2020-07-01, 18:32
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.Leader
Var skulle det ha stått/har Booken sagt att hon avstått ifrån bidraget?
Hon har så god ekonomi så hon behöver inga bidrag. Det tillgodoses genom den hårt arbetande vakten, eller vad han nu är. Sen har vi ju andra i familjen som kan tillgodose inkomster genom försäljning av diverse olika substanser. Nåt är lurt här, kanske det maniska beteendet och pupillerna.
Citera
2020-07-01, 18:38
Medlem
Magictrixs avatar
Något nytt om Atterfallshuset? När blir den stora invigningen?
Citera
2020-07-01, 18:45
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Så ensam är hon väl inte, polisen har varit och hälsat på hemma hos Anna vid minst två tillfällen och hon hade ju Arga snickaren på besök flera gånger. För att inte tala om sotaren, rörmokaren, bud från Bästa Partykungen, bud från Netflix, alla grannar - nä, Anna är så omsvärmad och luktar så gott till skillnad från oss vanliga människor.
Där fick du till det. Mitt största problem är hur grannarna har det i dagsläget. Säpo ligger nog också och smyger i buskarna. Spanien har ju rensat lite också. Hur gick det med donnans lägenhet, som svärfar äger? Hon tänkte nog smitta honom lite, men begav sej till Sundbyberg och försökte smitta andra äldre istället.
Citera
2020-07-01, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The.Leader
Var skulle det ha stått/har Booken sagt att hon avstått ifrån bidraget?

Hon sa i en live att hon inte sökt.

För att beviljas krisstöd måste man visa på spelningar och gig som ställts in.
Problemet för Tunnan; hon har inga gig och spelningar. Förutom något gig på förorts-Harry per år
Citera
2020-07-01, 18:55
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Hon sa i en live att hon inte sökt.

För att beviljas krisstöd måste man visa på spelningar och gig som ställts in.
Problemet för Tunnan; hon har inga gig och spelningar. Förutom något gig på förorts-Harry per år
Jag tror inte ens hon sysslar med sånt nu för tiden. Harry har nog fattat galoppen.
Citera
2020-07-01, 18:57
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Hon har så god ekonomi så hon behöver inga bidrag. Det tillgodoses genom den hårt arbetande vakten, eller vad han nu är. Sen har vi ju andra i familjen som kan tillgodose inkomster genom försäljning av diverse olika substanser. Nåt är lurt här, kanske det maniska beteendet och pupillerna.
Vaktens inkomst på ca: 35k i månaden räcker knappast att försörja 6 personer. Finns nog någon annan pengakran bakom, förmodligen svärfar.
Citera
2020-07-01, 19:03
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Vaktens inkomst på ca: 35k i månaden räcker knappast att försörja 6 personer. Finns nog någon annan pengakran bakom, förmodligen svärfar.
Att svärfar i sånna fall måste skjuta in pengar pga att Anna inte vill jobba är ju sjukt.
Citera
2020-07-01, 19:04
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Där fick du till det. Mitt största problem är hur grannarna har det i dagsläget. Säpo ligger nog också och smyger i buskarna. Spanien har ju rensat lite också. Hur gick det med donnans lägenhet, som svärfar äger? Hon tänkte nog smitta honom lite, men begav sej till Sundbyberg och försökte smitta andra äldre istället.
Hon har varit till svärfar i stan, med Roberto tror jag, det var efter att hon varit hos Ingrossos. Jodå, hon har varit inne hos Vicente, med mat och/eller kaffebröd. *host*
Citera
2020-07-01, 19:05
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Jag är inte så säker på det. Min uppfattning om svärfarsan är att han har koll. Sen till missbruket Det finns många kranar att vända sej till. Med tanke på donnans beteende så finns det nog tillgång till både det ena ock det andra. Lite inkomster vid sidan om, i form av diverse försäljning, inbringar nog en hel del.
Citera
2020-07-01, 19:17
Medlem
Menoooooh först bröt hon svanskotan
Sen så bröt ju knäet samman
Oooooohh så oooont

Klart man behöver lite smärtstillande då, när man tänker lajva...känner sig lite uppåt och whopsidaysy..
Pupiller mindre än knappnålshuvuden, huvudet som vrider sig, spanar, ser om någon är efter henne
Hon är inte bara sjuk, hon är narkoman också !
Waow 🙏❤️🙏 mother of THE year
Citera
2020-07-01, 19:37
Medlem
Citat:
Beteendet är märkligt. Det kan jag intyga som inte har sysslat med sånt sen 70-talet. Men det är så väl igenkänt.
Finns ett ord för hennes beteende som vi såg på Instagram Live: tjackluder.
Knappnålspupiller, maniskt beteende... Munrörelserna....

Detta är dock vanligt hos personer med hennes psykiatriska tillstånd. Det börjar med ett beroende och sedan fylls listan på med tiden. Först matmissbruket, sedan missbruk av alkohol och/eller droger.
Senast redigerad av blueberrycake 2020-07-01 kl. 19:40.
Citera
2020-07-01, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Ja fast det stämmer inte. Och vittnen fanns det. Bla Vanessa.
Hur kan du tro på något som kommer från Anna? Det handlar ENBART om att inte ta ansvar för vad sonen gjort.
Vadå tro på? Jag skriver bara vad hon sagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in