2020-07-19, 18:20
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Att ge ut en receptbok kräver naturligtvis egna recept.
Inte att man som Anna hittar alla recept på nätet och kallar dem för sina egna. Eller värmer en portion färdigmat från Gooh i mikrovågsugnen och påstår att man gjort egen pasta. Eller smusslar med pulversås. Alla hennes matbilder på instagram visar enkel lättlagad vardagsmat och sådana recept finns redan i ett överflöd på Internet.

Det vore iofs en jävligt roligt kokbok om Tunnan hade självdistans. Kapitel som "Hur du lyckas med pulversås", "Hur du (nästan) lurar dina gäster med färdigmat" eller "Tonfisk, inte bara en valuta utan även mat".

För övrigt kul att Anna et al väntar med att åka till Spanien tills det är NÖDVÄNDIGT och flaggar upp för att det snart blir NÖDVÄNDIGT. Hon ska bara hitta på en tillräckligt bra lögn först för att försöka undvika kritik. Nej Anna, det är aldrig nödvändigt att åka på semester när man inte äger fastigheten.
Senast redigerad av Aigis 2020-07-19 kl. 18:25.
Citera
2020-07-19, 18:26
Medlem
Mumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Ja dessa sjuvåningsmackor är bara ett litet snacks. Det är ju en hel timme kvar till middagen gudbevars. Roligt med Mys PT-vän som inte äter något men förfärad ser sällskapets tallrikar samtidigt som Anna försöker imponera med hälsoprat.
My och de andra har redan ätit så återigen skyndar Anna dit när hon ser att My är där och tvingar dem att sitta kvar och titta när hon äter.
Citera
2020-07-19, 18:29
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Ja dessa sjuvåningsmackor är bara ett litet snacks. Det är ju en hel timme kvar till middagen gudbevars. Roligt med Mys PT-vän som inte äter något men förfärad ser sällskapets tallrikar samtidigt som Anna försöker imponera med hälsoprat.
Om du menar den unge mörka mannen så åt han pasta tidigare, Mys son likaså. Nu såg det ut som att sonen åt pannkakor eller nåt när Anna och Roberto åt sina jättemackor.
Citera
2020-07-19, 18:32
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Men poolen har jag sett att hon visar upp flera gånger och där syns tydligt att att den är gemensam för området och alla hyresgästerna. Man såg hur den ligger vid ett lägenhetskomplex och jag har för mig att den var inhägnad med något slags stängselnät. Så inte ens Anna skulle väl våga påstå att det skulle vara deras privata pool?

Håller däremot med dig om väskorna. En stor fördel med att äga sitt boende utomlands är ju att allt redan finns på plats så att man kan resa utan en massa bagage.

Jag har en vag minnesbild, tog hon inte med eget porslin ett år till la segunda casa? Och prydnadssaker som de i vanliga fall hade uppe hemma. När någon frågade om de hade samma ljusstake (eller whatever) så har jag för mig att hon sa att de tog med sig för att känna sig hemma eller något sådant.

BTW, ingen trådsanning men en kompis till mig har hyrt lägenhet i samma hus, det är i princip bara uthyrningslägenheter, finns ingen bofast som bor där året om. Men det säger jag med risken att bli påhoppad om att det är "hittepå".
Citera
2020-07-19, 18:35
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Om du menar den unge mörka mannen så åt han pasta tidigare, Mys son likaså. Nu såg det ut som att sonen åt pannkakor eller nåt när Anna och Roberto åt sina jättemackor.

När jag kollar Mys instagrams händelser syns det väldigt tydligt först att det bara är My och den unge mannen som äter, först senare klämmer sig Anna och Jobejto in. Nu flippar min hjärna men det var väl ändå inte så att Anna såg på Mys insta att de var på Valvet och åt och så släpade hon med sig sin gubbe dit bara för det??? NÄÄÄÄÄ så kan det väl inte vara ...väl...???
Citera
2020-07-19, 18:46
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Jag har en vag minnesbild, tog hon inte med eget porslin ett år till la segunda casa? Och prydnadssaker som de i vanliga fall hade uppe hemma. När någon frågade om de hade samma ljusstake (eller whatever) så har jag för mig att hon sa att de tog med sig för att känna sig hemma eller något sådant.
Ljuslyktorna de hade i lägenheten i Solna var identiska med de som synts på bild från "huset" i Spanien. Är nästan helt säker på att någon frågade och Anna svarade att hon köpt sina ljuslyktor i Spanien.
Nästa gång de åker ner för att titta till huset tar hon med sina egendrejade porslinsmuggar för att bevisa att det minsann är deras hus.
Citera
2020-07-19, 18:52
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
När jag kollar Mys instagrams händelser syns det väldigt tydligt först att det bara är My och den unge mannen som äter, först senare klämmer sig Anna och Jobejto in. Nu flippar min hjärna men det var väl ändå inte så att Anna såg på Mys insta att de var på Valvet och åt och så släpade hon med sig sin gubbe dit bara för det??? NÄÄÄÄÄ så kan det väl inte vara ...väl...???
Det som är så underhållande är att ingen i den verkliga världen bryr sig egentligen om vad GalenpAnnan med familj och följe har för sig. Det är lagom underhållning och en kommentar på GalenpAnnans Instagram får hennes topplock att flyga all världens väg. Faktiskt sanslöst underhållande.
Citera
2020-07-19, 18:53
Jag kan meddela att Anna nu noga påpekar att de DELADE på en clubsandwich, men de är rackarns stora ändå och de hade varsin skål pommes till och varsin skål dipa. (Och hon glömde tydligen ta bort brödet &#128513. Och sen blev det fika efteråt. Så hur Anna än försöker få det till att det bara blev nåt litet så lyckas det inte. Det är okej att ändra planen om man hittar nåt man är sugen på, men de krystade försöken att ge en helt annan bild blir så fåniga.

Observera också att Roberto sen köpte mjukglass och ska äta den själv! Viktigt att veta att Anna inte ska ha, hon äter så lite så.
Citera
2020-07-19, 18:54
Medlem
orkar inte se mer på liven, de åker bil o tramsar

https://postimg.cc/gallery/rKfNDdH
Citera
2020-07-19, 18:56
vi har valt att prioritera annat (ang realityshow....)......

Roberto sjunger i bilen.. och det lustiga är att han sjunger fan så mycket bättre än hon gör..
Sen filmar hon live, när hon sitter och sittdansar i bilen....
Citera
2020-07-19, 18:56
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nu live
Måste man följa hennes ig för att se livesändningen?
Citera
2020-07-19, 18:58
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Måste man följa hennes ig för att se livesändningen?
nej. bara du inte är blockad så går det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in