2020-06-30, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Vad då ”vrede”? Lika fel som ”artist”?
Det är väldigt få som är arga på Märstamorsan. De flesta skrattar åt henne och förundras över hur ointelligent hon är och vilket storhetsvansinne hon har.

Jag hoppas att du inser att det faktum att hon är utfryst av de flesta seriösa artisterna i Sverige, att hon inte har lyckats behålla en enda gammal vän, det är nya ”vänner” hela tiden som står ut ett tag.... men sen går det åt pipsvängen... är ett tecken på att hon är sjuk.
Alex Erwik som förbarmade sig över henne ... fick ångra sig big time... så här skrev han
https://postimg.cc/Btd0XBCK
Det tror jag är väldigt nära sanningen.

Märstamorsan är en löjeväckande knäppis!

Ni verkar alla vara överens om att Anna är psykiskt sjuk. Ändå håller ni på som ni gör utan tanke på att ni kan få henne att ta sitt liv pga era skriverier. Anna behöver allas vår hjälp och stöttning. Kom igen nu och skriv lite vänliga och uppmuntrande kommentarer. Ordet är fritt!
Citera
2020-06-30, 19:30
Medlem
Det går inte att skriva något positivt för det finns inget.

Jag har blivit blockad ett antal gånger , bara för att jag ställt en enkel fråga.
Eller skrivit positivt till henne ,,vad skoj att du ska vara med i melodifestivalen,,då blev jag blockad också.Jag förstår mig inte på människan, därför är det intressant att följa henne,lie avbrott från vardagen.
Citera
2020-06-30, 19:30
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Lite från dagens live

https://youtu.be/JEdBhiEPfXI
Att man orkar gå igång så på en fråga om vad man jobbar med.
Citera
2020-06-30, 19:37
Medlem
Inge.Smarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Vilken "stor del av Sveriges befolkning" snackar du om??
Mängder av gamlingar över 40 har ingen aning om den bild som målas upp av henne här på FB.

Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Efter arga snickaren så vet alla hur det är ställt med henne.
Har inte sett hela avsnittet. Men mycket gjorde hon väl inte bort sig? Jag fick inte sämre feeling för henne i varje fall av det jag såg. Anna är en ibland naiv känslomänniska. De flesta blir nog argare på snickarjäveln än på henne

Citat:
Ursprungligen postat av Samurajsven
När jag frågade destination_sigtuna om de BETT henne vara ambassadör, enligt hennes instastory, och visade skärmdump på den där hon skriver att de bett henne vara det svarar de:

Hej,
Anna är en av väldigt många både kända och okända Sigtunabor som hörsammat vår vädjan om hjälp med att lyfta och stötta Sigtunas av Coronakrien hårt sargade besöksnäring.
Ingen av alla dessa stolta Sigtunabor har vi ingått något betalt samarbete med utan de bidrar i den mån de kan eller vill med det man kan för att stärka en älskad hembygd.

Tack! Låt oss med ditt inlägg konstatera att det blev en höna av en fjäder av ambassadörspåret. Kom igen när Anna påstår att hon är en unik, utvald och officiell ambassadör a' la' superstar för kommunen.

Det finns däremot två andra påståenden i tråden som är intressantare:

1. Är det en s.k. trådsanning att Anna försökt skuldbelägga ett våldtäktsoffer? Eller finns det källa på det?

2. Det påstås i tråden att Anna är kriminell. Finns det domar på detta eller var kommer det ifrån?
Citera
2020-06-30, 19:47
Citat:
Ursprungligen postat av Inge.Smart
Mängder av gamlingar över 40 har ingen aning om den bild som målas upp av henne här på FB.

Har inte sett hela avsnittet. Men mycket gjorde hon väl inte bort sig? Jag fick inte sämre feeling för henne i varje fall av det jag såg. Anna är en ibland naiv känslomänniska. De flesta blir nog argare på snickarjäveln än på henne

Tack! Låt oss med ditt inlägg konstatera att det blev en höna av en fjäder av ambassadörspåret. Kom igen när Anna påstår att hon är en unik, utvald och officiell ambassadör a' la' superstar för kommunen.

1. Är det en s.k. trådsanning att Anna försökt skuldbelägga ett våldtäktsoffer? Eller finns det källa på det?

2. Det påstås i tråden att Anna är kriminell. Finns det domar på detta eller var kommer det ifrån?

Ja. Det finns gamla domar.
Citera
2020-06-30, 19:48
Medlem
Tror det nämns här i:https://www.expressen.se/noje/lotta-...r-skattebrott/
Vet dock inte om det blev ett skattebrott av det.
Däremot ser det så ut här:
https://mrkoll.se/person/Anna-Maria-...QmuerAuerArahA
Citera
2020-06-30, 19:50
Medlem
Citat:

Omg en som försöker "rädda" en havererad läckande tunna...
Citera
2020-06-30, 19:51
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:

Svar (från en ”gamling över 40”)

1) Läs igenom FUP och de övriga dokumenten så får du svar. (Hon försökte också skuldbelägga offrets familj)

2) Domar tror jag inte finns, men fråga t ex Denise Lopez så kanske du får en uppfattning av problemet.
Citera
2020-06-30, 20:20
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Lite från dagens live

Tack för en live som kommer att leva kvar. 👍🏼
Citera
2020-06-30, 20:21
Medlem
Citat:
Lite från dagens live

Jösses bara massa mother fu..
Citera
2020-06-30, 20:22
Medlem
Citat:
Vad då ”vrede”? Lika fel som ”artist”?
Det är väldigt få som är arga på Märstamorsan. De flesta skrattar åt henne och förundras över hur ointelligent hon är och vilket storhetsvansinne hon har.

Jag hoppas att du inser att det faktum att hon är utfryst av de flesta seriösa artisterna i Sverige, att hon inte har lyckats behålla en enda gammal vän, det är nya ”vänner” hela tiden som står ut ett tag.... men sen går det åt pipsvängen... är ett tecken på att hon är sjuk.
Alex Erwik som förbarmade sig över henne ... fick ångra sig big time... så här skrev han
https://postimg.cc/Btd0XBCK
Det tror jag är väldigt nära sanningen.

Märstamorsan är en löjeväckande knäppis!
Har inte läst det inlägget från Erwik innan men han vet väl om någon vad Anna går för. Tadalafil vakna människa detta är ingen mobbing, de flesta reagerar på f.d artistens beteende. Ett råd Tadalafil, LOGGA UT eller håll fingrarna borta från tangentbordet.
Citera
2020-06-30, 20:22
Medlem
Inge.Smarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan5432
Tror det nämns här i:https://www.expressen.se/noje/lotta-...r-skattebrott/
Vet dock inte om det blev ett skattebrott av det.
Däremot ser det så ut här:
https://mrkoll.se/person/Anna-Maria-...QmuerAuerArahA
Tack för svar, är det den gamla historien som ligger bakom? Står ju iofs inget om Anna i den här artikeln vad jag kan se. Men oavsett vilket så är det nog lite att ta i att kalla hela det här gänget för "kriminella" så här 9 år senare. Eller är jag ensam om att tycka detta?
Mrkoll gäller väl troligen skattemålet mot artisterna som omnämns i Expressen-artikeln? Betalt och sonat för alla inblandade i så fall. Den som vet något annat får gärna upplysa mig.

Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Omg en som försöker "rädda" en havererad läckande tunna...
No way. Jag håller på att skaffa mig en egen bild. Beroende på svaren kan det i slutändan leda till att jag tycker sämre om Anna än vad du gör. Men ännu så länge finns det ingenting som tyder på detta.

Citat:
Svar (från en ”gamling över 40”)

1) Läs igenom FUP och de övriga dokumenten så får du svar. (Hon försökte också skuldbelägga offrets familj)

2) Domar tror jag inte finns, men fråga t ex Denise Lopez så kanske du får en uppfattning av problemet.
Tack. Vill inte höra andra personers uppfattningar utan vill läsa mig till det i FUPar etc.
Du har möjlgigen inte länken till FUPen? Och til de övriga dokumenten om det är något annat än FUPen du menar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in