2020-10-10, 13:43
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Du bläddrar fram bilder i hennes sista inlägg på IG.

https://pasteboard.co/JuZqB7A.jpg
Blott 4 klasskompisar hängde med förutom gubben, döttrarna, kusinsyrran, plus en av klasskompisarnas egna barn.

Tack! Nu hittade jag hur man kan bläddra även fast man inte är inloggad
https://imgur.com/gallery/2iZAt8s
Senast redigerad av nickomyra 2020-10-10 kl. 13:47.
Citera
2020-10-10, 14:00
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
På hennes insta är det upplagt bilder samt en filmsnutt när hon sjunger, men herregud vad illa hon sjunger hon har inte rösttränat det verkar som hon sjunger i en tonart och bandet spelar i en annan😲

Japp, men det är ju aldrig Annas fel..
Hon sjunger dock bättre än den andra deltagaren "Maggan".

Vill du se hela klassfestenavsnittet är den upplagd på tv4play.
Citera
2020-10-10, 14:29
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Tror fan inte hälften orkar läsa hennes romaner till inlägg, att hålla sig kortfattad kan hon inte.

Verkligen inte och att hon vill verka duktig som minsann ska hålla sig hemma nu.
Citera
2020-10-10, 14:44
Medlem
nickomyras avatar
Sanna Bråding har kommenterat att Anna är så modig som vågade kasta sig in i Corona-karusellen ( klassfesten )
Citera
2020-10-10, 14:45
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Verkligen inte och att hon vill verka duktig som minsann ska hålla sig hemma nu.
Precis, ger det två dagar sen lär det krypa i skinnet.
Citera
2020-10-10, 14:48
Medlem
Nu låtsas alltså paddan vara såå sjuk att hon inte ens kan uppdatera ig själv Lika stor psykopat som Trump. Lika grandios självbild. Hon e en sån vidrig människa så jag mår fan illa 🤮
Citera
2020-10-10, 15:08
Medlem
Varför sitter Felicia med hennes klasskompisar ?
Citera
2020-10-10, 15:19
Medlem
StinaFias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag kollade nu och det verkar vara fem klasskamrater . De fem andra vid bordet är familjen Book.Konstigt, jag trodde att man firade med klasskamraterna efter att ha varit med i klassfesten men Anna ordnade gratis mat till hela familjen.

Är inte damen bakom tjocka farbrorn på höger sida Sussi Book?
Citera
2020-10-10, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StinaFia
Är inte damen bakom tjocka farbrorn på höger sida Sussi Book?
Ja ,det stämmer det är Sussi och tjocka farbrorn har Anna känt hela livet så det är bara tre klasskompisar. Dessutom är Felicia, Antonio Vanessa och Roberto med.
Citera
2020-10-10, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Ja ,det stämmer det är Sussi och tjocka farbrorn har Anna känt hela livet så det är bara tre klasskompisar. Dessutom är Felicia, Antonio Vanessa och Roberto med.
Wierd klassfest...
Citera
2020-10-10, 16:06
Medlem
Tänkte skriva i morse att nästa inlägg hon skriver kommer hon påstå att de e dottern som skriver..... hon är så förutsägbar.

Men jag tror inte ett skit på att de e dottern, för när Felicia tidigare skött mammas IG så har hon skrivit det direkt och berättar gärna att hon sköter den. Men nu kom de fram när folk frågade hur hon mådde, då kom hon troligtvis på sig själv och skrev därför dotter. Hon kan ju inte skriva ett av namnen för dom e troligen upptagna med annat och någon skulle kunna säga, nej men hon e ju med mig.....
eller så vill dom inte hitta på och låter inte mamma använda dem i mammas sjuka värld.

Jag tycker de e märkligt att hon blev tvärsjuk så fort hon fick testresultatet, men innan hon blev det så orkar hon skriva en roman om sin försiktighet osv. Men sen blev hon dödssjuk...... det är bara hypokondriker som blir det.
Citera
2020-10-10, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Wierd klassfest...

Ja ingen vettig människa vill ju förknippas med henne. Hade jag varit kändis där ingen kom i ett sådant här program, så hade jag tystat ner min medverkan så gott det gick osv.

Kanske kommer ett utspel efter programmet sen om att resten av klassen är Corona rädda osv.. NEJ Anna dom är inte rädda för Corona, dom e rädda för dig och ditt sjuka spel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in