2016-12-27, 11:35
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Förstår inte hur jag missat denna tråd. Anna Book skänker ju enorma doser julglädje med sitt enormt urspårade beteende. Känns som en kärnreaktor som kan explodera vilken sekund som helst. Diggar att hon försöker vara så korrekt hela tiden, där hon krankar ner på andra som inte skänker gåvor bara för hon själv gör det. Där hon krankar ner på folk som har mer pengar än henne (flickstackarn är ju avis för hon inte har råd med lika fina saker). Där hon är jättetydlig med precis vilka mer kostsamma julklappar hon gett (status sökeri) osv osv. Måste nog skaffa ett sådantdära hundkonto Anna Book är åretsstjärna
Citera
2016-12-27, 11:41
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Alltså vad är det för familj... gråta glädjetårar över en jackan och en kofta? Förmodligen anser Anna att det gör barnen väldigt ödmjuka och icke-materiella att de blir så orimligt till sig över ett klädesplagg, men alltså.... Sen är det ju uppenbart att hon hela tiden velat skryta om sin jul, med alla dessa bilder på berg av mat och klappar och betoningar på att hon fixat i princip allt själv.

Oja, Anna Book är en prima PK-tant som totalt saknar självinstinkt. Hon är en prylgalen kärring deluxe som älskar gucci-fluxu prylar men hävdar officielt rena motsatsen. Det tanten inte fattar är att en bild säger mer än tusen ord (eller en miljon om man orkar läsa hennes inlägg). Undra om hon skulle kunna byta ut sina barn mot en ny gucci-fluxi handväska? - så galen och skenhelig framstår hon i mina ögon
Citera
2016-12-27, 12:06
Medlem
Photoshoppeds avatar
annatoledanobook🎄 Lite bilder från vår Julafton ~ tonade ner allt detta år ⭐️❤️🕯 & fokuserade verkligen på familjen & vår kärlek & gemenskap ~ Så tacksam för allt jag har. #julen2016 #familjen #enkeldukning #memories

Hon "tonade ner" allt och sen lägger hon ändå upp bilder med ett svulstigt, kitchigt, överdrivet julfirande. Jag mår illa bara av att se bilderna. Jordens undergång är nära. Sodom och Gomorra och liknande vibbar på allt. Sedan avslutas det med en semesterbild där hon skriver att hon är så tacksam för att de har sitt segunda casa - för 45:e gången i ordningen. Anna! Alla vet att ni inte har någon egen bostad i Spanien.
Citera
2016-12-27, 12:08
Medlem
https://instagram.com/p/BOgFZNBADUp/

Åh vad jag önskar att någon frågar henne om de ska välja lägenhet eller hus den här gången. (Eftersom sonen på Periscope berättat att det är farfar som hyr ut och att de får välja mellan detta varje år)
Den som gör det får förstås räkna med att bli blockad.
Citera
2016-12-27, 14:30
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Eh nej - jag använder min hunds instakonto, eftersom Anna blockade mig när jag skrev något försiktigt ofördelaktigt. Hon har tack och lov ingen hund.

Hahaha ok, jag missförstod det hela och trodde det var deras hund som skrev på Instagram
Citera
2016-12-27, 14:32
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bladguld
Signaturen Photoshopped använder SIN hunds insta för att kika på Anna eftersom hen själv blivit blockad. Personligen följer jag fru T-B utan problem utan att ha ett instakonto eftersom fru T-B gör sig så publik och tillgänglig hon bara kan. Jag kan inte kommentera men vem vill det, skulle jag skriva vad jag verkligen tycker sp skulle jag ju dessutom bli blockad på nolltid.

Hehehe ja så tokigt det kan bli när man missförstår det man läser.
Tack för klargörandet
Senast redigerad av Gabriel Knight 2016-12-27 kl. 14:38.
Citera
2016-12-27, 14:45
Medlem
Citat:
annatoledanobook🎄 Lite bilder från vår Julafton ~ tonade ner allt detta år ⭐️❤️🕯 & fokuserade verkligen på familjen & vår kärlek & gemenskap ~ Så tacksam för allt jag har. #julen2016 #familjen #enkeldukning #memories

Hon "tonade ner" allt och sen lägger hon ändå upp bilder med ett svulstigt, kitchigt, överdrivet julfirande. Jag mår illa bara av att se bilderna. Jordens undergång är nära. Sodom och Gomorra och liknande vibbar på allt. Sedan avslutas det med en semesterbild där hon skriver att hon är så tacksam för att de har sitt segunda casa - för 45:e gången i ordningen. Anna! Alla vet att ni inte har någon egen bostad i Spanien.

Ja när man hör ordet "nedtonad" är det ju framförallt Anna Book man tänker på...

Och detta evigatjst om deras "seganda casa". Varenda år återanvänder hon samma bilder från den där lilla poolen. Hon måste vara världsmästare på att försköna verkligheten och omvandla allt till sin egen fördel. Om hon fick en gammal trasig damcykel i present skulle hon måla upp det som om det vore en Hayabusa.
Citera
2016-12-27, 15:48
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingstown
Hahahaha,mig har hon blockat fast jag inte skrivit ett enda inlägg

Människan är ju fan inte frisk!

Det sägs att hon tillfälligt gått över till porrbranschen senaste åren. Musikjobben har ju sinat för henne. Någon tågluffare hade även sett henne stå i ett skyltfönster i Amsterdam gungandes på tuttarna för gubbarna.
Citera
2016-12-27, 20:29
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Snart blir det nya ridvideos om man får tro lilla Annainsta. Hoppas kompisens hästar är lika snälla som de tidigare Anna skumpat på och ryckt i munnen, annars vet man aldrig vad det kan bli för stooora rubriker.
Citera
2016-12-27, 21:51
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Tja idioter läser vad hon skriver och hon får vara med i tv som få som hänger här får göra och får betalt. Vilka är idioter?

Jag antar att du menar att det skulle vara jag? Jag har inga ambitioner att vara med i tv och kan inte direkt påstå att jag på något vis är avundsjuk på Anna. Jag hade inte nämnt ordet idiot i mitt inlägg utan påpekade att hon gärna broderar ut texten och taggar t ex George Michael när han trillar av pinn.

Jag tycker det är roligt att läsa Anna Books inlägg som förströelse, skämskudden åker fram i lagom utsträckning och sådär. Men det är kul att Stolledano har några hängivna fans som står upp för henne. Keep up the good work.
Citera
2016-12-27, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
https://instagram.com/p/BOgFZNBADUp/

Åh vad jag önskar att någon frågar henne om de ska välja lägenhet eller hus den här gången. (Eftersom sonen på Periscope berättat att det är farfar som hyr ut och att de får välja mellan detta varje år)
Den som gör det får förstås räkna med att bli blockad.

Eller som jag,blockad utan en enda kommetar. Hon är fan sjukare än Gunilla Persson!

Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Det sägs att hon tillfälligt gått över till porrbranschen senaste åren. Musikjobben har ju sinat för henne. Någon tågluffare hade även sett henne stå i ett skyltfönster i Amsterdam gungandes på tuttarna för gubbarna.

Där fatta jag nada,kanske julgroggen tänker för mycket

Citat:
Eh nej - jag använder min hunds instakonto, eftersom Anna blockade mig när jag skrev något försiktigt ofördelaktigt. Hon har tack och lov ingen hund.
Men hon har häst,och hus i Spanien,glöm inte det
Citera
2016-12-28, 08:36
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda
Snart blir det nya ridvideos om man får tro lilla Annainsta. Hoppas kompisens hästar är lika snälla som de tidigare Anna skumpat på och ryckt i munnen, annars vet man aldrig vad det kan bli för stooora rubriker.

Ja, man får hoppas att det är mycket lugna hästar. Anna har ingen stabilitet alls i kroppen så händer det något så åker hon av. Stackars kompis också som tvingas att utan betalning låta Anna plåga hennes hästar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in