2021-03-14, 22:24
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Jävlar va My har gått upp i vikt!!! 😱
Från att vara kurvig till det där?! Snart i samma format som Anna själv!!!! Detta får ju naturligtvis Anna att må bättre o garanterat anledningen till att hon lägger ut bilden!!
Är det inte bara muskler?

Jag såg nyss en bild på My, på hennes blogg. 2017 tror jag det var. Stor skillnad mot hur hon ser ut nu. Hur kan hon övertyga sina kost-och PT-kunder att följa hennes råd?
På bloggen skriver hon ofta om den där Lifesum-appen där man lägger in allt man äter och därmed håller vikten under kontroll... Följer inte kunderna bloggen?
Citera
2021-03-14, 22:25
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Lukas verkar fortfarande vara på tapeten, eftersom Anna nämner hans namn i förbigående, när hon visar upp kinamaten de köpt på storys.
Hon skrev väl Ludvig som är My’s son?!
https://postimg.cc/tnYg6Bpj
Senast redigerad av Boopidoo 2021-03-14 kl. 22:30.
Citera
2021-03-14, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Ja, det är Ludvig som du skriver
Citera
2021-03-14, 22:28
Medlem
Tror att någon spekulerade om det tidigare i tråden, kan det vara Lukas som är mottagaren för veckans serie av svek-storys?
Citera
2021-03-14, 22:36
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
https://postimg.cc/tnYg6Bpj

My bad, tyckte det verkade lite ologiskt när jag hastigt kollade förbi 😁 såg bara Lu.. Tänkte inte på Lu.. dvig.
Citera
2021-03-14, 22:52
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Sant omkostnaderna är inte så dyra men några av de jag sett ligger centralt och ibland i relativt nybyggda hus så där lär ju hyran vara betydligt dyrare än i någon källarlokal strax utanför centrum i Motala. Den jag brukar gå förbi ligger i hyfsat nytt hus och jag har aldrig sett någon gå in/ut eller vara där inne. Kollade lite vad solaritid kan kosta och huttade någon summa på ca 100 kronor a 30 min. Krävs ju ändå hyffsat många besökare för att täcka hyran även om den skulle vara billig
Rören är inte billiga, var åtminstone inte det förr.
Hur stor tyngd klarar själva bädden?

Anna har ju flera gånger skrivit om hur varmt och skönt det är att sola. En gång var hon och Roberto där för att i princip värma sig när det var ruggigt väder.
Dom har ju bastu hemma och duschar tillsammans. Blir inte det varmt nog?
Citera
2021-03-14, 23:28
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Rören är inte billiga, var åtminstone inte det förr.
Hur stor tyngd klarar själva bädden?
Bädden klarar nog belastningen med nöd och näppe, det är ju otroliga påfrestningar som den blir utsatt för.
Citera
2021-03-14, 23:33
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Ops, att hänga med Anna gör sitt med vikten.
My är superrund i ansiktet, eller går hon på Cortison?
På Insta har hon nu visat hur mycket kärlek hon fick av Mys hund när hon vaknade. Hon har lagt upp ett väldigt långt klipp som är otroligt stökigt och skakigt för att visa hur hunden hoppar upp i sängen och slickar Anna i ansiktet. Under en sekund försvinner plötsligt hunden ur bild och där står plötsligt My i en t-shirt och trosor. Det tror jag inte hon uppskattar om hon skulle orka titta på det klippet.

Om det nu var My för man såg aldrig ansiktet. Däremot såg hon rätt sexig ut och inte alls rund, men ingen annan nämns så jag antar det är hon.

Anna fäller ännu ett klassiskt citat till allas vår klippbok. "Ikväll blir det kinesisk take away åt alla. Så vi behöver ingen middag."
Citera
2021-03-14, 23:44
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Bädden klarar nog belastningen med nöd och näppe, det är ju otroliga påfrestningar som den blir utsatt för.
Jag är inte särskilt tung och har aldrig varit men senast jag solade (på 90-talet) knakade och knarrande det ordentligt i det där plexiglaset eller vad det är. Hoppas både Anna och solariet har försäkring.

Det verkar inte som att Anna duschar efter solandet. De gånger jag solade rann det från kroppen och man duschade när man var klar. Att sätta på sig kläder när man dryper av svett...
Nä, inte ens om man åker direkt hem, tar av kläderna och duschar.
Ännu en lortgris, trots allt duschande, all deo och parfym. 🐖
Citera
2021-03-14, 23:49
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
På Insta har hon nu visat hur mycket kärlek hon fick av Mys hund när hon vaknade. Hon har lagt upp ett väldigt långt klipp som är otroligt stökigt och skakigt för att visa hur hunden hoppar upp i sängen och slickar Anna i ansiktet.
Hundar är inte kinkiga, dom äter skit utan problem. 🤮
Citera
2021-03-15, 00:02
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hundar är inte kinkiga, dom äter skit utan problem. 🤮
Ungefär min tanke med, hunden hade hon gjort sådär oavsett vem det var men Anna vill såklart tro att hon är speciell.

Givetvis måste det påpekas att de köpte med sig mat hem till ALLA. Som om det inte vore rätt normalt.
Citera
2021-03-15, 00:31
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Ungefär min tanke med, hunden hade hon gjort sådär oavsett vem det var men Anna vill såklart tro att hon är speciell.

Givetvis måste det påpekas att de köpte med sig mat hem till ALLA. Som om det inte vore rätt normalt.
Det roliga är ju att take away ÄR middagen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in