2020-09-19, 14:00
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EssGunillAs
Nytt på Instagram

https://ibb.co/y8j2qPH

Nuuu ska hon ta tagi livet........och göra oss nyfikna 😂
Hur många sådana här inlägg har vi inte sett utav Märstamorsan?

Det är en sak att förhandla, en annan sak att upprätthålla något som kräver att man faktiskt jobbar på något ett längre tag och det vet vi alla att Anna är dålig på.
Möjligt att hon får göra reklam för en lotteri verksamhet, som går halvdant eller något annat halvdant jobb.
Eller kommer Anna ÄNTLIGEN få vara med i Så mycket bättre.. Stjärnorna på slottet? Få en egen keramikservis.. Eller inte..
My är i af bättre på att ordna med reklamprojekt, än Anna, syns tydligt på Mys blogg.
Anna kan ju alltid gå med Buzzador, då kan hon få gratis yoghurt och chips att äta upp och behöver bara lägga upp en bild och en textad rad..
Citera
2020-09-19, 14:09
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EssGunillAs
Nytt på Instagram

Och det är oss hon borde tacka! Inte hata.
Citera
2020-09-19, 14:25
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Konstig text ,Anna har hittat en ny ställning tillfredsställning skriver hon istället för tillfredsställelse, hennes svenska är dålig.
Utöver det nya ordet tillfredsställning fascinerades jag av detta:
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

35 stycken! Vad är det hon försöker uttrycka med den raddan?
Hennes svenska är inte dålig - den är urusel. I sista meningen, mitt i den, växlar hon över till engelska.

Glömmer aldrig hennes berömda "I love the hole of you".
Citera
2020-09-19, 15:19
Medlem
cece123s avatar
Noterar att en gymnasieklass lurat Gunilla Persson att följa dem på IG, inga ramaskrin har hörts från Atlanten ännu.
Kan bero på att Gunilla har fullt upp att ta hand om sin mor, om hon skulle sitta som Anna framför internet skulle modern vara död för länge sedan.
Jämför med Annas upprördhet när hon råkade ut för andra gymnasieungdomars poängjakt.
Anna ÄR verkligen självupptagen.
Citera
2020-09-19, 15:24
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Noterar att en gymnasieklass lurat Gunilla Persson att följa dem på IG, inga ramaskrin har hörts från Atlanten ännu.
Kan bero på att Gunilla har fullt upp att ta hand om sin mor, om hon skulle sitta som Anna framför internet skulle modern vara död för länge sedan.
Jämför med Annas upprördhet när hon råkade ut för andra gymnasieungdomars poängjakt.
Anna ÄR verkligen självupptagen.

Hon verkar onekligen lite inkrökt i sig själv, den goda Anna.
Men jag tycker hon kunde gå på någon matlagningskurs. Finns många studieförbund som startar sådana på hösten.
Tycker hennes kosthåll för familjen verkar lite brun och tråkig, dessutom med ett dåligt näringsinnehåll.
Inte konstigt att ungarna verkar lite apatiska och lealösa och väl aldrig växt till sin fulla längd...
Senast redigerad av Rimbert 2020-09-19 kl. 15:35.
Citera
2020-09-19, 16:52
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Utöver det nya ordet tillfredsställning fascinerades jag av detta:
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

35 stycken! Vad är det hon försöker uttrycka med den raddan?
Hennes svenska är inte dålig - den är urusel. I sista meningen, mitt i den, växlar hon över till engelska.

Glömmer aldrig hennes berömda "I love the hole of you".

Anna är en lingvistisk gigant. Eller inte, hon skriver oroväckande dåligt. Sämre än en högstadieelev.
Citera
2020-09-19, 17:07
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Anna är en lingvistisk gigant. Eller inte, hon skriver oroväckande dåligt. Sämre än en högstadieelev.

Ska Anna likt ett barn fortsätta att lägga till att hon är 50 år och 1 dag, 50 år och 9 dagar osv i resten av sitt liv?
"att äga sig själv och sitt liv"...
Tjaa, Anna har ju inte varit direkt anställd och har inte haft ett riktigt jobb..
Hon har ju ägt största delen av sitt liv och tid..
Möjligtvis slipper hon bli bestulen av barnen på sin tid nu när de är stora.
Jag antar att det blir ännu mer puffade på kuddarna framöver..
Citera
2020-09-19, 17:29
Medlem
EndastJag01s avatar
Anna kanske menar att hon är såååå trött på att vara morsa och alltid försöka fixa allt för sina telningar och att hon nu vill ha lite roligt själv. Lite egentid och åka till fjällen, vara bara med Roberto. Dreja och skapa i keramik, hälsa på vänner, skaffa vänner...
Ibland känns gullandet med barnen som ett stort **NOT HAPPY**
Citera
2020-09-19, 17:34
Medlem
Tuttlutts avatar
Är det inte mer vanligt att unga , osäkra och dramasökande tjejer skriver liknande inlägg?
Inte en kvinna på 50 år.
Brist på social kompetens och livserfarenhet kanske gör att det blir här illa.
Det är synd om barnen som ju ska ha sina föräldrar som guidning och förebilder.
Så ihop med Roberto som är oerhört barnslig är det kanske istället konstigt att barnen inte blev ännu mer udda än dom är!
Citera
2020-09-19, 17:37
Om hon nu ska ta tag i sig själv( för femtielfte gången ) så kan hon börja med att logga av,lägga in sig på avgiftning,gå i psykoanalys och sluta leka ortenmorsa.

Till att börja med.
Citera
2020-09-19, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Ska Anna likt ett barn fortsätta att lägga till att hon är 50 år och 1 dag, 50 år och 9 dagar osv i resten av sitt liv?

Något jag lagt märke till, och som stört mig en del, förutom hennes pinsamt dåliga stavning, är att hon hela tiden hänger upp sig på siffror;

- Hennes "egna" hus, som hon längtat efter i 19 år
- Hennes krukmakarkurs som hon längtat efter i 20 år (eller så)
- Hennes kompis Åzas vistelse i 9,5 tim
- Hennes otroliga musikartisteri som varat i 35 år och tre - fyra dagar (?) osv...

I mina ögon ser det ut som nån typ av OCD...inte riktigt friskt, alltså.

Fler än jag som hakat upp sig på alla dessa exakta (!) tidsangivelser som dyker upp i hennes texter hela tiden?
Citera
2020-09-19, 18:35
Medlem

Dags igen Tunnan har fått nya insikter. Hade människan lyckats omsätta sina insikter i handling hade hon haft ordning på sitt liv. Men som vanligt kommer inte ett skit att hända det kommer bara mer inlägg om hur klok hon blivit, naturligtvis pepprade med e-mojs så det ser ut som flugor skitit på skärmen. Tunnan måste på allvar tro att skriver man något på ett socialt forum har det skett eller kommer det att ske i verkligheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in