2020-07-26, 10:21
Medlem
LitenTuvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Gaggar om ”Märstamorsan” och en lång utläggning om Odensala, Märsta och Sigtuna. Nänä, GalenpAnnan har inte läst här inte.
https://m.youtube.com/watch?v=L7rI7nUyRYg

Hon är riktigt galen och varför håller hon på att ständigt rafsa i sitt löshår eller är det lösperuk.
Citera
2020-07-26, 10:24
Medlem
LitenTuvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juliane
Hahahaha 😂.
Jag blev fan rädd på riktigt. Jag mår nästan dåligt av att följa henne då hon känns galen på riktigt men jag kan inte sluta.

Har väldigt svårt att titta på de klipp med henne som läggs upp. Anna ger mentalt haveri ett ansikte, otäck och ondskefull människa.
Citera
2020-07-26, 10:38
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LitenTuva
Hon är riktigt galen och varför håller hon på att ständigt rafsa i sitt löshår eller är det lösperuk.
Hon verkar ha tics, Tourettes och några andra diagnoser.
Citera
2020-07-26, 10:41
Medlem
SamuraiBennys avatar
Citat:
Gaggar om ”Märstamorsan” och en lång utläggning om Odensala, Märsta och Sigtuna. Nänä, GalenpAnnan har inte läst här inte.
Jag pallade inte mer än minuten in men om jag uppfattade det rätt så låter dom hellre de på restaurangen springa ut i ösregnet (som ska jobba hela dagen) än att Robert springer in och hämtar? (Som ska sitta och vara lediga hela dagen)... De lär ha gott om "extrasås" om de är återkommande kunder.
Citera
2020-07-26, 10:54
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamuraiBenny
Jag pallade inte mer än minuten in men om jag uppfattade det rätt så låter dom hellre de på restaurangen springa ut i ösregnet (som ska jobba hela dagen) än att Robert springer in och hämtar? (Som ska sitta och vara lediga hela dagen)... De lär ha gott om "extrasås" om de är återkommande kunder.
Från 2.10 och i cirka 2 min får man uppleva lite bebis-språk, Märstamorsan, Märsta/Odensala/Sigtuna och det fina språket ”jag ska filma den där jävla Odensala-skylten”.
Citera
2020-07-26, 13:55
Medlem
MulierFoediuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Nej, nej det är Anna som sitter med muggen och säger hej, hej. Klädd i en vid och lång kjol, med sin Saint Tropez-blus med ryschpysch,. Metallskrotet hon hade runt huvudet i sin drinkskola. Egendrejad mugg att samla pengar i. En tamburin och kastanjetter.
Om någon passerar utan att ge ett bidrag skriker Anna -Din jävla motherfucker! BAM, BAM, BAM!

Roberto får gå in på Lidl och köpa snacks och iste till Anna. Roberto spanar efter brudar och säger ja, ja på alla Annas frågor.
Praktiskt att de kan samåka. På kvällen åker de hem och Anna sjunger Hoajajajaj buff för sina fyra barn när de ska sova eftersom det är de vackraste orden hon känner. Trollbarnen har hon bundit fast i svansen.

Hhahahahahahha!!! Varför slog det inte mig innan? Självklart är det så som ovan!

Men jag har undrat en sak. Anna är bevisligen fejk, från topp till tå. Med allehanda operationer och löst ditt och datt. Men hur kommer det sig att hon inte har gjort något åt de där hängande ögonlocken?
Man ser inte ens en tillstymmelse till stackars ögonfrans.

Självklart menar jag när hon vill ut live - fort - och inte hinner lägga på lösfransar och "rådjursögon- effekten", då vi andra ska sättas på plats. Så som sist - med den gröna blusen.

(Som jag undrar om det bara är jag och Anna, som tycker sig se den som grön? Gud förbjude! Såg att en annan skribent, såg en annan färg. Kanske blir det viralt? "Vad har Tokens blus för färg?")

Om allt annat är viktigt att fixa för Tokan - varför inte korrigera sådant som faktiskt gör så att hon ser väldigt gammal, trött och sliten ut? Är pengarna slut? Ser hon kanske inte detta själv - då hon bara verkar se på sig själv i sin mobil? Full med effekter. Kanske är alla speglar uppsatta på över 150 cm, i "Casa Crazy" - för att Anna inte ska behöva se sin verkliga siluett?

Anna, ta mitt råd. Gör något åt de där locken. Så kanske man inte direkt tänker på all den ondska och galenpanna - som verkligen borrar sig igenom skärmarna - in i allas våra hem. Usch!

Du ska vara rädd om oss i denna tråd, Anna. För dör den ut... Ja, då vet t.o.m. du - att det är slutet på början, som aldrig startade...
Citera
2020-07-26, 14:55
Medlem
TPLs avatar
Kan detta verkligen stämma?
Från Illustrerad vetenskap:
En imponerande arsenal av svärord kan vara tecken på hög intelligens.

Brukar svärorden flöda så ymnigt ur din mun att öronen nästan trillar av på barn och känsliga personer?.
Då kan det hända att du har en väldigt speciell hjärna.

En amerikansk undersökning visar nämligen att ett välfyllt förråd av svärord är ett tecken på hög intelligens, stor språkförståelse och ett stort ordförråd. Ja, du läste rätt.
Citera
2020-07-26, 15:01
Medlem
TPLs avatar
Expressen:
"För Ulf Lundell gick allt åt helvete 1985"
Ungefär som för Anna då.
Citera
2020-07-26, 16:21
Medlem
Inlägg om tatueraren som AB med familj ibland hyllar. Anklagas bland annat för att ha lurat i en influencer Tramadol.

https://bloggbevakning.se/2020/07/26...t-hon-ar-kand/
Citera
2020-07-26, 17:15
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CHILIEXPLOSION
Inlägg om tatueraren som AB med familj ibland hyllar. Anklagas bland annat för att ha lurat i en influencer Tramadol.

https://bloggbevakning.se/2020/07/26...t-hon-ar-kand/
Hur mycket betalade Anna för familjens tatueringar?
Citera
2020-07-26, 18:30
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juliane
Du glömde SEX. Det är det allra viktigaste för vacker hy enligt Anna. Hon har också sagt att om man suger kuk mycket får man inte rynkor runt munnen 😁.

Och sådant säger hon offentligt!

Samma med hennes berättelser om vad hon och Roberto gjorde på ICA Maxis toalett.

Pinsamt!
Senast redigerad av ElimGarak 2020-07-26 kl. 18:36.
Citera
2020-07-26, 18:48
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:

Anna har bevisat för hela världen att hon bor i Odensala! 10 minuters tjatande om just detta. Åsså bebisrösten!

Varför skrattar jag egentligen åt denna video?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in