2021-04-21, 08:14
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Hennes vader är grova för att hon är tung. Det har inget med ridning att göra, en sport som absolut inte ger grova vader. Förlåt men vilken bullshit. Där nådde hon nya nivåer i dumhet.

Nä när jag red aktivt (hästar hörrni) hade jag tydligt musklade (är det ens ett ord) vader och lår men mina vader och lår var nog snarare mindre än annars tycker jag.

Undrar om det faktiskt är så att hon får alla dessa behandlingar gratis mot att hon lägger ut det på instagram.
Citera
2021-04-21, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Vad var det hon ändrade?
Hon skrev tidigare "framme inom minst 24 h".
Citera
2021-04-21, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Alltså har hon inte ökat på priset? Jag vill minnas att det var billigare? Du kan få andra kändisar billigare... Minns någon?
Jo, hon började "lågt" med 500:- vill jag minnas.. andra "kollegor" till anna var billigare.
Ju dyrare, desto mer värdefullt? Lyxigare?
Citera
2021-04-21, 08:48
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Vem fan betalar 750 spänn för en memmohälsning med Anna Book?
Finns alltid någon dåre som betalar.
Citera
2021-04-21, 08:49
Medlem
MrsATs avatar
Förstå att leva i hennes verklighet?
-Hon tror att hon fått muskliga vader pga ridningen och inte övervikt
-Hon jobbar hårt och ligger inte alls o slöar eller har lives 3 h om dagen
-Hon tummar inte på kvaliteten längre, men ändå ser hennes hem och mat ut som skit
-Hon är artist. Hon hade en hit 1986

Om man inte ser till fakta, utan hennes upplevelse och övertygelse...ja, då är hon ju lyckad. Stackars henne!
Citera
2021-04-21, 08:56
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagheladagen
Hon skrev tidigare "framme inom minst 24 h".

Svenskalektionen i grundskolan istället för att sjunga ABC hade nog inte varit dumt ändå 😉
Citera
2021-04-21, 09:00
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Jo, hon började "lågt" med 500:- vill jag minnas.. andra "kollegor" till anna var billigare.
Ju dyrare, desto mer värdefullt? Lyxigare?

Nu tar hon mer än dom som faktiskt har åstadkommit något.
Nästa vecka har hon nog lagt på ett par hundra till 😉
Citera
2021-04-21, 09:11
Medlem
Låååång kärleksförklaring till Roberta på Annas insta.
Citera
2021-04-21, 09:28
Medlem
Citat:
Det finns ingen annan än Roberto som står ut med henne i längden förutom hennes mor då som är död och begraven. Roberto lyder minsta vink från primadonnan. Han är mer som en hund än som en partner. Såklart hon älskar honom över allt annat. Utan honom är hon ingenting! Om han dör, vad ska hon göra då? Blir det tiggarmugg utanför ica tro?
Citera
2021-04-21, 09:42
Medlem
Citat:
Annas liv består av att äta , lägga upp filtrerade bilder, tjata om att hon har ont eller att någon svikit henne. Hon lever på att instafans hyllar eller tröstar henne.Hon är en obildad ,okunnig människa Nu har hon plötsligt så ont igen och det är inte konstigt eftersom hon missköter sin kropp varje dag.Hon tror att hon är en stjärna och inser inte att hon aldrig mera får sjunga någon annanstans än i hemmet.Dessa hyllningar till Roberto är sjuka, ingen 50årig kvinna lägger upp sånt på sociala medier gång på gång, det är ointressant för andra hur hon har det i sitt förhållande. Hon är gift med en efterbliven tönt, ingen annan man skulle tolerera hennes beteende.
Citera
2021-04-21, 09:51
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/4ZqF5p4

Läs inte om du har lätt för att kräkas 🤢
Så sliskigt att man nästan skäms.
Mamma stavar hon med stort M mitt i en mening plus alla ord MED STORA BOKSTÄVER 🙄😁
Citera
2021-04-21, 10:01
Medlem
TookAnna fick Memmo-hybris över Therese Lindgrens köp av hälsningar gjorda av Stolledano Hon har inte förstånd att inse att de drev med TookAnna. Men å andra sidan har hon deltagit i så många förnedrings produktioner att det blir svårt att skilja seriositet och löjeväckande BL VIP är TookAnna personifierad och detta har hon tatuerat in på sitt ben 🤢Jamen !!! Vad ska man säga Biggest Loooser VIP = Anna Book
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in