2020-09-28, 18:11
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Idag är hon omnämnd i Aftonbladet! Apropå ett nyhetsankare som fick en allergisk reaktion i direktsändning. TramsFrans beskriver andra som också stannat kvar i rutan till varje pris. Anna fick en egen bild då hon satt i en tv-soffa och uttalade sig om melodifestivalen. Hon hade en infekterad tand så hon ser ut att ha fått ett getingstick.

Haha, ja, här är den: https://tramsfrans.aftonbladet.se/20...ichocken-i-tv/

Det hade jag helt missat. Har nog aldrig sett någon svälla upp så pga infekterad tand...
Citera
2020-09-28, 18:27
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora

Det hade jag helt missat. Har nog aldrig sett någon svälla upp så pga infekterad tand...

Nu i perspektiv,måste jag säga att Annas ögonbryn faktiskt såg riktigt roliga ut..

Anna ringde ju Medierna efter en av sina operationer och lät sig intervjuas från sjuksängen. Det var verkligen desperat.

Nu ser jag med spänning fram mot klassfesten på tv, kommer Anna att börja prata om sin mamma och böla eller kommer hon återigen prata om sina xxx antal magoperationer..
Kommer hon anklaga sin medtävlande för fusk?
Citera
2020-09-28, 18:29
Medlem
Citat:

Kanske var det därför hon satt in kakelspektaklet. Tror att tandborsten eller tandtråd inte är Annas högsta prioritet.
Citera
2020-09-28, 18:30
Medlem
Scamps avatar
Citat:

Haha ja jävlar, det fejset var inte lite svullen.
Citera
2020-09-28, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Nu i perspektiv,måste jag säga att Annas ögonbryn faktiskt såg riktigt roliga ut..

Anna ringde ju Medierna efter en av sina operationer och lät sig intervjuas från sjuksängen. Det var verkligen desperat.

Nu ser jag med spänning fram mot klassfesten på tv, kommer Anna att börja prata om sin mamma och böla eller kommer hon återigen prata om sina xxx antal magoperationer..
Kommer hon anklaga sin medtävlande för fusk?
Anna är inte med den 03/10 i klassfesten, det är Kristin Kaspersen som det görs reklam för. Jag tror Anna kommer den 10/10 istället. Det var fotboll en lördag och då togs klassfesten bort och programmen hoppade en vecka framåt.
Citera
2020-09-28, 19:27
Medlem
Lala.s avatar
Så Tokboken blev alltid otrevlig mot sina följare när de frågade hur hon skulle fira sin 50årsdag i live. ”Jag ska inte fira någon födelsedag för det är Corona om ni missat det!!!”
Men nu när det visades att hon blev firad oj oj oj då var det ett annat ljud i skällan från henne för nu älskar hon att prata och lägga upp massa bilder från hennes födelsedag ... Det handlade såklart aldrig om Corona för satmaran hon var bara så rädd att hon inte skulle bli firad att hon var tvungen att komma med en ursäkt.
Större hycklare än Anna får man leta efter både bildligt och på bredden haha.
Citera
2020-09-28, 20:55
Medlem
Rimberts avatar
Riktigt deprimerande att läsa i dag om den tidigare superkändisen Anna Book, som numera mest verkar framleva sina dagar på sociala medier enbart.

Det känns lite grand som hon tappade det sista fotfästet till den riktiga kändisvärlden efter flytten ut till periferin i Märsta.

Bor man inte i Stockholm räknas man liksom inte och är definitivt ingen kändis, utan bara någon sorts lokal byfåne, från Stockholms perspektiv...
Senast redigerad av Rimbert 2020-09-28 kl. 21:02.
Citera
2020-09-28, 22:18
Medlem
EssGunillAss avatar
Ikväll roar jag mig med att titta på Tunnans fantastiska Instagram-selfies. (helt naturliga utan filter) En sak som slog mig är att varenda selfie är beskuren så halva pannan är borta.
Kan någon förklara för mig varför hon gör så? Har Tunnan pannfobi? Eller för att komma närmare med ansiktet så hon slipper visa upp kroppen?
Jag tycker det bara ser löjligt ut
Citera
2020-09-28, 22:53
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Det måste sägas att av kvinnorna i familjen är Vanessa den enda av dem som är smal. Med tanke på hur besatt Anna är av sin kropp och sin vikt så tror jag att det är där som den största avundsjukan ligger.

Jag kan absolut tänka mig att så störd som Anna är i sin identitet och sin modersroll, så retar det henne gränslöst att hon har en dotter som ser ut i kroppen som hon själv skulle drömma om att göra. Därav hennes pikar om "råtta" och "korkad", hon känner väl att hon måste ta till vad hon kan för att trycka ned. Hon kallar ju aldrig Felicia öknamn, men Felicia är ju överviktig som Anna själv så där har Anna ingen kropps-konkurrens.

Jag vill påstå att det är Annas fel att Felicia är tjock. Redan som barn var Felicia kraftigt överviktig och det blir inte barn av sig själva, utan det är föräldrarna som har ansvar för hur barnets huvudsakliga måltider ser ut, och föräldrarna har (eller borde ha) skyldighet att söka hjälp av exempelvis en barndietist om det bär iväg åt fel håll. (Nu talar jag inte om barn med lite hull, utan de som lider av riktig övervikt/fetma.)

Gällande detta har Anna misslyckats totalt.
Om jag inte minns fel, har väl Felicia gjort en gastric bypass precis som Anna? Och att hon gjorde den som mycket ung, jag har för mig att jag läst nånstans att hon bara var runt 17-18? Det är inte normalt att behöva göra sånt när man fortfarande är tonåring.

Kan det vara så att Anna hugger på Vanessa för att Vanessa är smal, sköter sig, studerar och kanske har lite mer innanför pannbenet än Mamma Mu och resten av familjen, inklusive nytillskottet Lucas?
Senast redigerad av ElimGarak 2020-09-28 kl. 22:58.
Citera
2020-09-29, 06:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Det måste sägas att av kvinnorna i familjen är Vanessa den enda av dem som är smal. Med tanke på hur besatt Anna är av sin kropp och sin vikt så tror jag att det är där som den största avundsjukan ligger.

Jag kan absolut tänka mig att så störd som Anna är i sin identitet och sin modersroll, så retar det henne gränslöst att hon har en dotter som ser ut i kroppen som hon själv skulle drömma om att göra. Därav hennes pikar om "råtta" och "korkad",

Har hon kallat Vanesaa för "råtta"?
Citera
2020-09-29, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittarministern
Har hon kallat Vanesaa för "råtta"?

Kanske för V saknar en haka? jag tycker Anna är väldigt elak att kalle V för råtta och tydligen har V haft komplex för sina tänder och ingen haka
Senast redigerad av Bettybobs 2020-09-29 kl. 06:58.
Citera
2020-09-29, 07:45
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Kanske för V saknar en haka? jag tycker Anna är väldigt elak att kalle V för råtta och tydligen har V haft komplex för sina tänder och ingen haka
Men vilken normal funtad förälder kallar sitt barn för råtta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in