2020-08-10, 01:26
Medlem
Magictrixs avatar
10 pannkakor med en halv liter jordgubbssylt och en stadig klick grädde på det! Var det middag eller dessert?
Citera
2020-08-10, 02:33
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
10 pannkakor med en halv liter jordgubbssylt och en stadig klick grädde på det! Var det middag eller dessert?

Bara ett litet "snack" innan mellanmålet på pizzerian. Sedan raka spåret hem och slafsa ihop någon brun röra i vanlig ordning. Sedan efterrätt och gofika följt av en hink melass och en balja chips som "kvällsmys". Lyx, lyx, lyx.
Javisstja, nattmackan får hon ju inte glömma. En baguette med en tub majonnäs, en tub räkost och 300 g. skinka. Som den hälsomedvetna kvinna hon är lägger hon även på en tomatskiva och ett par salladsblad. Sköljes ned med 1,5 liter läsk.
Citera
2020-08-10, 06:12
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Rekord i motsägelse?

Pengar är inte allt. Men det är bra med pengar.

Bilar är inte viktigt (Undrar varför hon "tycker" det...)

Jag vill vara på tapeten. Men jag har också sagt nej till reality-show i 12 år.

Samtidigt som jag vill se Annars Universum (Hysén, Parnevik och Wahlgren har ju serier!)

Finns dom som sitter tyst i live. Varför? (Sitter tyst i live)

Melodifestivalen? Kanske. (Diskad)

Pengar är inte viktigt! (Väntar på MINA hantverkare)

Tröjan är för stor- borde lämna över den (till tjock-flisan?). Sätt den på V. Hon kan bo där i.

Kändisar etc är inte viktigt. (Taggar allt och alla hon ser).

Hon är ju helt jävla dum i huvudet, så hur dum är resten av familjen som låter henne fortgå och faktiskt uppmuntrar?

Bikini-V, 17 år.
Snattar-F, 32 år.
Våldtäkts-A, 24 år.
Mini-väktarn, 55.
Tunnan, 50.

Jävla gäng, alltså...
Uppdaterar lite med rätt ålder.
Bikini-V, 17 år. 18
Snattar-F, 32 år. 29
Våldtäkts-A, 24 år. 20
Mini-väktarn, 55. 52
Tunnan, 50. fyller 50 i september.
Citera
2020-08-10, 06:48
Medlem
TPLs avatar
13/8 2016 hade Anna middagsbjudning. På Bloggbevakning kallades rätten Uppspytt plockepinn.
Var hittade hon gästerna? En var tydligen okänd då Anna skrev "Kent??". Inte lätt att hålla reda på alla gäster, de var ju hela 8 pers runt det rymliga bordet, det var innan Arga snickaren ersatte det med ett campingbord.
Inte en enda grönsak serverades. Anna stod väl på annan diet då.

De omtalade ljuslyktorna finns på plats - identiska med de spanska?
Till varmrätt gjorde jag Kycklingspett med min nya jordnötssås & jasminris ~ & Anna’s Sangria såklart ? Roberto & jag, är så glada att ni ville komma över @birgitta_svensson & Kent?? #amigos #comidadeanna #middag #mys #ledigfredag #skratt #minnen #fun
På Instagram (jag har sett en bild) skrev Anna "jasminrus" och någon undrade om man kan röka ris. 🤣

https://bloggbevakning.se/2016/08/13...mmer-receptet/
https://bloggbevakning.se/2016/11/08/jag-vet-svaret/

En kommentar löd:
"En rolig sak jag såg var att hon skrev att företaget som gett dem bilar var sååå fantastiska att jobba med och oj vilken service det var ner till minsta detalj. Hon är typ 14 år?? Det låter inte så trovärdigt."
Vilka bilar var det?
Citera
2020-08-10, 09:04
Medlem
nytt foto på insta...

https://postimg.cc/cvzFs7tT
Citera
2020-08-10, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt foto på insta...

Stackaren, nu har filtren börjar äta upp henne (hennes högra kind angripen av pacman).
Citera
2020-08-10, 09:48
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CruelladV1
Stackaren, nu har filtren börjar äta upp henne (hennes högra kind angripen av pacman).

Och näsan har fått sig ett snitt oxå!
Börjar gilla kommentaren,
”jag fyller 50 inte 5” !
Hahaha
Citera
2020-08-10, 11:45
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix

Förrätt
Citera
2020-08-10, 11:48
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt foto på insta...

Sääämsta filtrering jag någonsin sett, har maken varit så snäll att han har gett Anna en drejarkurs, är tipset till årets Annajulklapp - en redigeringskurs..
Citera
2020-08-10, 12:03
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
13/8 2016 hade Anna middagsbjudning. På Bloggbevakning kallades rätten Uppspytt plockepinn. :lol:
Var hittade hon gästerna? En var tydligen okänd då Anna skrev "Kent??". Inte lätt att hålla reda på alla gäster, de var ju hela 8 pers runt det rymliga bordet, det var innan Arga snickaren ersatte det med ett campingbord. :sad44:
Inte en enda grönsak serverades. Anna stod väl på annan diet då.

De omtalade ljuslyktorna finns på plats - identiska med de spanska?
Till varmrätt gjorde jag Kycklingspett med min nya jordnötssås & jasminris ~ & Anna’s Sangria såklart ? Roberto & jag, är så glada att ni ville komma över @birgitta_svensson & Kent?? #amigos #comidadeanna #middag #mys #ledigfredag #skratt #minnen #fun
På Instagram (jag har sett en bild) skrev Anna "jasminrus" och någon undrade om man kan röka ris. 🤣

https://bloggbevakning.se/2016/08/13...mmer-receptet/
https://bloggbevakning.se/2016/11/08/jag-vet-svaret/

En kommentar löd:
"En rolig sak jag såg var att hon skrev att företaget som gett dem bilar var sååå fantastiska att jobba med och oj vilken service det var ner till minsta detalj. Hon är typ 14 år?? Det låter inte så trovärdigt."
Vilka bilar var det? :confused:

Undrar om Laila Adele fortfarande är Annas" best friend"?
Citera
2020-08-10, 12:11
Medlem
PinkLaceys avatar
Alla ni som klagar på Annas hantering av Mys husvaktande: My är en lika gränsöverskridande människa som Anna. Allt som ger mer följare och uppmärksamhet är de helt sålda på. Tänk på hur My fläker ut sin son på sociala medier.
Hon tycke säkert att det anna gör är fantastiskt för det ger henne mer uppmärksamhet.
Vi pratar inte om människor som fungerar på ett rimligt sätt här. Det finns ett skäl till att de är vänner.
Citera
2020-08-10, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Alla ni som klagar på Annas hantering av Mys husvaktande: My är en lika gränsöverskridande människa som Anna. Allt som ger mer följare och uppmärksamhet är de helt sålda på. Tänk på hur My fläker ut sin son på sociala medier.
Hon tycke säkert att det anna gör är fantastiskt för det ger henne mer uppmärksamhet.
Vi pratar inte om människor som fungerar på ett rimligt sätt här. Det finns ett skäl till att de är vänner.
Jag tror också att hon umgås med Anna för att få mer uppmärksamhet själv. My har ju själv lagt upp att hon är i Spanien så det är ingen hemlighet men hon trodde väl inte att Anna skulle lägga upp att katterna är ensamma hemma minst en vecka. Om jag hade katt skulle jag inte kunna lämna den/de ensamma hemma så länge, är det ens tillåtet att göra så?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in