2020-08-10, 12:48
Medlem
Nu är Åza (enl sin story) hemma hos Toledanos på en matbit.
Citera
2020-08-10, 12:49
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag tror också att hon umgås med Anna för att få mer uppmärksamhet själv. My har ju själv lagt upp att hon är i Spanien så det är ingen hemlighet men hon trodde väl inte att Anna skulle lägga upp att katterna är ensamma hemma minst en vecka. Om jag hade katt skulle jag inte kunna lämna den/de ensamma hemma så länge, är det ens tillåtet att göra så?

De har varit vänner i flera år och de verkar rätt lika till sättet , så jag tror de helt enkelt gillar att hänga med varann . Ma. Firar inte nyår med Bookis om man bara är ute efter att få fler följare .
Citera
2020-08-10, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Nu är Åza (enl sin story) hemma hos Toledanos på en matbit.
Nu har jag kollat vilka jättearmar Anna har och man kan också se hur stor hon är utan filter.
Citera
2020-08-10, 13:16
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
De har varit vänner i flera år och de verkar rätt lika till sättet , så jag tror de helt enkelt gillar att hänga med varann . Ma. Firar inte nyår med Bookis om man bara är ute efter att få fler följare .

Blev tvungen att googla lite tant My. Hon "slog igenom" för en massa år sedan i tv-programmet om kvinnor med barn som är beredda att sära på benen för lite underhåll från en ny pappa. Efter att det arrangemanget tog slut och den nya pappan fått vad han ville ha, klev... Niclas Wahlgren in som den häradsbetäckare han är. Han hade blivit dumpad av Laila Bagge och behövde nu knäcka henne med lite lammkött. My blev smickrad och ställde upp. (Ständigt dessa Wahlgrens i Books liv, hon måste bli tokig).
När Niklas blivit tröstad började My att tokbanta och hade då jobbat sig upp till en position som c-kändis. Bantningen och matlagning blev en blogg som blev en succé och hon kunde då landa ännu en före detting. Jonas från Basic Elements. Han har kanske lugnat ner sig idag, men tidigare har det varit brudar och kokain jävlar i deras kölvatten. My verkar inte direkt vara någon rockbrud, så det kanske har varit svårt för honom att anpassa sig? Eller så får han rocka loss varannan helg när BE mimar på någon färga utanför Gdansk?
Nu vet inte jag om de har ändrat sig igen och bor ihop igen? Det verkar ju lite så när man ser på Insta och han planterar häckar och grejor. (Hoppas det var en haschplanta Anna vattnade sönder i en kruka där bak.) Om Jonas bor där och får se att Anna och co livat Parasites i deras hem tror jag på riktigt han kommer slå sönder Manolito när han kommer hem. Det är tydligt att han hatar Anna.
Citera
2020-08-10, 14:05
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt foto på insta...

https://postimg.cc/cvzFs7tT
Nu har filtret gjort så näsan börjar ramla av. Tittar man när ser man att en del av nästan drar ifrån från resten av näsan.
Citera
2020-08-10, 15:11
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Blev tvungen att googla lite tant My. Hon "slog igenom" för en massa år sedan i tv-programmet om kvinnor med barn som är beredda att sära på benen för lite underhåll från en ny pappa. Efter att det arrangemanget tog slut och den nya pappan fått vad han ville ha, klev... Niclas Wahlgren in som den häradsbetäckare han är. Han hade blivit dumpad av Laila Bagge och behövde nu knäcka henne med lite lammkött. My blev smickrad och ställde upp. (Ständigt dessa Wahlgrens i Books liv, hon måste bli tokig).
När Niklas blivit tröstad började My att tokbanta och hade då jobbat sig upp till en position som c-kändis. Bantningen och matlagning blev en blogg som blev en succé och hon kunde då landa ännu en före detting. Jonas från Basic Elements. Han har kanske lugnat ner sig idag, men tidigare har det varit brudar och kokain jävlar i deras kölvatten. My verkar inte direkt vara någon rockbrud, så det kanske har varit svårt för honom att anpassa sig? Eller så får han rocka loss varannan helg när BE mimar på någon färga utanför Gdansk?
Nu vet inte jag om de har ändrat sig igen och bor ihop igen? Det verkar ju lite så när man ser på Insta och han planterar häckar och grejor. (Hoppas det var en haschplanta Anna vattnade sönder i en kruka där bak.) Om Jonas bor där och får se att Anna och co livat Parasites i deras hem tror jag på riktigt han kommer slå sönder Manolito när han kommer hem. Det är tydligt att han hatar Anna.
De bor inte ihop, han har sin lägenhet inne i stan. Han är ju inte ens hus-, katt- eller hundvakt
Citera
2020-08-10, 15:25
Medlem
Lillamig72s avatar
Kan inte bestämma mig om det är snällt eller elakt av Åza att lägga ut film på Booken natural...
Men det kom dagen efter att Robertino dammsugit hela Mys hus. 😱
Offentligt väldokumenterat av Anno....
Senast redigerad av Lillamig72 2020-08-10 kl. 15:29.
Citera
2020-08-10, 15:31
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Kan inte bestämma mig om det är snällt eller elakt av Åza att lägga ut film på Booken natural...
Men det kom dagen efter att Robertino dammsugit hela Mys hus. 😱
Väl offentligt dokumenterat av Anno....
Det är på andras Instagram man får se den naturliga Anna, om det är snällt eller elakt vet jag inte.
Citera
2020-08-10, 15:35
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Det är på andras Instagram man får se den naturliga Anna, om det är snällt eller elakt vet jag inte.
Jag bestämmer mig för att det är elakt......
Citera
2020-08-10, 15:36
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Jag bestämmer mig för att det är elakt......
Lutar åt det jag också.
Citera
2020-08-10, 15:40
Medlem
moralhoras avatar
Ursäkta, men vem är Åza? Alla har inte stenkoll på Bookens bekantskaper.
Citera
2020-08-10, 15:49
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Ursäkta, men vem är Åza? Alla har inte stenkoll på Bookens bekantskaper.
Hon var med i någon dokusåpa Småstadsdrottningar och nu är hon hyfsat stor på sociala medier. Carpe diem-tanter gillar henne. Finns tråd här om henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in