Citat:
Ursprungligen postat av
nickomyra
De har varit vänner i flera år och de verkar rätt lika till sättet , så jag tror de helt enkelt gillar att hänga med varann . Ma. Firar inte nyår med Bookis om man bara är ute efter att få fler följare .
Blev tvungen att googla lite tant My. Hon "slog igenom" för en massa år sedan i tv-programmet om kvinnor med barn som är beredda att sära på benen för lite underhåll från en ny pappa. Efter att det arrangemanget tog slut och den nya pappan fått vad han ville ha, klev... Niclas Wahlgren in som den häradsbetäckare han är. Han hade blivit dumpad av Laila Bagge och behövde nu knäcka henne med lite lammkött. My blev smickrad och ställde upp. (Ständigt dessa Wahlgrens i Books liv, hon måste bli tokig).
När Niklas blivit tröstad började My att tokbanta och hade då jobbat sig upp till en position som c-kändis. Bantningen och matlagning blev en blogg som blev en succé och hon kunde då landa ännu en före detting. Jonas från Basic Elements. Han har kanske lugnat ner sig idag, men tidigare har det varit brudar och kokain jävlar i deras kölvatten. My verkar inte direkt vara någon rockbrud, så det kanske har varit svårt för honom att anpassa sig? Eller så får han rocka loss varannan helg när BE mimar på någon färga utanför Gdansk?
Nu vet inte jag om de har ändrat sig igen och bor ihop igen? Det verkar ju lite så när man ser på Insta och han planterar häckar och grejor. (Hoppas det var en haschplanta Anna vattnade sönder i en kruka där bak.) Om Jonas bor där och får se att Anna och co livat Parasites i deras hem tror jag på riktigt han kommer slå sönder Manolito när han kommer hem. Det är tydligt att han hatar Anna.