Det finns en stor anledning till att Anna TokBook har den absolut största tråden i FB! Vem faan vill bli peppad av Anna Book! Den som vill det måste vara helt skruvad i skallen 💀 Du Anna TokBook skulle haft ett filter på er internanslutning och flickstackarn som vart våldtagen, av din vidriga haklösa dvärg till son, sluppit uppleva det hon utsattes för. Att Anna Book Stolledano inte förstår hur patetisk och utskrattad hon är i Sverige övergår mitt förstånd. Snälla 🥺 radera dig själv från sociala media för jag vill vara spy 🤮 på TokBooken. Jag vädjar till barnen Stolledano och Jojjebetto!! 🙏🙏🙏🙏GÖR NÅGONTING 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
Nu gör tanten reklam för ett porrfilter för barn. Med ett enkelt klick på en app förhindrar man barnen att hitta porr. Helt gratis! För säkerhets skull har hon lagt upp fem sex sidor med information. Är det sina egna barn hon är orolig över känns det lite försent...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!