2021-03-11, 12:16
Medlem
PricklyCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pearsaga
Har hon haft någon mer matlagnings"kurs"/"live"?

Nej, nu är det matätningslive som gäller.
Citera
2021-03-11, 12:52
Medlem
PricklyCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Sköter man sig riktigt bra händer ingenting. Förutom medicinerna så kan man leva länge på sund kost och så. Men corona på det ligger man risigt till. Anna borde vara försiktig och sluta ljuga för sig själv om sina påhittade coronaregler.

Så länge som man sköter sin diabetes så ska det inte finnas förhöjd risk när det gäller covid. Om man har diabetes med komplikationer i andra organ så hör man däremot till riskgruppen.
Senast redigerad av PricklyCity 2021-03-11 kl. 12:54. Anledning: Komplettering
Citera
2021-03-11, 12:54
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PricklyCity
Nej, nu är det matätningslive som gäller.

Anna borde.. Ja, hon gör det redan nu med sina engelska texter, rikta sig mer mot den amerikanska marknaden.
Där finns feeders som skulle betala fett.. med pengar, för att se Anna smälla i sig sig 1 burk nutella på en kvart. Ops, nu ger jag väl Anna ideer.
Jag tror faktiskt att Anna skulle få fler tittare med en matätningslive internationellt
Hennes program skulle kunna heta
Maratoneating with Anna
Spanish Sensual eatingsession with Anna
Your No intellectual dinnerfriend
Citera
2021-03-11, 12:55
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Vassego 😉
https://postimg.cc/gallery/0rsp6P1

Tack, jösses hon är verkligen inte frisk. Dessa detaljer och som någon annan skrev känns det hela osannolikt.
Citera
2021-03-11, 12:55
Medlem
PricklyCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna borde.. Ja, hon gör det redan nu med sina engelska texter, rikta sig mer mot den amerikanska marknaden.
Där finns feeders som skulle betala fett.. med pengar, för att se Anna smälla i sig sig 1 burk nutella på en kvart. Ops, nu ger jag väl Anna ideer.
Jag tror faktiskt att Anna skulle få fler tittare med en matätningslive internationellt
Hennes program skulle kunna heta
Maratoneating with Anna
Spanish Sensual eatingsession with Anna
Your No intellectual dinnerfriend

Vad är det till middag
Senast redigerad av PricklyCity 2021-03-11 kl. 13:02. Anledning: Fel tempus
Citera
2021-03-11, 13:06
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Det finns väl ingen som gjort så många dokumenterat ONÖDIGA ärenden hit och dit som Book? Har varit ett himla spring på henne... Det är ju inte pga jobb som hon flaxat runt.

Jag tror att det fanns en liten skopa ironi i det inlägget du kommenterade.
Citera
2021-03-11, 13:12
Medlem
PricklyCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Men i en live jag såg häromdan sa Anna att hon förstod redan i mars förra året att det skulle bli så här. Hon såg det komma långt innan Hälsovårdsmyndigheten fattade. I maj började hon med munskydd och höll ett avstånd på 2 meter. Om hon inte hade munskydd ökade hon avståndet till 3 meter. Osäker på vilken sorts meter hon menade.

Sublimt!
Citera
2021-03-11, 13:23
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PricklyCity

Vad är det till middag
19.30 - 03.30 hos mig. TV31. Anna bjuder på middag med sin familj. Sju dagar i veckan.
Citera
2021-03-11, 13:46
Medlem
Det hintas om att Tunnan har diabetes i tråden. Det tror jag inte ett skit på hade hon varit drabbad hade det slagits på stora trumman och ingen i hela Svedala hade blivit så fruktansvärt drabbad. Det som Tunnan stoppar i munnen varje dag sittande på sin feta röv skulle rendera ett skyhögt blodsocker hon skulle dricka mängder och pisset skulle spruta ur henne. I riskzonen för diabetes defenitivt ja
Citera
2021-03-11, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Det hintas om att Tunnan har diabetes i tråden. Det tror jag inte ett skit på hade hon varit drabbad hade det slagits på stora trumman och ingen i hela Svedala hade blivit så fruktansvärt drabbad. Det som Tunnan stoppar i munnen varje dag sittande på sin feta röv skulle rendera ett skyhögt blodsocker hon skulle dricka mängder och pisset skulle spruta ur henne. I riskzonen för diabetes defenitivt ja

Om Anna fortsätter äta, vara orörlig och ha den övervikt hon har så är det bara en tidsfråga innan hon har diabetes.

Det krävs inte stora mängder aktivitet för att det ska göra nytta med motion. 30min promenad var dag gör underverk
Citera
2021-03-11, 13:55
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
19.30 - 03.30 hos mig. TV31. Anna bjuder på middag med sin familj. Sju dagar i veckan.

Anna bjuder på middag med sin familj, utan sin familj.
De skulle inte få plats i tvrutan och det är ANNA som är stjärnan.. Familjen kan dock få några sekunders exklusiv muntlig nedvärdering av Anna i tvrutan, men bara om Anna är med samtidigt i bild.
Citera
2021-03-11, 14:03
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Om Anna fortsätter äta, vara orörlig och ha den övervikt hon har så är det bara en tidsfråga innan hon har diabetes.

Det krävs inte stora mängder aktivitet för att det ska göra nytta med motion. 30min promenad var dag gör underverk

Om familjen gömmer allt snask, bullar, kakor, chips som tydligen alltid finns hemma,
kommer Anna svettig av sockerabstinens frenetiskt söka efter godis.
Är familjen smart gömmer de godiset bakom huset, lägger upp en orientringsrutt med karta och allt..
Fast då kommer nog Anna aldrig att hitta hem igen, det där med att klura på saker och mäta är ju Anna mindre bra på.
Fast då kanske familjen inser att livet är rätt skönt utan Anna.
Anna var ju hiskeligt orolig för att familjen skulle göra det när hon var på BL VIP.
Inte helt fel, då Alexandra Zazzis man kom på andra tankar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in