Att hon kör dessa livesändningar leder bara till att hennes varumärke blir mer och mer sänkt i skiten.
Hur tror hon att hon ska kunna få något jobb av det, tror hon seriöst på att det sitter nån castare och ser liven
där hon varit sur och otrevlig, tagit skärmdumpar och blockat och tänker "Ja HENNE ska vi ha!".
Det är möjligt att familjen försökt ge råd ang detta men hon går ju som bekant sin egen väg.
Hennes katastrofalt dåliga beteende (och självinsikt om detta) gör att folk inte vill umgås eller samarbeta.
Men hon behöver ingen. Hon är inget flockdjur (eller vad hon nu skrev att hon inte var).
Förr när hon drog in lite kulor gick väl det mesta till hennes yttre och hennes omkostnader för fika mm
nu när de inte rullar in kan hon inte hålla igång underhållet av sitt yttre.
Men om maken nu tycker att det är helt ok att hon är hemmafru så kan hon väl vara det.
Hon säger att de älskar sitt hem, hon tycker om att städa, bädda rent, tvätta och laga mat,
så varför inte bara fortsätta så. I lugn och ro.
Bo nära naturen och aldrig ens gå där.
Ha en tomt som förvandlats till ett trädäck.
De enda blommor som finns utomhus är ditsatta av ett blomsterföretag.
Tar foton med filter som missvisar verkligheten.
Ha (eller har haft) lösnaglar, löshår, ditmålade ögonbryn, bortopererade kroppsdelar och påstå sig vara naturlig.
Sitta framför sin mobil i timmar och ljuga om sin tillvaro, låtsas att den är fantastisk
ta skärmdumpar på de som säger något "obekvämt" och le falskt och tacka de som smickrar.
Lägga ut "Frågor och Svar" som är så uppenbart utformade av henne själv, som ska tala om hur underbar hon är,
hur hon bryr sig, vilken god vän hon är.
Och mitt i alltihopa fortsätta hävda att hon är ärlig.
På detta menar hon att hon alltid ger mer än hon får, det är hon, alltid hon, som är offret.
Vänkretsen har krymt, kanske är det 2 väninnor kvar nu.
Jag har sagt det förut och jag säger det igen.
Den där städinsatsen kommer att komma tillbaka som en gräslig odör.
Hur tror hon att hon ska kunna få något jobb av det, tror hon seriöst på att det sitter nån castare och ser liven
där hon varit sur och otrevlig, tagit skärmdumpar och blockat och tänker "Ja HENNE ska vi ha!".
Det är möjligt att familjen försökt ge råd ang detta men hon går ju som bekant sin egen väg.
Hennes katastrofalt dåliga beteende (och självinsikt om detta) gör att folk inte vill umgås eller samarbeta.
Men hon behöver ingen. Hon är inget flockdjur (eller vad hon nu skrev att hon inte var).
Förr när hon drog in lite kulor gick väl det mesta till hennes yttre och hennes omkostnader för fika mm
nu när de inte rullar in kan hon inte hålla igång underhållet av sitt yttre.
Men om maken nu tycker att det är helt ok att hon är hemmafru så kan hon väl vara det.
Hon säger att de älskar sitt hem, hon tycker om att städa, bädda rent, tvätta och laga mat,
så varför inte bara fortsätta så. I lugn och ro.
Bo nära naturen och aldrig ens gå där.
Ha en tomt som förvandlats till ett trädäck.
De enda blommor som finns utomhus är ditsatta av ett blomsterföretag.
Tar foton med filter som missvisar verkligheten.
Ha (eller har haft) lösnaglar, löshår, ditmålade ögonbryn, bortopererade kroppsdelar och påstå sig vara naturlig.
Sitta framför sin mobil i timmar och ljuga om sin tillvaro, låtsas att den är fantastisk
ta skärmdumpar på de som säger något "obekvämt" och le falskt och tacka de som smickrar.
Lägga ut "Frågor och Svar" som är så uppenbart utformade av henne själv, som ska tala om hur underbar hon är,
hur hon bryr sig, vilken god vän hon är.
Och mitt i alltihopa fortsätta hävda att hon är ärlig.
På detta menar hon att hon alltid ger mer än hon får, det är hon, alltid hon, som är offret.
Vänkretsen har krymt, kanske är det 2 väninnor kvar nu.
Jag har sagt det förut och jag säger det igen.
Den där städinsatsen kommer att komma tillbaka som en gräslig odör.
Kunde inte låta bli
AnnaTook Stolledano är så PATETISK!! Ingen av hennes följare får ha någon åsikt om man inte berömmer hennes äckliga hår och hemska fiskögon. För att inte tala om hennes tänder
Vicket jävla gäng
Hon förnekar sig inte. Herr Erwik har dragit ner brallorna på Anna och nu ligger hon till sängs med den största offerkoftan som går att uppbringa på jorden. Nu är det hotelser, näthat som hon utsattes för i går och som hon som är offentlig person ska acceptera........Fyfasen vad du ljuger Anna!! Jag var med i liven i går tills jag vart blockeliblockad. Inget hot eller näthat yttrades. Dina följare får ens inte ställa en fullt legitim fråga utan att Anna går i taket. Sen förvrider och tolkar hon det som sägs till hennes egen fördel. När Anna gick i taket i går på liven berodde på att någon skrev att ” hon blivit sviken av en vän”. Samma person försökte sedan förklara att det hade tolkats så från Annas inlägg på IG. Då blixtrade till. Personen fortsatte att förklara Anna måste väl acceptera vad följarna tycker. Där och då brinner det full låga!!! Anna Tooket-Stolledano behöver inga ”måsten ”. HON behöver ingenting! Personen surnar oxå till och tycker hon är oförskämd mot sina följare.....och vad händer? ” Bort med dig och så blockades följaren. Nu har det jävlar brunnit slut på tråden! Please Jojjebetto !!! Do something