2020-08-26, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Nej hoppas inte. Hon kan ju bryta ihop då.
Nog för att den kommentaren om bikinin var oerhört fånig, men Anna skulle må så mycket bättre om hon bara placerade sånt i facket ”tja dumma människor finns lite här och där” och gå vidare.
Citera
2020-08-26, 15:20
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Glöm inte att hon vill framställa sig på ett positivt sätt inför utredarna. Hon lät ju inte säga sanningen om vilket sjukt liv hon lever med knark, alkohol och unga vänner och att pappan är ett kriminellt slödder och hennes bror en dömd pedofil som våldtar barn.

Pedofil är han ju inte då han var 16 år när han våldförde sig på den 13åriga tjejen.

Felicia är nog rätt så manipulativ, perfekt då rättsväsendet i Sverige återigen visat sig från den mesigaste sidan.

När Anna var på en läkarmottagning häromveckan var det väl för att följa Felicia för att göra klart med audittest.
Advokaten hade säkert sagt till Anna att det var grönt att åka till Spanien, advokaten hade väl sina misstankar hur det skulle sluta.
Fritt fram för Felicia att råka tappa ned saker i sin väska framöver och röka på.
Citera
2020-08-26, 15:25
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Nog för att den kommentaren om bikinin var oerhört fånig, men Anna skulle må så mycket bättre om hon bara placerade sånt i facket ”tja dumma människor finns lite här och där” och gå vidare.

Mästerältaren Anna har så mycket fritid att älta så det går inte.. Att älta är Annas livsluft, det ger henne.. Typ.. Energi.
Det är hennes inre motor.
Citera
2020-08-26, 15:25
Medlem
Rimberts avatar
Hur lång semester har egentligen Halmpyntet?
Tycker han har en väldigt utvigdad semester sedan juni...
Är det det förtida arvet som gjort den heliga familjen så nyrik, så han numera kan strunta i att dyka upp på jobbet utanför Ur & Penn?
Har han slutligen anammat Annas tes att lönearbete är för förlorare?
Senast redigerad av Rimbert 2020-08-26 kl. 15:28.
Citera
2020-08-26, 15:40
Medlem
Hakar upp mig på uttrycket "prosocialt umgänge"
Är det samma sak som att semimedverka i en galen mammas lives?
Jo tjena att den här tjejen har jättemånga tjejkompisar att hänga med 😥
Anna har väl knappast låtit flickstackarn vara barn ens utan hållit henne hemmavid för att passa upp Anna efter alla nära-döden-upplevelser 🙄
Mår illa och hade önskat att narcissistiska människor skulle sluta yngla av sig öht
Citera
2020-08-26, 16:03
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Hur lång semester har egentligen Halmpyntet?
Tycker han har en väldigt utvigdad semester sedan juni...
Är det det förtida arvet som gjort den heliga familjen så nyrik, så han numera kan strunta i att dyka upp på jobbet utanför Ur & Penn?
Har han slutligen anammat Annas tes att lönearbete är för förlorare?

Är det inte det där att man får betalt för att jobba mindre som regeringen införde pga coronan? Man är delvis varslad eller vad det var.
Citera
2020-08-26, 16:09
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Hakar upp mig på uttrycket "prosocialt umgänge"
Är det samma sak som att semimedverka i en galen mammas lives?
Jo tjena att den här tjejen har jättemånga tjejkompisar att hänga med 😥
Anna har väl knappast låtit flickstackarn vara barn ens utan hållit henne hemmavid för att passa upp Anna efter alla nära-döden-upplevelser 🙄
Mår illa och hade önskat att narcissistiska människor skulle sluta yngla av sig öht
Håller med i stort. Men kollar de bara blodet efter alkohol? Inte efter droger?
I övrigt kan hon ju hitta på vad som helst om sitt liv. Det är ju svårt för en kurator att kontrollera hennes sociala liv. Antar att de ser det som en bedömning. Men att hon anser sig oskyldig tror jag kan ligga henne i fatet under rättegången.
Citera
2020-08-26, 16:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Jag är mer oroad när det gäller hennes tänder än tårna, knäna och vikten. På högstadiet fick vi lektioner i tandhälsa av fluortanten och i Tandvärnets tidning fick man lära sig det viktigaste. Sockerklockan!
Jag blev skrämd av bilderna på Karius och Baktus på affischen i väntrummet och bestämde mig för att undvika hål till varje pris. Det har lönat sig. Bitit sönder 2 tänder de senaste 25 åren men det var inte av hål.

Googla sockerklockan, finns i länken längst ner, den visar att frukost, lunch, middag och 2 mellanmål räcker. Det enda tillåtna utöver det är vatten och kaffe eller te utan tillsatser. Kolsyrat vatten fräter också på tänderna.

Anna sippar på sin CocaCola länge, länge och stoppar i sig kaffebröd, glass och annat. Anna är alla fluortanters skräck och en guldgruva för en tandläkare. Läsk, latte, kaffebröd och glass är största riskerna för henne. Såg liven där hon sippade cola (när de var på stranden sippades det ständigt ur en burk - läsk eller kolsyrat vatten?) och tänkte på det syrabad hennes tänder står i.

Varför knaprar hon inte morotsstavar? Även om man MÅSTE äta 9 gånger per dag (enligt Anna) kan man välja annat än det skräp hon petar i sig.
Hennes saliv är nog ganska sur... 🍋

Känner några tandläkare och de har vadslagning om hur länge det dröjer innan skiten rasar för Anna. Ingen vill åta sig att hjälpa henne så det blir nog pendlande till Spanien. Och munskydd när alla andra redan slutat med dem.
Som ytterligare äckel tänkte jag på om Anna provar munskydd i affärerna i Spanien. "-Ska jag ta den här? Eller den här?"

https://nutritionsfakta.se/2016/06/1...r-spelar-roll/

Nu ska jag dricka lite rent och kallt vatten!
Dagens bästa!
Citera
2020-08-26, 16:44
Avstängd
Tunnans bunker kan inte va många kvadrat. Och köket, kommer hon in där överhuvudtaget? Och halmpyntet har införskaffat en becknarväska a la ortenstyle, äkta LV kopia. Jojo men, fint ska de va
Citera
2020-08-26, 16:48
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Håller med i stort. Men kollar de bara blodet efter alkohol? Inte efter droger?
I övrigt kan hon ju hitta på vad som helst om sitt liv. Det är ju svårt för en kurator att kontrollera hennes sociala liv. Antar att de ser det som en bedömning. Men att hon anser sig oskyldig tror jag kan ligga henne i fatet under rättegången.
CDT och GT brukar de kolla innan nåt rattfyllo får tillbaka lappen.

Håller inte alla koll på den här tråden? Känner en massa olika yrkesutövare som läser här. Advokater också.
Citera
2020-08-26, 16:59
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Tunnans bunker kan inte va många kvadrat. Och köket, kommer hon in där överhuvudtaget? Och halmpyntet har införskaffat en becknarväska a la ortenstyle, äkta LV kopia. Jojo men, fint ska de va
Fattas bara att de köpt in en kopia till "barnen" också.
Citera
2020-08-26, 17:00
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Är det inte det där att man får betalt för att jobba mindre som regeringen införde pga coronan? Man är delvis varslad eller vad det var.

Det händer mycket konstiga saker i dessa tider, men kan inte tänka mig att butiksväktare, som Halmpyntet, blivit varslade ens delvis...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in