2021-01-30, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Enligt en bekant till mig med en ingång i familjen Book sägs det vara 4 betalande personer med på LIVEen. Jag ska jobba för att få fram en inspelning av spektaklet sen.
Osade ju fiasko på förhand men kan det verkligen vara så illa? Anna som dragit till frisören och allt, då räcker ju inte ens pengarna till bensin in till frisören. Herregud
Citera
2021-01-30, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Enligt en bekant till mig med en ingång i familjen Book sägs det vara 4 betalande personer med på LIVEen. Jag ska jobba för att få fram en inspelning av spektaklet sen.
Haha Fyra!!?? Stämmer det verkligen? Lite fler hade jag nog räknat med
Citera
2021-01-30, 18:47
Medlem
Ograsts avatar
119kr tycker jag låter väldigt dyrt för ett event via Face. AB borde gå någon enklare yrkesutbildning istället för att satsa på en karriär inom matlagning.
Citera
2021-01-30, 18:50
Medlem
Jag hade tänkt titta, avgiften har jag råd med, men jag fick det inte att funka. Klicka på länken står det. Jag klickade på länken och kom tillbaka till samma sida.

Nåja, jag sparade 119kr. Det är inte alla lördagskvällar som slutat så bra ekonomiskt.
Citera
2021-01-30, 18:53
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
Vem i huset har inte betalat???
Stämmer det tycker jag nästan nästan lite synd om Anna men hon gör som vanligt allt fel.

Börja med att sända gratis, förfina konceptet och börja sedan när du har en stor tittarskara möjligen ta lite betalt.

Mannerström lagar på youtube, helt gratis att se på. Anna som är "artist" tar betalt...
Citera
2021-01-30, 18:56
Medlem
Ska bli kul att kolla in hashtaggen cooktogethermedannabook där hon pushat för att folk som varit med liven ska lägga upp bilder. Min känsla är det kommer bli tunnsått
Citera
2021-01-30, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Vem i huset har inte betalat???
Stämmer det tycker jag nästan nästan lite synd om Anna men hon gör som vanligt allt fel.

Börja med att sända gratis, förfina konceptet och börja sedan när du har en stor tittarskara möjligen ta lite betalt.

Mannerström lagar på youtube, helt gratis att se på. Anna som är "artist" tar betalt...
Hon skulle givetvis ordnat samarbeten som alla andra influencers gör. Kockens kryddor, ica, coop, cervera etc. Några tusen från varje företag i reklamintäkter hade gett henne betydligt mer i plånboken men kan vara så att ingen vill ha några samarbeten med henne och det vore inte konstigt om det är så....
Citera
2021-01-30, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Typ3
Jag hade tänkt titta, avgiften har jag råd med, men jag fick det inte att funka. Klicka på länken står det. Jag klickade på länken och kom tillbaka till samma sida.

Nåja, jag sparade 119kr. Det är inte alla lördagskvällar som slutat så bra ekonomiskt.

Jag tänkte också titta för att få lite tips o kunskap . Mina matlagningsskills är under all kritik, så jag hoppades på lite lättlärda maträtter, men lyckades inte heller komma fram😬. Troligtvis är jag inte så duktig på det tekniska heller.
Citera
2021-01-30, 19:08
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinbeck
Jag tänkte också titta för att få lite tips o kunskap . Mina matlagningsskills är under all kritik, så jag hoppades på lite lättlärda maträtter, men lyckades inte heller komma fram😬. Troligtvis är jag inte så duktig på det tekniska heller.
Men herregud. All världens kockar från amatör till superstjärnor har egna youtubekanaler. Varför vända sig till Anna Book? Och betala för det???

För det tekniska kanske du väntar på att Roberto startar sändningar för hemmafixaren, för 119 kr.
Senast redigerad av Readyfreddie 2021-01-30 kl. 19:13.
Citera
2021-01-30, 19:14
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
Det låga antalet kanske beror på att hon i sina storys la ut att eventet är imorgon? Detta la hon ut för 4 timmar sen.
https://postimg.cc/r0hkPqgc
Citera
2021-01-30, 19:17
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Det låga antalet kanske beror på att hon i sina storys la ut att eventet är imorgon? Detta la hon ut för 4 timmar sen.
Kul koncept - man skall alltså betala 119 kronor för att få ge HENNE råd och tips gällande matlagning...
Citera
2021-01-30, 19:30
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
En fördel vore ju att veta när man ska ha sitt egna event..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in