2020-07-20, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnusperfektanka
Anna har nyss räddat livet på en fjäril.
Och filmat det...:
Fantastiskt vackert gjort. Vad gör man inte för att få lite likes en måndags förmiddag. Bara tanken på att ta fram mobilen och filma det hela ger mig rysningar.
Citera
2020-07-20, 13:15
Medlem
Det bilas och det bilas och det bilas. Flera gånger fram och tillbaka, den ena turen avlöser den andra. Alltså de är knappast ensamma om att köra mycket bil hit och dit, men det blir så extremt påtagligt med hennes ständiga liveande och det är så diametralt motsatt mot den intention de ska ha haft när de flyttade.
Citera
2020-07-20, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99
Men gjorde hon verkligen det? ”Äta rester” kan ju även betyda att hon åt upp några smulor som låg kvar. Anna kände sig ju nödgad att laga en egen omelett till Vanessa, så så hemskt mycket kan det ju inte varit kvar.
Det kvittar nog, det viktiga är att hon inte äter upp.
Citera
2020-07-20, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99
Har tänkt på Annas ”naturella omeletter” som hon käkar titt som tätt, om de (som i dag) är fyllda med ost och skinka, då är de väl inte naturella.

Sen kan väl jag personligen tycka att en (1) omelett gjord på 2-3 ägg med massa fyllning mer är att betrakta som brunch/lunch å inget man behöver käka till frukost (å då sen käka lunch på det).
Men utgår ju bara från mig själv (kan ligga åt det lätt ätstörda hållet).

Jag har sällan sett en människa äta så mycket. Börjar dagen med omelett på 2-3 ägg (!) med fyllning plus att hon häller brynt smör på enligt egen utsago idag. Sedan skyndar vi oss fram till lunchen men däremellan kommer förmiddagsfika med muffins och sockerkaka och grädde i kaffet. Efter det club sandwich på fik, toppat med latte och bulle. Sedan hem i all hast för att hinna med middag, ryggbiff med ris och en kanna gräddsås. Hon hinner säkert med lite snacks på kvällskvisten också. Herregud! 😂

Jag är också överviktig men jag äter en bråkdel av det på en dag. Har dålig aptit och är glad om jag får i mig tre mål med små portioner.
Citera
2020-07-20, 13:59
Medlem
TPLs avatar
Enligt tomtkartan ligger det där Attefallshuset väldigt nära tomtgränsen. Det lär bli en väldigt smal altan om de tar hänsyn till regeln om 4,5 meter från tomtgränsen.
Citera
2020-07-20, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Enligt tomtkartan ligger det där Attefallshuset väldigt nära tomtgränsen. Det lär bli en väldigt smal altan om de tar hänsyn till regeln om 4,5 meter från tomtgränsen.

Har de byggt korrekt, det kanske står för nära tomtgränsen? Något för länsstyrelsen att kolla upp? Polisen har adressen.
Citera
2020-07-20, 15:10
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Gjorde det på kundtoaletten.
Anna testar Tinder.

https://youtu.be/Zzov_jHri4E
Citera
2020-07-20, 15:18
Medlem
Citat:
Anna testar Tinder.

https://youtu.be/Zzov_jHri4E

Vad förvirrad hon är och så släpigt hon pratar... mycket märkligt.
Citera
2020-07-20, 15:56
Medlem
TPLs avatar
Någon som tror att Annas midjemått är 79 cm? Hon påstod det efter bukplastiken. Tidigare hade det varit 146 cm!
Hon har snart det måttet igen hur mycket hon än sträcker på sig.

https://youtu.be/SaeL2Rnw6f8
Citera
2020-07-20, 16:04
Medlem
TPLs avatar
Arga snickaren svarar på frågor:
Citat:
Vilket är det konstigaste sms du fått?

– Från Anna Book! Det var det längsta sms jag någonsin fått, jag printade det, det var 7 A4-sidor. Hon hade problem med sin tvättmaskin som skrynklade ihop hennes sängkläder och en torktumlare som inte fick dem torra. Jag hänvisade
 till Electrolux.
Citera
2020-07-20, 16:36
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Arga snickaren svarar på frågor:

Vafan 7 A4 sidor?! Hur mycket hade hon att säga egentligen?
Citera
2020-07-20, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Vafan 7 A4 sidor?! Hur mycket hade hon att säga egentligen?

6 1/2 sidor bestod av orden mig själv, jag, mig, mina och mitt såklart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in