2020-07-30, 13:34
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kesofrutti
Håller helt med om detta! Det är precis sådant som tar substans från det verkliga ifrågasättandet av faktiska lögner och utspel mot oskyldiga människor som Anna ägnar sig åt.
Det är inget direkt fel med att vara överviktig/tjock/fet osv som rör någon annan än henne själv, och så länge hon inte försöker pådyvla någon annan hennes diet för att den "funkar så bra för viktminskning" eller själv pratar om sin eventuella bantning och ber om input om den så är det bara onödigt och barnsligt att lägga sig på den låga nivån.
Det finns tillräckligt mycket annat i hennes beteende som går att ifrågasätta, att basala påhopp om vikt eller annan ohälsa är överflödigt. Då är det "roligare" med smarta, lite subtila frågeställningar som antingen går över huvudet på Anna eller får henne att brinna av helt.
Typ ”träffar du inte My längre” och ”vad jobbar du med”.
Citera
2020-07-30, 13:49
Medlem
magpies avatar
Har hon slutat med sina morgonpromenader?
Citera
2020-07-30, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpie

Tror att morgonpromenaden bara blev av en enda gång.
Det Anna saknar i sitt liv, är struktur.
Hon ger alltid upp, innan hon ens har börjat.
Man får intrycket att hon gör saker för att andra ska beundra henne, inte för sin egen skull.

- Anna, återigen..skit i cybervärlden nu och ägna dig åt sånt du själv mår bra av, utan att hela tiden känna tvånget av att uppdatera dina "låtsasvänner" i diverse media.
Senast redigerad av SagtVar 2020-07-30 kl. 14:10. Anledning: tillägg
Citera
2020-07-30, 14:13
Medlem
Citat:
Hon har ju ont i knät.
Citera
2020-07-30, 14:26
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Tror att morgonpromenaden bara blev av en enda gång.
Det Anna saknar i sitt liv, är struktur.
Hon ger alltid upp, innan hon ens har börjat.
Man får intrycket att hon gör saker för att andra ska beundra henne, inte för sin egen skull.

- Anna, återigen..skit i cybervärlden nu och ägna dig åt sånt du själv mår bra av, utan att hela tiden känna tvånget av att uppdatera dina "låtsasvänner" i diverse media.

Grejen är väl att Annas samtal i cyberrymden med de få tanter som vill lyssna ÄR hennes struktur under dagarna.
Citera
2020-07-30, 14:32
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Hon har ju ont i knät.
Det är vad hon skyller på.
Citera
2020-07-30, 14:51
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Hon har ju ont i knät.

Visst ja, det var ju så det var. Det är väl därför hon inte kan klippa gräset heller. Eller någon annan i familjen heller för den delen.
Citera
2020-07-30, 15:17
Medlem
foton från födelsedagsfirande

https://postimg.cc/gallery/D7S2dGW
Citera
2020-07-30, 15:23
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
foton från födelsedagsfirande

https://postimg.cc/gallery/D7S2dGW

Skivad banan på uppläggningsfat. Flådigt.
#annabookdukarfint
Citera
2020-07-30, 15:32
Citat:

Har hon någonsin börjat?
Citera
2020-07-30, 15:32
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Från Annas Instagram:

annatoledanobook 🎂🌹🍃🎁 30e Juli 1991 kom du @feliciabook till livet, det var den finaste stunden i mitt liv, jag blev mamma för första gången i mitt liv och jag minns ännu känslan ❤️ Du vann mitt hjärta direkt och sedan dess har vi upplevt sååå mycket tillsammans under dessa 29 år ❤️ Det är omöjligt att mäta, beskriva, räkna eller framställa min kärlek för dig här i text - men DU vet vad du betyder för mig och vad jag känner, tycker och tänker på alla plan❤️ Jag känner bara och vet att jag älskar dig min älskade dotter. Du bär på din ena arm en tatuering som du gjort för en tid sedan där det står - Madre mi fuerza ❤️ Låt mig fortsatt få vara det älskade Felicia, din styrka 💪🏽 även om det tuffaste är det man måste klara själv så är du aldrig ensam, du har mig, du har oss din familj ❤️
Vi har övervunnit så mycket smärta att vi i dag verkligen förtjänar att vara lyckliga. Jag älskar dig Felicia glöm aldrig det - Stort GRATTIS på din 29 årsdag puss Mamma ❤️

Allt som Anna skriver i syfte att hylla någon annan, känns mer som en hyllning av Anna själv och hur förträfflig HON är...

Sen fanns det tre kollage också med filtrerade bilder på Felicia. Och den allra första bilden i kollaget var naturligtvis på Anna själv...
Citera
2020-07-30, 15:33
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Skivad banan på uppläggningsfat. Flådigt.
#annabookdukarfint
Changtilt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in