Citat:
Ursprungligen postat av
Slemmikus
Vilken "stor del av Sveriges befolkning" snackar du om??
Mängder av gamlingar över 40 har ingen aning om den bild som målas upp av henne här på FB.
Citat:
Ursprungligen postat av
Photoshopped
Efter arga snickaren så vet alla hur det är ställt med henne.
Har inte sett hela avsnittet. Men
så mycket gjorde hon väl inte bort sig? Jag fick inte sämre feeling för henne i varje fall av det jag såg. Anna är en ibland naiv känslomänniska. De flesta blir nog argare på snickarjäveln än på henne
Citat:
Ursprungligen postat av
Samurajsven
När jag frågade destination_sigtuna om de BETT henne vara ambassadör, enligt hennes instastory, och visade skärmdump på den där hon skriver att de bett henne vara det svarar de:
Hej,
Anna är en av väldigt många både kända och okända Sigtunabor som hörsammat vår vädjan om hjälp med att lyfta och stötta Sigtunas av Coronakrien hårt sargade besöksnäring.
Ingen av alla dessa stolta Sigtunabor har vi ingått något betalt samarbete med utan de bidrar i den mån de kan eller vill med det man kan för att stärka en älskad hembygd.
Tack! Låt oss med ditt inlägg konstatera att det blev en höna av en fjäder av ambassadörspåret. Kom igen när Anna påstår att hon är en unik, utvald och officiell ambassadör a' la' superstar för kommunen.
Det finns däremot två andra påståenden i tråden som är intressantare:
1. Är det en s.k. trådsanning att Anna försökt skuldbelägga ett våldtäktsoffer? Eller finns det källa på det?
2. Det påstås i tråden att Anna är kriminell. Finns det domar på detta eller var kommer det ifrån?