2020-09-19, 18:53
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
https://ibb.co/y8j2qPH

Nuuu ska hon ta tagi livet........och göra oss nyfikna 😂
Hur många sådana här inlägg har vi inte sett utav Märstamorsan?

Dags igen Tunnan har fått nya insikter. Hade människan lyckats omsätta sina insikter i handling hade hon haft ordning på sitt liv. Men som vanligt kommer inte ett skit att hända det kommer bara mer inlägg om hur klok hon blivit, naturligtvis pepprade med e-mojs så det ser ut som flugor skitit på skärmen. Tunnan måste på allvar tro att skriver man något på ett socialt forum har det skett eller kommer det att ske i verkligheten.

Ojojoj, måste producenterna till Fångarna på Fortet skaka fram en skaldjursaladåber enbart till Tunnan nästa gång? Lider tanten av manodepression?
Citera
2020-09-19, 19:19
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Något jag lagt märke till, och som stört mig en del, förutom hennes pinsamt dåliga stavning, är att hon hela tiden hänger upp sig på siffror;

- Hennes "egna" hus, som hon längtat efter i 19 år
- Hennes krukmakarkurs som hon längtat efter i 20 år (eller så)
- Hennes kompis Åzas vistelse i 9,5 tim
- Hennes otroliga musikartisteri som varat i 35 år och tre - fyra dagar (?) osv...

I mina ögon ser det ut som nån typ av OCD...inte riktigt friskt, alltså.

Fler än jag som hakat upp sig på alla dessa exakta (!) tidsangivelser som dyker upp i hennes texter hela tiden?

Jorå, några till exempel från ett instagraminlägg 9 sep..
Citat:
Let me be ” är skriven för 24 år sedan och jag hade då varit aktiv inom musikbranchen i "endast" 11 år. I år firar jag 35 år som sångerska/artist
Jag antar att det är Annas försök till att intala sig att hon är inte en misslyckad artist.
Som arbetat blott tusen timmar typ, på 35 år.
Hon vill så gärna få folk att tro att hon är en hardworking woman a la Madonna, bystig som Dolly Parton, skönsjungande som Celine Dion och kreativ som Lady Gaga.. 🙄
Anna har ju gjort bort sig BIG TIME med hennes egna ord, då hennes karriär består för det mesta av svammel från hennes sida.
Sida upp och sida ner i hennes klippbok handlar ju inte om någon musikalisk prestation..
Citera
2020-09-19, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Hon verkar onekligen lite inkrökt i sig själv, den goda Anna.
Men jag tycker hon kunde gå på någon matlagningskurs. Finns många studieförbund som startar sådana på hösten.
Tycker hennes kosthåll för familjen verkar lite brun och tråkig, dessutom med ett dåligt näringsinnehåll.
Inte konstigt att ungarna verkar lite apatiska och lealösa och väl aldrig växt till sin fulla längd...

Där fångade du något mitt prick 👍

Kommenterade en gång deras mathållning när de återigen åt parmaskinka och miljoner fat med uppskurna matbitar. Undrade om de inte någongång äter vanlig svensk husmanskost. Blev blockerad direkt!
Citera
2020-09-19, 19:52
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EssGunillAs
Hon kommer bryta svanskotan mitt på berget och måste åka ambulanshelikopter till Östersunds sjukhus. I Expressen och Aftonbladet kommer rubrikerna ”Anna Book i vandringsdrama och höll på att dö”, ”Anna Book bröt ryggen och nära att dö”
Kom ihåg var ni läste det först
Haha det ska jag komma ihåg
Citera
2020-09-19, 20:30
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rondavouz
Helmärkligt inlägg på Insta som gör att man verkligen undrar hur det är fatt. Och vem är den andre sidan.
Något är illa...

https://forumbilder.com/i/rX5k

Ja verkligen, visst att man kommer till insikt med åren, ja det gör man. Jag blir 40 i februari nästa år å jag har massor med erfarenheter å en son men detta som Anna skrev är en dåre som skriver å en massa eld emojs. Herre min skapare.
Citera
2020-09-19, 20:33
Medlem
Jag skulle tro att den andra sidan är någon/några eventuella personer som tänkt sej ge henne något slags ”jobb” eller reklamuppdrag. Hon tänker tacka nej eftersom hon numera ska fokusera på sej själv.
Citera
2020-09-19, 20:49
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakapo
Om hon nu ska ta tag i sig själv( för femtielfte gången ) så kan hon börja med att logga av,lägga in sig på avgiftning,gå i psykoanalys och sluta leka ortenmorsa.

Till att börja med.
Sedan lägga bort mobilen i två veckor, hela hennes liv kretsar kring sociala medier.
Citera
2020-09-19, 21:01
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Är det inte mer vanligt att unga , osäkra och dramasökande tjejer skriver liknande inlägg?
Inte en kvinna på 50 år.
Brist på social kompetens och livserfarenhet kanske gör att det blir här illa.
Det är synd om barnen som ju ska ha sina föräldrar som guidning och förebilder.
Så ihop med Roberto som är oerhört barnslig är det kanske istället konstigt att barnen inte blev ännu mer udda än dom är!

Jag tänker lite i samma banor som du, jag å mitt ex har delad vårdnad om vår 14 åriga son å vi bor i samma stad å min son får välja vart han vill vara, nu mer bor han hos mig för mitt ex som jag har honom med är lite ostabil. Inte som Anna Book dock men lite åt det hållet, jag har henne både på facebook å instagram (mest för att hålla koll på henne) å för att vara vänner för vi har ju ett snart fullvuxet barn, en tonåring gemensamt. Men Anna Book lever i sin egen värld å har inte så mycket verklighetsförakring som andra kända å okända har, hon sitter fast där, tyvärr. Å jag tror innerst inne att hon vill å säkert kan vara en bra människa å i sin värld så är hon det.
Citera
2020-09-19, 21:15
Medlem
TPLs avatar
Det är inte bara exakt antal år och dagar hon anger. Skrev hon inte en gång att hon steg upp 04.31 och tog en promenad?
Och en gång var det någon som blev trött och gick hem 24.30. 😂
Kan ha varit farfar/svärfar när de var i Spanien, tror någon hann ta en skärmdump och skriva kommentar innan Anna ändrade.
Brukar tänka på henne strax efter midnatt. 🕛

Kanske dags att börja väga maten så vi vet exakt hur många gram omelett hon äter. Hennes kompis säger ju att man måste väga allt.
Citera
2020-09-19, 21:36
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Ja verkligen, visst att man kommer till insikt med åren, ja det gör man. Jag blir 40 i februari nästa år å jag har massor med erfarenheter å en son men detta som Anna skrev är en dåre som skriver å en massa eld emojs. Herre min skapare.

Då ska du se detta inlägg..
Läs taggarna...
https://pasteboard.co/JrQydwR.jpg
Citera
2020-09-19, 23:01
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Då ska du se detta inlägg..
Läs taggarna...
https://pasteboard.co/JrQydwR.jpg

Jag läste dom å jag fattar ingenting av detta, hon skriver i texten både om sjukhus å kaffe å alla vi som har legat på sjukhus eller varit där vet väl att pulverkaffet smakar skit.
Citera
2020-09-20, 06:28
Medlem
Alltså hennes inlägg på insta!!?? Fejkar kärringen eller är hon verkligen så på riktigt?? Finns det någon annan som uttrycker sig så pinsamt illa som tunnan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in