2021-01-19, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juliane
Kollade lite nu och då på liven. Några saker kom upp; Anna har sökt och varit påtänkt i flera olika teveserier! Hon kom tvåa fleeeera olika gånger vid olika uttagningar. Sist valdes hon inte pga att hon hade alldeles för stark utstrålning, var för karismatisk och kvinnlig 😂😂😂. Hate it when that happens!

Hon satt ju också och storbölade vid ett tillfälle för att hon är så så så sjuk? Någon frågade om det var en fysisk eller psykisk diagnos och DET var det ROLIGASTE Anna någonsin hört. Hon skrattade så att hon nästan kissade på sig; hon -psykiskt sjuk? Bara tanken!?
Haha ja precis hur kan man ens tänka den tanken?! 😁 Faktum är ju att det är det första man gör.....
Citera
2021-01-19, 16:31
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juliane
Kollade lite nu och då på liven. Några saker kom upp; Anna har sökt och varit påtänkt i flera olika teveserier! Hon kom tvåa fleeeera olika gånger vid olika uttagningar. Sist valdes hon inte pga att hon hade alldeles för stark utstrålning, var för karismatisk och kvinnlig 😂😂😂. Hate it when that happens!

Hon satt ju också och storbölade vid ett tillfälle för att hon är så så så sjuk? Någon frågade om det var en fysisk eller psykisk diagnos och DET var det ROLIGASTE Anna någonsin hört. Hon skrattade så att hon nästan kissade på sig; hon -psykiskt sjuk? Bara tanken!?

Jo, tack jag kan se framför mig hur producenterna för tvprogrammen, frenetiskt försöker tänka ut något smickrande för att Anna inte ska få ett utbrott.
Istället för att säga att "Du, Anna du tar för mycket plats fysiskt och fysisk, är i vägen och är för tjock för tv rutan".
Så blir det "Eehum, du Anna du hade ju en alldeles, särdeles, enorm, fantastisk, underbar.. Ja, alldeles för stark utstrålning, du var för ju alldeles för strålande, härligt, underbar, perfekt, karismatisk och alldeles för kvinnlig.Du är för perfekt Anna, för perfekt för oss.. Vi måste tacka nej, för du är helt enkelt för outstanding Anna, bäst..Vi har lämnat dina uppgifter till en massa andra tvföretag över hela Universum, ring inte tillbaka till oss. Sitt hemma vid telefonen och vänta, så ringer de upp dig. Ring inte oss.
Du kommer alltid att vara perfekt, du är för bra för oss.. "
Citera
2021-01-19, 16:37
Avstängd
Haggan sa i liven att tre i familjen jobbade. Själv satt hon och fick håret lockat av åldringstjyven. Ingen som vet vad den haklöse försörjer sig på? Släpvagnen Lukas, vad gör han? Samhall ?
Citera
2021-01-19, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AynRand1984
Haha men så roligt - härom dagen - hon äter sällan vitt bröd... endast när de bakar själv hemma... men i morse satt hon minsann o mumsade på vitt bröd som en tok. Allt detta ätande och smaskande i lajvar!? det är ju helt weird!? och passive aggressive hela tiden. Offer offer offer. Upprepande av samma saker dag ut och dag in. Anna!? du säger du förstår vilka som är troll etc!?! men på riktigt varför svarar du gång på gång på dessa meningslösa frågor som folk redan vet eller själv kan googla?

Varför har hon det där märkliga behovet av att "bevisa" hur lite hon minsann äter? Och varför all denna mat? Är det för att hon hoppas på eget matlagningsprogram? Anna har en väldigt märklig och sjuk förmåga att bjuda alla hon påstår mobbar henne på saker att gå på henne för. Öppet mål, liksom. Skulle hon bara totalt ignorera alla försök till att provocera henne istället för att göra en jättegrej av allt, så skulle hon inte vara den driftkucku hon är idag. Samma med alla hennes lögner. Varför låter hon inte bara allt vara? Hon gräver ju sin egen grav som hon håller på.
Citera
2021-01-19, 16:47
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Haggan sa i liven att tre i familjen jobbade. Själv satt hon och fick håret lockat av åldringstjyven. Ingen som vet vad den haklöse försörjer sig på? Släpvagnen Lukas, vad gör han? Samhall ?
Roberto o Vanessa ( extra , men duktig med två extrajobb + studier ) jobbar .. den tredje gissar jag är Antonio . Han verkar inte vara hemma dagtid när det är LIVE
Citera
2021-01-19, 16:52
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Det är väl Robban, Vanessa som jobbar extra på fik och enligt Anna själv, henne själv som jobbar..
Citera
2021-01-19, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beebopalula
Varför har hon det där märkliga behovet av att "bevisa" hur lite hon minsann äter? Och varför all denna mat? Är det för att hon hoppas på eget matlagningsprogram? Anna har en väldigt märklig och sjuk förmåga att bjuda alla hon påstår mobbar henne på saker att gå på henne för. Öppet mål, liksom. Skulle hon bara totalt ignorera alla försök till att provocera henne istället för att göra en jättegrej av allt, så skulle hon inte vara den driftkucku hon är idag. Samma med alla hennes lögner. Varför låter hon inte bara allt vara? Hon gräver ju sin egen grav som hon håller på.
Behovet att visa hur ”lite” hon äter har väl att göra med hennes egen version av varför hon är tjock - hon äter ju för lite! Såklart, att vi inte tänkte på det? I liven för ett par dagar sedan sa hon att hon var egentligen ingen bra kandidat för gbp eftersom hon inte har problem med överätande......! Hon ljuger helt enkelt så hon tror sig själv.
I de två senaste ”sändningarna” har hon varit noggrann med att hålla upp tallriken framför kameran och säga ”titta titta så lite jag äter - nu efter halva mackan/burgaren är jag helt proppmätt”....... haha visst serrö. Hon tror vi är lika ointelligenta som hon är.
Citera
2021-01-19, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Behovet att visa hur ”lite” hon äter har väl att göra med hennes egen version av varför hon är tjock - hon äter ju för lite! Såklart, att vi inte tänkte på det? I liven för ett par dagar sedan sa hon att hon var egentligen ingen bra kandidat för gbp eftersom hon inte har problem med överätande......! Hon ljuger helt enkelt så hon tror sig själv.
I de två senaste ”sändningarna” har hon varit noggrann med att hålla upp tallriken framför kameran och säga ”titta titta så lite jag äter - nu efter halva mackan/burgaren är jag helt proppmätt”....... haha visst serrö. Hon tror vi är lika ointelligenta som hon är.

Ja, det är definitivt något med henne som inte känns helt friskt... hur kan hennes familj bara ser på när hon håller på sådär? Jag skulle bli vansinnig om jag hela tiden var tvungen att trippa på tå för att jag inte vet om mamma kommer att skämma ut mig inför alla sina följare med mobilen ständigt framför ansiktet...
Citera
2021-01-19, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Det är väl Robban, Vanessa som jobbar extra på fik och enligt Anna själv, henne själv som jobbar..
Ja Anna jobbar
Hemma sitter hela dagen fotar, livar, fixar sig snygg, äter bröd 3-5gånger om dan ja nåt annat vet jag inte för till Mysan kan hon hon inte gå och söka sällskap iaf 😛😛🤢🎉
Citera
2021-01-19, 17:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av beebopalula
Ja, det är definitivt något med henne som inte känns helt friskt... hur kan hennes familj bara ser på när hon håller på sådär? Jag skulle bli vansinnig om jag hela tiden var tvungen att trippa på tå för att jag inte vet om mamma kommer att skämma ut mig inför alla sina följare med mobilen ständigt framför ansiktet...
Det är det som är så sjukt, kallas medberoende. Allt i denna sjuka familj cirkulerar kring tunnan och hennes multidiagnoser. Tveksamt om V kan bryta sig loss ur tunnans klor. Blir fundersam när man ser hennes beteende framför tunnans filmande. Verkar otroligt omogen trots åldern.
Citera
2021-01-19, 17:57
Medlem
Citat:
Det är det som är så sjukt, kallas medberoende. Allt i denna sjuka familj cirkulerar kring tunnan och hennes multidiagnoser. Tveksamt om V kan bryta sig loss ur tunnans klor. Blir fundersam när man ser hennes beteende framför tunnans filmande. Verkar otroligt omogen trots åldern.
Nä jag tycker inte V är omogen för sin ålder utan det handlar ju om att hon blir tvingad att vara med på liven fast hon inte vill. Varje gång tvingar Tunnan fram henne med bebisröst ”jooooooo kom och ge mamma en kjaaaaaam”. Inte så konstigt att V beter sig konstigt då.
Citera
2021-01-19, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Vi har ju varit inne här tidigare på att det kan vara cellförändringar.
De kan ha hittat förändringar som tyder på cancer, möjligt att Anna måste operera bort både livmoder och äggstockar.
Med äggstockarnas försvinnande åker Anna in i klimakteriet.
det gör hon ju ändå snart, med tanke på åldern..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in