2020-11-07, 12:05
Medlem
cece123s avatar
Annas morföräldrar var från Finland.
https://www.expressen.se/noje/annas-heta-bastu-seger/
Citat:
Min morfar är finne, så jag har det i blodet.
(Anna apo bada bastu)
Citera
2020-11-07, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
(Anna apo bada bastu)

Men typisk Anna kommentar, dumt att fortsätta tills Victor svimmar?!
Citera
2020-11-07, 13:21
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av french.toast
Min vän som är mäklare berättade för mig att Roberto var på deras kontor nyligen och pratade med en annan mäklare. Är det dags att flytta ut från herrgården? Har räntan höjts så mycket att det inte längre går att bo kvar med en inkomst och 5 st dagdrivare att försörja?

Ja det förstod man ju att hon vill att de ska flytta igen. Hon trivs ju inte hemma utan åker härs och tvärs samt är det mycket att göra på gården om man har anlagen till det vilket ingen i familjen har. Frågan är bara hur mycket de kan få om de säljer huset i befintligt skick.
Kan de få 3-4 miljoner för det i nuvarande skick?
Citera
2020-11-07, 13:25
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Åkte hon till Gävle för att fixa håret!?
Det var ju inte längesen det var snyft och elände för att de inte hade pengar.

Hon har säkert tiggt pengar av svärfar som har lägenheter i Spanien men bor delvis där å på Östermalm i Stockholm (har läst det i tråden, vet inte vad som är sant dock) å då mer budget att lägga på totalt blaj, visst min syster gillar att fixa sitt hår men vem går till frissan nu? när pandemin ökar liksom...
Citera
2020-11-07, 13:25
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av french.toast
Min vän som är mäklare berättade för mig att Roberto var på deras kontor nyligen och pratade med en annan mäklare. Är det dags att flytta ut från herrgården? Har räntan höjts så mycket att det inte längre går att bo kvar med en inkomst och 5 st dagdrivare att försörja?
Han kanske har en exitstrategi och letar efter något eget till sig själv?
Citera
2020-11-07, 13:27
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
(Anna apo bada bastu)
Är det där Zigenarblodet kommer ifrån?
Citera
2020-11-07, 14:02
Medlem
Tydligen firar de Dr Albans fru Kin som fyller år och Anna är där såklart mer förvånande är att Vanessa som är 18år hänger med sin mamma på en lördag?! Har hon inga vänner? Inte skulle jag när jag var 18 följa min mamma att fira hennes kompis!
Senast redigerad av Bettybobs 2020-11-07 kl. 14:19.
Citera
2020-11-07, 14:18
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
De senaste sex bilderna är fem filtrerade bilder på henne och en på kaffe .Hon får cirka 10-30 kommentarer varje gång av 57k följare. Hon måste njuta av att titta på bilderna och drömma.När hon tittar sig i spegeln ser hon den riktiga Anna. Det är så sjukt men hon får säkert en kick av det.
Tror inte hon har sett sig i spegeln på väldigt länge. Utan Anna inbillar sig att hon är lika "fin" som på bilderna med 40 filter på.
Citera
2020-11-07, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Tydligen firar de Dr Albans fru Kin som fyller år och Anna är där såklart mer förvånande är att Vanessa som är 18år hänger med sin mamma på en lördag?! Har hon inga vänner? Inte skulle jag när jag var 18 följa min mamma att fira hennes kompis!
så hon är iväg igen, vår kära super(smitt)spridare
Citera
2020-11-07, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Tydligen firarcde DrcAlbans frubKin som fyller år och Anna är där såklart mer förvånande är att Vanesak som är 18år hänger med sin mamma på en lördag?! Har hon inga vänner? Inte skulle jag när jag var 18 följa min mamma att fira hennes kompis!

Det var både onödigt och dumt sagt. Mina ungdomar hänger gärna med hem till våra familjevänner, särskilt när det är kalas. Alban har ju också barn eller ungdomar (har inte exakt koll på i vilken ålder) och det kanske kommer dit andra jämnåriga.

Så nej. Jag kan inte se något konstigt alls i att en 18-åring vill följa med sina föräldrar för att fira familjevänner.
Citera
2020-11-07, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Det var både onödigt och dumt sagt. Mina ungdomar hänger gärna med hem till våra familjevänner, särskilt när det är kalas. Alban har ju också barn eller ungdomar (har inte exakt koll på i vilken ålder) och det kanske kommer dit andra jämnåriga.

Så nej. Jag kan inte se något konstigt alls i att en 18-åring vill följa med sina föräldrar för att fira familjevänner.

Jag tycker det är konstigt att överhuvudtaget åka iväg till vänner på kalas, med de restriktioner som gäller i dessa coronatider.

Har de ingen skam i kroppen alls, den där familjen?
Citera
2020-11-07, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Jag tycker det är konstigt att överhuvudtaget åka iväg till vänner på kalas, med de restriktioner som gäller i dessa coronatider.

Har de ingen skam i kroppen alls, den där familjen?

Ja, DET är en helt annan sak.
Och i så fall bör väl också Alban ifrågasättas som bjuder in till kalas i dessa tider.

Men min åsikt var inriktad på att man som 18-åring absolut kan följa med sin mamma på saker utan att det i sig behöver anses som konstigt. Rent allmänt, alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in