2021-03-27, 19:40
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niemands
Bilden på Robertos hand på hennes vad!

Det ser inte ut som en medelålders mans hand.
Zooma in och jämför hans hand på bilden den 13 januari.

Var tvungen att kolla på bilden igen och nä den ser väldigt slät och len ut för att tillhöra en man på 50+.
Citera
2021-03-27, 19:49
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Var tvungen att kolla på bilden igen och nä den ser väldigt slät och len ut för att tillhöra en man på 50+.
Annas hand ser något grov ut, för någon som säger sig äta som en fågelunge...
Citera
2021-03-27, 20:01
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Oj! Nu fick hon precis en sekund i rampljuset. I Postkodmiljonären. Frågan löd vilken sångerska som deltog i melodifestivalen med låten ABC. Killen svarade rätt.
Det ser säkert Anna som ett bevis på hur känd hon är.

Även igår fick ju Anna ett bevis på att hon är "världs" känd, fast inte i ett område som är speciellt smickrande..
Då hon blir omnämnd i The masked singer
av Nour El Refai apropå någon medtävlande som beskrev att hon gråtit svinmycket.
Citera
2021-03-27, 20:34
Avstängd
Magictrixs avatar
Jag tror Roberto har dragit. Hyacint is keeping up the appeareance. Han kanske tog en time out? Drog till Spanien med Alban kanske?
Citera
2021-03-27, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Men märk väl, Anna är INTE hemmafru! Den som påstår det blir blockeliblockad.
Stämmer bra hon är inte hemmafru, hon har en man som drar in stålar så hon är en lyxfru på hemmaplan. Hon har egentid 24 timmar per dygn. Vill hon göra ngt så livar hon, ringer företag och tigger varor. Ibland är hon godhjärtad och puffar till sin bästis Mys soffkuddar eller ger den stackars snickaren ett glas vatten i ett rent glas. En omtänksam människa som garanterat hamnar på guds vänstra sida när hon dör.
Citera
2021-03-27, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
ja nu är plsnteringen klar o givet så bjöd anna pä gofika

https://postimg.cc/gallery/9jCvkT3
Bara att kontstater det vi redan visste. Kärringen är inte klok.
Citera
2021-03-27, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Hon har ett barns intellekt!!

Det här är något av det larvigaste jag läst på länge.
https://postimg.cc/4m7fP1Jk
”Hon ville absolut dricka sitt te i mitt egendrejade porslin”.

Skämskudde modell XXL
Som sagt var IQ hos Madame Book är väl inte så hög. Bra självförtroende har ju Köttfärslimpan iallafall.
Citera
2021-03-27, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag tror Roberto har dragit. Hyacint is keeping up the appeareance. Han kanske tog en time out? Drog till Spanien med Alban kanske?

Tror också att han dragit. Därav Annas maniska försök att upprätthålla fasaden...
Citera
2021-03-27, 21:31
Medlem
cece123s avatar
Jag börjar fundera om frukosten för två var egentligen bara för en..
Anna har inga problem att äta upp det som låg på bordet själv, fast det kan hon ju inte visa för allmänheten, hon äter ju som en utmärglad liten sparvunge.. enligt Robetto, enligt Anna själv.
Bäst att låtsas att Robetto och Anna delade på kalorierna.
Brödet var säkert indränkt i grädde med.. För smakens skull och för att Anna svälter.
Citera
2021-03-27, 21:32
Medlem
Undrar om hon kan få sjukpeng om hon nu skulle opereras för vad det nu är för åkomma hon lider av. Det borde ju bli ett rejält inkomstlyft även om hon har den lägsta sjukpengen.
Citera
2021-03-27, 22:40
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigbratt
Ser ut som en hand, oklart vems, mellan ett par kraftiga widespread legs!
Det måste vara Robertos hand. Jag tror han försöker rätta till tårna på kamelen..
Varmt och mojsigt!
Citera
2021-03-27, 22:48
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Jag börjar fundera om frukosten för två var egentligen bara för en..
Anna har inga problem att äta upp det som låg på bordet själv, fast det kan hon ju inte visa för allmänheten, hon äter ju som en utmärglad liten sparvunge.. enligt Robetto, enligt Anna själv.
Bäst att låtsas att Robetto och Anna delade på kalorierna.
Brödet var säkert indränkt i grädde med.. För smakens skull och för att Anna svälter.

Tydligt tecken på matmissbruk är ju att inför och ihop med andra äta små/normala portioner.

Har en kraftigt överviktig kompis som säger sig äta 7 bitar sushi och ihpp med mig äts det normalt nästintill lite. Jag verkar äta brutalt mycket mer men väger bra mycket mindre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in