2021-01-29, 11:49
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Undrar vad vippeppar är? Något nytt spännande?
Ja verkligen, den måste man prova nästa gång man gör en lika kulinarisk maträtt som Anna.
Citera
2021-01-29, 12:20
Medlem
Tramsfrans som skrivit om ABC-projektet på Aftonbladet har använt ett väldigt ”rättvist” fotografi på Anna.

https://tramsfrans.aftonbladet.se/tag/cooktogether/
Citera
2021-01-29, 12:54
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det bäst är att du har ett gäng orörda ingredienser som ni kan titta på i starten.
Ett gäng halvt förberedda som ni kan börja plocka i kärlen.
Ett gäng klara för ugn och spis -- och sen en sats helt klara ... ungefär som de kör på TV.

Jag tror det är säkrast om upplägget skall fungera.
Tanten har ju anlitat proffs för detta så det kommer bli hur bra som helst.
Citera
2021-01-29, 13:06
Medlem
Omg "laga" mat med en narcisistisk valross med hybris och dessutom behöva betala för spektaklet
Citera
2021-01-29, 13:15
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Omg "laga" mat med en narcisistisk valross med hybris och dessutom behöva betala för spektaklet
Kan nog vara värt varenda krona. Dessutom är ju enbart koktiden en och en halv timme, så räkna med en tre timmars maraton och en seeen lördagsmiddag med familjen Took. Du får skippa Bingolotto helt enkelt.
Citera
2021-01-29, 13:17
Medlem
Har inte förstått cookabooka riktigt, är detvanligt att behöva betala för att se liveshower?
Det är inte ens ett billigt introduktionspris?!
Hon är noga med att hon inte är sponsrad, att hon kommit pådetta alldelses själv...
Fast som vi alla sett, finns redan konceptet cook-a-long, med en riktig kock. Tar h*n betalt?
Anna som bedyrar att hon är en riktig knegare, en arbetartjej...

Hon känns desperat, vägrar hälsa till någon via sina "lives".
Sen upptäkte hon att andra kändisar skickar hälsningar och får betalt, så nu gör hon det också..
Undrar om hon skulle hejja i mataffären? Eller om hon tar betalt för en autograf eller en selfie?

Hugger som en giftkobra, utan att ens läsa och tänka till vad människor efterfrågar, egentligen.
Citera
2021-01-29, 13:41
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Har inte förstått cookabooka riktigt, är detvanligt att behöva betala för att se liveshower?
Det är inte ens ett billigt introduktionspris?!
Hon är noga med att hon inte är sponsrad, att hon kommit pådetta alldelses själv...
Fast som vi alla sett, finns redan konceptet cook-a-long, med en riktig kock. Tar h*n betalt?
Anna som bedyrar att hon är en riktig knegare, en arbetartjej...

Hon känns desperat, vägrar hälsa till någon via sina "lives".
Sen upptäkte hon att andra kändisar skickar hälsningar och får betalt, så nu gör hon det också..
Undrar om hon skulle hejja i mataffären? Eller om hon tar betalt för en autograf eller en selfie?

Hugger som en giftkobra, utan att ens läsa och tänka till vad människor efterfrågar, egentligen.

Ah, det är vanligt bland c-kändisar. Jag brukar besöka Comic con-mässorna ibland. De har alltid några bortglömda kändisar som man kan få bli plåtad med eller köpa ett signerat foto. Sist var det han som var den elaka eleven på Hogworth i filmerna om Harry Potter. En annan gång var det Al Bundys son, numera medelålders. Någon gammal Bondskurk och Anna skulle ju kunna representera Solstollarna.

Dryga 90 pers är intresserade av att följa matlagningen. 15 kommer. Tänk om det blir en 30 pers ändå. Har Anna bandbredd så det räcker? Att klicka att man är intresserad är annars bara ett snyggt sätt att säga tack, men nej tack. Dessvärre tror jag inte alla de som sagt att de ska komma tänker betala i slutändan. Men även om de gör det vore det intressant att se hur tanten hanterar 15 gäster samtidigt som hon ska laga mat. Det ser ut att bli en rätt stökig tillställing, men kan nog bli kul ändå.

Så här skrev Tramsfrans i Aftonbladet "Om Anna Books cooktogether blir en succé ser jag stor potential till vidareutveckling av konceptet. Andra svenska kändisar skulle kunna följa efter och börja sända live när de utför sina vardagssysslor mot betalning! Kanske får vi följa med när Charlotte Perrelli hänger tvätt, eller se när Carola betalar räkningar. Möjligheterna är oändliga!"
Citera
2021-01-29, 13:51
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Dryga 90 pers är intresserade av att följa matlagningen. 15 kommer. Tänk om det blir en 30 pers ändå. Har Anna bandbredd så det räcker? Att klicka att man är intresserad är annars bara ett snyggt sätt att säga tack, men nej tack. Dessvärre tror jag inte alla de som sagt att de ska komma tänker betala i slutändan. Men även om de gör det vore det intressant att se hur tanten hanterar 15 gäster samtidigt som hon ska laga mat. Det ser ut att bli en rätt stökig tillställing, men kan nog bli kul ändå.
90 är artigt intresserade, 10 hoppar av 16:30 i morgon.
Citera
2021-01-29, 14:20
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
90 är artigt intresserade, 10 hoppar av 16:30 i morgon.
Jag tror minst hälften som sagt de kommer är härifrån FB... Det vore skitkul. Tänk om någon kunde fråga om det inte blir godare med riktig soya? Kommer man bli blockad då? Eller om man frågar lite snällt om det finns ett magrare alternativ? Kommer man få pengarna tillbaka om man blir blockad?

Idag har det varit väldigt tyst på Insta. Jag gissar att Anna är i stan och köper en ny klänning, får håret fixat och några sprutor Botox. I normala fall hade hon nog kunnat tigga till sig gratisbehandlingar, men så här tätt inpå är det nog svårt. Ska vi gissa att det kostar mellan två och fyratusen att piffa till tanten? Hon tror nog hon har femtonhundra i näven idag och räknar kallt med det dubbla i morgon. Tekniker-Micke kommer ju få betalt i mat och kärlek. De inhyrda proffsen är hennes döttrar. Sedan ska det storhandlas på någon Ica där hon ännu inte är portad, så det blir att åka till Upplands Väsby då.

Har det betalda samarbetet med Arla-Ko upphört redan? Jag har inte sett henne dricka sockerfri Yoghurt vare sig före eller efter den där annonsen. Den kanske inte var så god ändå? Annars hade det väl varit ett utmärkt tillfälle att göra en sås baserad på den i Kokalång? Men den hjärncellen var inte på plats idag.

Ja, nu flyger tusenlapparna för en trevlig lördagkväll med kyckling och potatis. Jag hade som sagt hellre byggt klart garaget och sluppit skotta fram bilen. Eller är det grannarnas jobb? Om inte annat hade de kanske kunnat investera i en snöslunga?
Citera
2021-01-29, 14:27
Medlem
Håhåhååå!!
Har missat att läsa tråden på länge, men nu ser jag att det håller på att hända saker!

Det kommer nog att gå sisådär med Annas Pay Per View 😬
De fyra anmälda är väl hennes ja-sägare

Finns det någon som hittar klippet där dödsmalliga Anna skulle ha en duell mot Mat-Tina i konsten att laga en riktigt god Paella (reservation för stavningen)
Det skulle vara Annas specialitet, spanjorska som hon ju är 😄
Hon blev ändå sågad
Citera
2021-01-29, 14:33
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Finns det någon som hittar klippet där dödsmalliga Anna skulle ha en duell mot Mat-Tina i konsten att laga en riktigt god Paella (reservation för stavningen)
Det skulle vara Annas specialitet, spanjorska som hon ju är 😄
Hon blev ändå sågad
Här finns paellafiaskot.
(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
Citera
2021-01-29, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna lagar mat tillsammans med mat-Tina (2009). Carl-Jan och 2 andra matkännare sa att Annas paella smakade vidbränt.
https://youtu.be/lWlMjSLkxg0

Tackar och bockar 🙏🙏
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in