2021-04-09, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Hon har precis börjat sin live. Orkar inte kolla. Hon inledde passivt aggressivt, dryg som fan och avfärdade den första frågan "vad händer i helgen?" med ett "du, det händer väl inget någonstans, eller har jag missat något? Du kanske sitter på någon info om att pandemin är över?". Så jävla otrevlig att man blir illamående av att se henne.

Hennes svar visar att hon läser här. Hon verkar tolka varje fråga hon får överhuvudtaget ur ett Flashbackperspektiv och går direkt till attack. Svaret hon gav om helgen visar att hon läst här att folk tycker hon har ett slappt liv där hon inte gör något kul eller vettigt.

Hade hon inte läst här så hade hon tolkat svaret som varje annan människa gör när de får frågan och svarat normalt.
Citera
2021-04-09, 12:04
Medlem
Citat:
Hon har precis börjat sin live. Orkar inte kolla. Hon inledde passivt aggressivt, dryg som fan och avfärdade den första frågan "vad händer i helgen?" med ett "du, det händer väl inget någonstans, eller har jag missat något? Du kanske sitter på någon info om att pandemin är över?". Så jävla otrevlig att man blir illamående av att se henne.
Jag är blockad sedan förra sommaren och kollade några inspelade på Youtube på hösten men slutade titta för jag orkar inte se en så otrevlig människa varvat med tack till alla som hyllar henne för hennes filteransikten. Vilket otrevligt svar när en person bara frågar om helgen idag .Om man inte kan vara trevlig så skall man inte ha live. Ingen vill ha med en sådan människa att göra varken på arbetsmarknaden eller privat. Stackars de som bor med henne och måste tassa på tå hela tiden beroende på vilket humör " världsartisten" är.
Citera
2021-04-09, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Det är tre kvar nu My, Kin och Jeanette som har öppnat sitt konto igen och av dem är My och Jeanette sjuka

Undrar om det skurit sig även med Jeanette? Ser sista månaderna inte en enda kommentar från AB på hennes Insta? Har dock inte kollat om JE skrivit något på AB:s Insta. Nån som har koll?
Citera
2021-04-09, 12:13
Medlem
orkar inte kolla mer men några dumpar och mitt ens konto är snart bloooockat

https://postimg.cc/gallery/1Xz4Mdh
Citera
2021-04-09, 13:02
Medlem
toyys avatar
Anna berättade i liven att hon kommer att fixa sina tänder igen, men vägrar svara på några följdfrågor på hennes uttalande

Det märks tydligt när hon ljuger, t.ex. när hon, något tvekande, sa att hon inte ätit ännu idag. Hon kollar upp i ena hörnen och "låtsasfunderar". Som om det är något man (en normalbegåvad människa) måste stanna upp och pausa för att komma ihåg.

Något annat jag har funderat på är att hon aldrig gör några inlägg eller stories på morgonen? Hon går ju upp kl 5 varje morgon, men hennes inlägg kommer oftast aldrig före lunch? Jag hade uppskattat lite Anna-underhållning till morgongröten!
Citera
2021-04-09, 13:04
Medlem
Magictrixs avatar
Hon inledde faktiskt lajven med att berätta att hon tog en "sen" dusch vid halvnio. Hon ville nog inte avslöja när hon egentligen går upp. Hon behövde tvätta håret för att hon skulle spela in "några" Memo-hälsningar.

Anna är ju på den nivån nu att man misstror precis allt hon säger. Det har hon ju lyckats bra med helt på egen hand. Möjligen hade någon stolle beställt en hälsning, men med alla hennes omtagningar blev det "några".

För övrigt, i sin nya platta frisyr, ser hon mer och mer ut som Arbogakvinnan. Samma elaka ögon.
Citera
2021-04-09, 13:11
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Åza sa kanske något på fyllan i stil med att hon "alltid ställer upp". Nu när Anna behövde låna pengar så gick inte det och Anna blev sur. Eller något annat trams. Åza ska delta i en långhelg med motivationstema och yoga. Det är något Anna skulle behöva.

Hur vet ni att hon och Åza är osams ? Var det inte Åsa som hon hade timslånga telefonsamtal med och bäddade ner i sin säng när hon kom på besök .
Citera
2021-04-09, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Någon som kan spela in? Är blockerad av madam. 😈
Vet inte hur jag ska göra? 😕
Citera
2021-04-09, 13:19
Moderator
Maviels avatar
Hmmm... hon lägger ut en story att hon måste fixa sig men att hon inte alls vill eller känner för det... hur kul är det för den som betalt för en memmo då? Hon förstör ju sitt eget varumärke...
Citera
2021-04-09, 13:19
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag är blockad sedan förra sommaren och kollade några inspelade på Youtube på hösten men slutade titta för jag orkar inte se en så otrevlig människa varvat med tack till alla som hyllar henne för hennes filteransikten. Vilket otrevligt svar när en person bara frågar om helgen idag .Om man inte kan vara trevlig så skall man inte ha live. Ingen vill ha med en sådan människa att göra varken på arbetsmarknaden eller privat. Stackars de som bor med henne och måste tassa på tå hela tiden beroende på vilket humör " världsartisten" är.

Jag förstår inte heller det här blockandet. Det är som att sortera frimärken. Det tar aldrig slut. Det kommer dessutom nya hela tiden. Det blir aldrig komplett. För varje blockad kommer det fem nya som blir nyfikna på vem den galna kärringen är.

Hade hon haft aldrig så lite självdistans hade hon kunnat bjuda på sig själv. Men hon är så ockuperad av sin självgodhet och fejkade plastinredning att hon måste släcka bränder hela tiden. Precis när hon ljugit klart om Åza så kommer Erwik. Medan hon funderar på honom kommer någon annan att säga något som inte passar in. Hon ljuger så mycket att hon inte hinner med själv.

Det är samma sak på hennes live. Hon kan inte kontrollera alla. Kommer det en fråga som går att feltolka eller som inte handlar om hennes hår så svarar hon inte eller så ljuger hon igen. Om någon frågar henne om hon samlar på något skulle hon svara att hon samlar på kärlek, alternativt nej hon har inte tid med sådant trams. På kvällen tar hon fram sitt album med bokmärken och sorterar om alla bilder på glittriga änglar. Man undrar varför bara.
Citera
2021-04-09, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
orkar inte kolla mer men några dumpar och mitt ens konto är snart bloooockat

https://postimg.cc/gallery/1Xz4Mdh
Men oj.. Hur många filter har frun använt? Så där ser hon väl inte ut? 🤔
Citera
2021-04-09, 13:35
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Men oj.. Hur många filter har frun använt? Så där ser hon väl inte ut? 🤔
Ett par minst, hon är ju känd för sina filter. Men hon lurar bara sig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in