2020-12-05, 14:10
Medlem
Rimberts avatar
Apropå ingenting: Hur går det med Annas länge utlovade kokbok?
Har länge se fram från mot denna utgåva, för att kanske få lite nya impulser i köket.

För övrigt verkar det som lill-Tunnan står för den mesta matlagningen numera, kanske på Robertos uppmaning, vad vet jag...
Vet inte om hennes matlagningskonst håller en högre kvalitet än moderns.
Båda lyckas med konststycket att få de flesta maträtter att se oaptitliga ut.
Anna verkar inte ens kunna göra en vitsås utan att den får en sorts brun nyans.
Citera
2020-12-05, 14:22
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Åh herregud tänk att ha henne som anställd!
Någon som stjäl och ljuger utan skam och som dessutom överfört dessa fina karaktärsdrag till sina barn.
Får mig att fundera på om Anna verkligen fått så många smycken, eller jaa, Anna har ju en väldigt omtänksam dotter som nog gett Anna många fina guldsmycken under årens lopp.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...gest-loser-vip
Citat:
För att klara sig har Anna Book ibland tvingats sälja smycken och annat som hon en gång köpt eller fått i present.
– Jag har kanske inte ett rikt liv på banken, men jag landar alltid på mina fötter.Jag har sålt sjukt mycket vackra smycken jag har sålt värdefulla kristallsamlingar, porslin och glas.
Citera
2020-12-05, 14:29
Medlem
Att Tunnan tidigare har fått sålt av grejer för att få ihop pengar är ytterligare ett bevis för att Halmpyntet står för försörjningen i löjliga familjen. Slår dessutom hål på hennes skryt om att hon har försörjt sig själv från femton års ålder
Citera
2020-12-05, 14:34
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Hmmm...trånar hon efter en plats i Idoljuryn nu tro? Många Insstastory-inlägg om hennes Spotifyhistorik för året idag, hon skulle bli en "grym talangscout", grym på att "spota" artister och känner igen en bra åt när hon hör en lägger hon till-plus alla inlägg om Idolsemifinalen nyligen där hon taggade skiten ur deltagarna. Är Kishti eller Anders villig att ge upp sin plats för Fru Toledano?

Först gissade hon fel på vilka som skulle gå till final (när det var fyra kvar).
Sedan gissade hon fel på vinnaren i finalen.

”Grym på att spota artister”
Citera
2020-12-05, 14:42
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Först gissade hon fel på vilka som skulle gå till final (när det var fyra kvar).

Booken i Idoljuryn låter som en mindre bra idé, med tanke på hennes egen artistkarriär som väl havererade för minst 30 år sedan...
Citera
2020-12-05, 14:46
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo

Booken i Idoljuryn låter som en mindre bra idé, med tanke på hennes egen artistkarriär som väl havererade för minst 30 år sedan, tillsammans med Pinks.
Vet inte vad Pinks sysslar med idag, men de har säkert skaffat sig en utbildning och har riktiga jobb, istället för att försöka klamra sig fast i vårt medvetande via olika sociala medier, efter sina 15 minuter i strålkastarljuset...
Senast redigerad av Rimbert 2020-12-05 kl. 14:53.
Citera
2020-12-05, 14:58
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Att Tunnan tidigare har fått sålt av grejer för att få ihop pengar är ytterligare ett bevis för att Halmpyntet står för försörjningen i löjliga familjen. Slår dessutom hål på hennes skryt om att hon har försörjt sig själv från femton års ålder

Anna verkar alltid twista till det enligt Anna var hon miljonär"liksom"när hon var tonåring.
För hon hade sparat pengar.
Men när hon var 18 blev hon blåst på sina pengar.. Av sin mamma?
Citat:
Jag har jobbat sen jag var 14 år. Mina gyllene år var verkligen 1985 till 1989. Då var jag miljonär liksom, säger hon.
– En del av de pengarna hade jag sparat, men merparten av pengarna blev jag blåst på precis innan jag fyllde 18.
Citera
2020-12-05, 15:00
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna verkar alltid twista till det enligt Anna var hon miljonär"liksom"när hon var tonåring.
För hon hade sparat pengar.
Men när hon var 18 blev hon blåst på sina pengar.. Av sin mamma?
De flesta av Annas miljoner gjorde väl hennes suput till morsa av med ganska kvickt, på pälsar, sprit och Mercedesbilar, vad man läst här...
Senast redigerad av Rimbert 2020-12-05 kl. 15:04.
Citera
2020-12-05, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
https://youtu.be/kgptXwzhRyc

Väldigt stolt över sin son
Jaa hon är så stolt över sina "barn"
Hon är efter sin man som en mus är efter ost
Ja barnen har ju fått massa kärlek och uppfostran
Det ser man ju hur barnen blev 😖
Citera
2020-12-05, 16:27
Medlem
cece123s avatar
Här ljuger Anna igen om sina matintag
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...dd-for-the-ark
Citat:
vad är din favoriträtt?
Anna Book säger: Det var en rolig fråga! Jag tycker om det mesta, men min favoriträtt just nu är sushi. Jag älskar det. Jag är inte så stor i maten, det är fräscht och enkelt.
Nää, just det hon äter ju som en liten sparv på 130 kg.. Typ bara 50 bitar sushi..
Citat:
Köpte du lördags godis till barnen för hundringen du fick av Luuk som du sa då?
Anna Book säger: Jag fick aldrig hundra spänn av Luuk, och köpa lördagsgodis var det enda jag kom på på i stundens hetta. Och mina barn är mer för frukt. Jag fick stålar av min man i stället.
Anna blev väl påkommen där, hon köpte väl lösviktsgodis till sig själv, för Robertos pengar.
Annas barn käkar ju massor av godis, speciellt Felicia, som Anna senare sagt att dottern minsann ätit massor av godis under årens lopp, men inte Anna inte. nä, nä.
Fjäderlätta Anna åt ju som en sparv, på 130 kg.
en påse lösviktsgodis för endast 100 spänn.
https://pasteboard.co/JDx6oIu.jpg
Citera
2020-12-05, 16:52
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Här ljuger Anna igen om sina matintag
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...dd-for-the-ark

Nää, just det hon äter ju som en liten sparv på 130 kg.. Typ bara 50 bitar sushi..

Anna blev väl påkommen där, hon köpte väl lösviktsgodis till sig själv, för Robertos pengar.
Annas barn käkar ju massor av godis, speciellt Felicia, som Anna senare sagt att dottern minsann ätit massor av godis under årens lopp, men inte Anna inte. nä, nä.
Fjäderlätta Anna åt ju som en sparv, på 130 kg.
en påse lösviktsgodis för endast 100 spänn.
https://pasteboard.co/JDx6oIu.jpg

Det är ju tragiskt att hon måste ljuga hela tiden för att låta intressant i medierna. Nu har hon ljugit så mycket om sin vikt att hon inte vågar visa sig i offentliga sammanhang. Hade hon varit ärlig kring vikten redan från början hade hon ju kunnat se ut som Cyndee Peters och ändå kunnat varit ute och sjungit eller varit med i lekprogram mm. Nu har hon ljugit så mycket om vikten att hon inte ens kan uppträda på Ålandsfärjan.
Citera
2020-12-05, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Anna i idol juryn hade blivit succé, quick-temper, dåligt omdöme och noll verklighetsförankring skulle verkligen bli bra.

För att öka fredagsfeelingen:

https://youtu.be/tgkAatPPmj0

Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Faan om hon inte vart så jävla tjock och andfådd så hade låten blivit en fullträff, tror jag!
Det var närmast hemskt att se, pinsamt är förnamnet, så ledsamt egentligen, människan är ju sjuk och borde inte visa sig i offentligheten.

Det här visar ju varför hon aldrig lyckats slå igenom som artist. För att få känslan av att det är en låt med fart och fläkt så sveper kameran fram och tillbaka över scenen och man har satt in ett gäng dansare bakom Anna. Men Anna själv står bara och vickar lite på kroppen och svänger lite med armen. Trots det blir hon andfådd vilket också hörs när hon sjunger och någon vidare sångröst har hon inte.

Att Anna inte lyckats som artist beror inte på att hon är tjock utan för att hon inte är intressant som artist och faktiskt inte är en speciellt bra sångare. Bert Karlsson sa att för att lyckas som artist måste man vara intressant för publiken att titta på, dvs man måste ha en utstrålning som trollbinder publiken. Detta saknar Anna helt.

Men Anna vill väldigt gärna vara artist och håller krampaktigt kvar vid föreställningen om att hon är en artist trots att tåget gick för 35 år sedan. Hon hoppas fortfarande på det stora genombrottet eftersom de stora framgångarna uteblivit. Men det kommer ju inte att hända. Alla inser det utom Anna själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in