Citat:
Ursprungligen postat av
Omniman
Ja, du ser lives om du är inloggad även om du inte följer. Du kan ju inte kommentera, men det gör man ju inte ändå om man inte vill riskera block.
Anna sa att hon är "uppväxt på Mallorca"-i vilken dimension då? Tycker på sätt och vis lite synd om henne för att hon än i vuxen ålder är så upphängd på en pappa som inte brydde sig om henne särskilt mycket. Hon postade en bild på en "halvbror" (som såg ut att vara 25+ då) någon gång, på bilden såg hon ut att vara kanske 5-6. Pappan var väl inte så mycket äldre än Maritha? Var hennes halvsyskon såpass gamla verkligen?
Törs man ta risken att titta på en direktsändning?
Det var väl Felicia som visades upp på bilden med Annas halvsyskon Juan (?) och Lucia? Så uppfattade jag det.

Intressant att Anna tillbringat nästan hela sin uppväxt i Spanien och kan spanska flytande bortsett från några små grammatiska fel...
Anna har tillbringat dan med att röja i trädgården. Klädd i solklänning... Lämplig arbetsklädsel.
Och hon har sorterat ut kläder som blivit för stora... 🤭
Vanessa är nog förlorad och fördärvad. Hon är ju vuxen men behöver en massa råd från mamma angående kläder för kvällen. Och hon kan inte sätta på sig ett armband själv. Hur ska hon klara fortsatt utbildning och jobb?
Anna äter knappt nåt alls, bara nån liten pekfingerstor bit av nåt inlindat i ett salladsblad.
Hon väljer sorbet framför gräddglass för då kan hon äta mer.
Isglass och sorbet är sämre för tänderna än gräddglass. Mådde illa när jag såg henne sitta och sippa på det där sötsliskiga iskaffet. I Vanessas iskaffe hällde hon lite sockerlag... Perfekt.

Dr Alban får nog börja jobba igen. Undrar om han försökt hinta nåt om vad som är bra och inte.
Stort tack till
Loquita för liven! Jag bara måste se trots att jag antingen svär och himlar med ögonen eller skrattar så jag sätter i halsen.
Det såg ut som hon glömt filtret den här gången, flera hakor, rund i ansiktet, veckiga ögonlock och det där konstigt bruna på bröstet. Fattar inte hur hon blivit så.