2021-03-20, 19:37
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Jag tror hon är bipolär. Höga berg och djupa dalar. Måste vara jobbigt för både henne själv och omgivningen att leva med det där. Inte blir det bättre av att hon är narcissist och inte kan ta någon som helst kritik. Hon behöver vård.
Jag tror också det. Började misstänka det när jag jämförde med My.
Citera
2021-03-20, 20:09
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Igår var Anna lessen i ögat. Då var inget kul. Idag har Anna tittat på TV. En ungdomsserie hon tycker är spännande. Hon skriver att hon anser att serien är för alla. Från 12 år och uppåt. Ja, det stämmer nästan. Den är nog snarare aktuell för de som är mellan 12 år och Anna Book. Dvs säga 15.

I övrigt är det tyst. Det har bara hänt när hon varit sjuk. Anna har drabbats av en motgång. Stackars Anna. Nu får hon äta sina sockerkakor med grädde utan publik. Det kanske är lika bra.

Vad var det för serie?
Citera
2021-03-20, 20:26
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Vad var det för serie?

Programchefen för Barn och ungdom på svt borde veta .

"Petter Bragée är programchef på SVT Malmö och ansvarig för barn och ungdomsprogram. Han beskriver ett medielandskap som osynliggör den unga målgruppen eftersom journalister inte kan relatera till den.
– ”Festen” går i medieskugga för att den handlar om att vara ung i dag och vuxna känner inte igen sig i det. "
Citera
2021-03-20, 20:29
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
I övrigt är det tyst. Det har bara hänt när hon varit sjuk. Anna har drabbats av en motgång. Stackars Anna. Nu får hon äta sina sockerkakor med grädde utan publik. Det kanske är lika bra.

Let's Dance med Annas ärkefiende nummer #2 (Pernilla Wahlgren är #1) visas ju på tv just nu. Såklart är Anna deprimerad då det är en av hennes största karriärframgångar tillsammans med ABC och Biggest Loser. Hon sitter väl och hoppas på att Carola bryter benet.
Citera
2021-03-20, 20:41
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Let's Dance med Annas ärkefiende nummer #2 (Pernilla Wahlgren är #1) visas ju på tv just nu. Såklart är Anna deprimerad då det är en av hennes största karriärframgångar tillsammans med ABC och Biggest Loser. Hon sitter väl och hoppas på att Carola bryter benet.

jag har aldrig sett Lets Dance. Hörde att Anna var med för några år sedan och kom tvåa??? Hur fan gick det till? Hon är ju stel som en tegelsten.
Citera
2021-03-20, 21:29
Medlem
cece123s avatar
Citat:
jag har aldrig sett Lets Dance. Hörde att Anna var med för några år sedan och kom tvåa??? Hur fan gick det till? Hon är ju stel som en tegelsten.

Det är väl svenska folket som röstat (läs Felicia som ringde och röstade fram morsan), resultatet blev en andra plats och en jättestor telefonskuld, i Annas ögon var vinnaren en fuskare som dessutom var favorit, som juryn redan valt ut. FUSK, FUSK, FUSK.
Citera
2021-03-20, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Det är väl svenska folket som röstat (läs Felicia som ringde och röstade fram morsan), resultatet blev en andra plats och en jättestor telefonskuld, i Annas ögon var vinnaren en fuskare som dessutom var favorit, som juryn redan valt ut. FUSK, FUSK, FUSK.

Stämmer inte, jag såg första omgången av let’s danse. Anna väg duktig på att dansa och fick genomgående höga poäng och bra betyg av domarna
Citera
2021-03-20, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123

Eller som AB brukar säga/ skriva:
"LyxLyxLyx" eller "BamBamBam".
Tretalet verkar passa hennes begränsade förmåga att uttrycka sig.

När jag var tonåring var ett populärt tretaligt uttryck:
"Alla goda ting är tre,
syffe, bagg och gonnoré."
Citera
2021-03-20, 22:00
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Stämmer inte, jag såg första omgången av let’s danse. Anna väg duktig på att dansa och fick genomgående höga poäng och bra betyg av domarna

Fast det är ju inte domarna som enväldigt korar vinnarna, de ger poäng, sedan ska det telefonröstas på det.

Misstänker att Tony och company ville undvika en hämndlysten, gråtande Anna som förstörde Lets Dance säsongen med krigsrubriker i tidningarna varje dag, om att hon blev utkastad från programmet för tidigt.

Kollade själv inte på när fläsket fladdrade runt på dansgolvet, dock tror jag inte på att Anna är orörlig som en tegelsten.
Hon kan nog, om man fladdrar en sedelbunt framför henne.
Dock har hon varit rätt lik en tegelsten när hon har uppträtt som sångerska, speciellt i unga dagar.
Stackarn hade väl scenskräck. En flaggstång skulle i ärlighetens namn i jämförelse med Anna varit en akrobat på elitnivå.
Citera
2021-03-20, 22:50
Medlem
Jag måste säga att hon var riktigt duktig på att dansa när hon var med i Let’s dance.
Citera
2021-03-20, 23:07
Medlem
Magictrixs avatar
Blev tvungen att kolla på Youtube. Såg finalen. Shit, det var ju 15 år sedan och hon var lika fet då som idag. Förstår inte hur hennes kropp orkar. Eller, så gör den inte det längre?

Hursomhelt, hon dansar ju knappt mer än några steg här och där. Men det är väldigt väldigt tydligt hur hennes partner för och krumbuktar sig och dansar, medan Anna mest viftar med kjolen och armarna. Så som vi sett henne göra på mello. Annars är det duktigt av henne att hålla jämna steg med sin partner över hela dansgolvet. Och det är vad hon klarade av. Hur hon kunde gå till final med det där är en gåta.
Citera
2021-03-20, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Jag måste säga att hon var riktigt duktig på att dansa när hon var med i Let’s dance.

Absolut, men det var väl 30 kilo sen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in