Citat:
Ursprungligen postat av
TPL
Nej, nej det är Anna som sitter med muggen och säger hej, hej. Klädd i en vid och lång kjol, med sin Saint Tropez-blus med ryschpysch,. Metallskrotet hon hade runt huvudet i sin drinkskola. Egendrejad mugg att samla pengar i. En tamburin och kastanjetter.
Om någon passerar utan att ge ett bidrag skriker Anna -Din jävla motherfucker! BAM, BAM, BAM!
Roberto får gå in på Lidl och köpa snacks och iste till Anna. Roberto spanar efter brudar och säger ja, ja på alla Annas frågor.
Praktiskt att de kan samåka. På kvällen åker de hem och Anna sjunger Hoajajajaj buff för sina fyra barn när de ska sova eftersom det är de vackraste orden hon känner. Trollbarnen har hon bundit fast i svansen.

Hhahahahahahha!!! Varför slog det inte mig innan? Självklart är det så som ovan!
Men jag har undrat en sak. Anna är bevisligen fejk, från topp till tå. Med allehanda operationer och löst ditt och datt. Men hur kommer det sig att hon inte har gjort något åt de där hängande ögonlocken?
Man ser inte ens en tillstymmelse till stackars ögonfrans.
Självklart menar jag när hon vill ut live - fort - och inte hinner lägga på lösfransar och "rådjursögon- effekten", då vi andra ska sättas på plats. Så som sist - med den gröna blusen.
(Som jag undrar om det bara är jag och Anna, som tycker sig se den som grön? Gud förbjude! Såg att en annan skribent, såg en annan färg. Kanske blir det viralt? "Vad har Tokens blus för färg?")
Om allt annat är viktigt att fixa för Tokan - varför inte korrigera sådant som faktiskt gör så att hon ser väldigt gammal, trött och sliten ut? Är pengarna slut? Ser hon kanske inte detta själv - då hon bara verkar se på sig själv i sin mobil? Full med effekter. Kanske är alla speglar uppsatta på över 150 cm, i "Casa Crazy" - för att Anna inte ska behöva se sin verkliga siluett?
Anna, ta mitt råd. Gör något åt de där locken. Så kanske man inte direkt tänker på all den ondska och galenpanna - som verkligen borrar sig igenom skärmarna - in i allas våra hem. Usch!
Du ska vara rädd om oss i denna tråd, Anna. För dör den ut... Ja, då vet t.o.m. du - att det är slutet på början, som aldrig startade...