2021-07-06, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Hennes pappa bodde i Sverige något år, när Anna var liten, sedan ruttnade han och återvände till Spanien.
Han jobbade visst på någon biltvätt här i Sverige.
Anna är lik sin pappa, det är bara löshåret som fattas på pappa
Citera
2021-07-06, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Blev blockerad igår.
Startade ett nytt konto med samma namn (mitt riktiga).
Tryckte på "följa" på Annas Instagram men hann aldrig lägga till några andra.
Direkt blev jag blockerad.
Nu ser jag ju hennes bilder men kan jag se när hon har live?
Vill ju inte bli blockerad igen.
Ja, du ser lives om du är inloggad även om du inte följer. Du kan ju inte kommentera, men det gör man ju inte ändå om man inte vill riskera block.

Anna sa att hon är "uppväxt på Mallorca"-i vilken dimension då? Tycker på sätt och vis lite synd om henne för att hon än i vuxen ålder är så upphängd på en pappa som inte brydde sig om henne särskilt mycket. Hon postade en bild på en "halvbror" (som såg ut att vara 25+ då) någon gång, på bilden såg hon ut att vara kanske 5-6. Pappan var väl inte så mycket äldre än Maritha? Var hennes halvsyskon såpass gamla verkligen?
Senast redigerad av Omniman 2021-07-06 kl. 22:09.
Citera
2021-07-06, 22:20
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Ja, du ser lives om du är inloggad även om du inte följer. Du kan ju inte kommentera, men det gör man ju inte ändå om man inte vill riskera block.

Anna sa att hon är "uppväxt på Mallorca"-i vilken dimension då? Tycker på sätt och vis lite synd om henne för att hon än i vuxen ålder är så upphängd på en pappa som inte brydde sig om henne särskilt mycket. Hon postade en bild på en "halvbror" (som såg ut att vara 25+ då) någon gång, på bilden såg hon ut att vara kanske 5-6. Pappan var väl inte så mycket äldre än Maritha? Var hennes halvsyskon såpass gamla verkligen?

Inte helt omöjligt, Annas mamma var väl kring 30 när Anna föddes, hennes pappa var möjligtvis i 45 års åldern.
Citera
2021-07-06, 22:21
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Anna är lik sin pappa, det är bara löshåret som fattas på pappa
Tänkte också på det. Framför allt munnen, med den långa överläppen och tjocka underläppen är identisk.
Citera
2021-07-06, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Funkar det här bättre?
https://postimg.cc/3kZjvhVk
Detta förklarar att kärringen har fått solsting och Ingrosso familjen skrattar i bakgrunden.
Citera
2021-07-06, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jäklar så mycket flyttkartonger som stod i hallen. Är det Mys? Eller vem ska flytta?
Kortflytt med säckkärra, 25 m till halvfärdiga uthuset kanske.
Citera
2021-07-06, 22:44
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/8L45wXP

Ännu en vän som hamnat i onåd och detta var flera år sedan.
Anna som ställt upp i 30 år!
Märkligt att hon så ofta hamnar i sådana här situationer.
Någon som vet vem det gällde?
Citera
2021-07-06, 22:47
Medlem
Anna sitter redo med telefonen i högsta hugg hela fotbollsmatchen för att kunna filma eventuella målfiranden … Det tycker jag säger lite om hur intresserad hon EGENTLIGEN är.
Citera
2021-07-06, 23:18
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman

Törs man ta risken att titta på en direktsändning?

Det var väl Felicia som visades upp på bilden med Annas halvsyskon Juan (?) och Lucia? Så uppfattade jag det.
Intressant att Anna tillbringat nästan hela sin uppväxt i Spanien och kan spanska flytande bortsett från några små grammatiska fel...

Anna har tillbringat dan med att röja i trädgården. Klädd i solklänning... Lämplig arbetsklädsel.
Och hon har sorterat ut kläder som blivit för stora... 🤭

Vanessa är nog förlorad och fördärvad. Hon är ju vuxen men behöver en massa råd från mamma angående kläder för kvällen. Och hon kan inte sätta på sig ett armband själv. Hur ska hon klara fortsatt utbildning och jobb?

Anna äter knappt nåt alls, bara nån liten pekfingerstor bit av nåt inlindat i ett salladsblad.
Hon väljer sorbet framför gräddglass för då kan hon äta mer.
Isglass och sorbet är sämre för tänderna än gräddglass. Mådde illa när jag såg henne sitta och sippa på det där sötsliskiga iskaffet. I Vanessas iskaffe hällde hon lite sockerlag... Perfekt.
Dr Alban får nog börja jobba igen. Undrar om han försökt hinta nåt om vad som är bra och inte.

Stort tack till Loquita för liven! Jag bara måste se trots att jag antingen svär och himlar med ögonen eller skrattar så jag sätter i halsen.
Det såg ut som hon glömt filtret den här gången, flera hakor, rund i ansiktet, veckiga ögonlock och det där konstigt bruna på bröstet. Fattar inte hur hon blivit så.
Citera
2021-07-06, 23:24
Medlem
TPLs avatar
Jo det var Annas halvbror och Felicia på ena bilden, Annas halvsyster, Anna och Felicia på den andra.

https://postimg.cc/F7dXQYr8
Citera
2021-07-06, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
När filtret inte hinner med ser man hur hennes hy ser ut. Ingen persikohy precis
https://postimg.cc/sGgshvzn
Så ser nog Anna ut på morgonen När Robban vaknar. En dusch och snabbt iväg till jobbet på tramphojen för att kolla snygga tjejer på ngn galleria.
Citera
2021-07-07, 00:25
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Inte helt omöjligt, Annas mamma var väl kring 30 när Anna föddes, hennes pappa var möjligtvis i 45 års åldern.
Läs mitt inlägg #55414. Du och Omniman verkar inte ha förstått vilka som var på fotona, dom med halvsyskonen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in