2020-06-27, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
visst fanken har hon väl gått upp nästan allt och jag har inga synpunkter på om hon är tjock eller smal MEN hennes vidriga beteende får mig stt spy! Alla minns väl efter BL vip hur hon satt o sa att nu minsann har hon inga ursäkter mer utan nu vet hon hur detta ska bibehållas för hon har rätt verktyg. Hon skulle sldrig gå upp igen etc etc. Det är ju inte hennes storlek jag retar mig på utan hennes groteska elaka egoistiska mm beteende. usch!!!
Det värsta i den vändan tyckte jag var att hon totalsågade sjukvårdspersonal hon varit i kontakt med, det var ju DERAS fel att hon inte gått ner i vikt tidigare för de hade ju sagt att när man har pco är det ingen idé att ens försöka....! Och NU efter Biggest Loser vet jag precis hur jag ska göra, absolut inte lyssna på sjukvårdspersonalen för de är ju bara så negativa. Vilket vidrigt uttalande som ingen dessutom tror på. Jag hade totalvägrat behandla henne om jag jobbade inom vården.
Citera
2020-06-27, 10:57
Medlem
TPLs avatar
Citat:
visst fanken har hon väl gått upp nästan allt och jag har inga synpunkter på om hon är tjock eller smal MEN hennes vidriga beteende får mig stt spy! Alla minns väl efter BL vip hur hon satt o sa att nu minsann har hon inga ursäkter mer utan nu vet hon hur detta ska bibehållas för hon har rätt verktyg. Hon skulle sldrig gå upp igen etc etc. Det är ju inte hennes storlek jag retar mig på utan hennes groteska elaka egoistiska mm beteende. usch!!!
Ja, det är allt det där hon sa efter vinsten som gör det svårt att förstå varför hon moffar i sg så mycket skräpmat nu och inte rör sig. Det är som att sitta och titta på en deg som jäser.
När följdskadorna kommer, orsakade, av övervikten, följs de av gråt och krav på att vården ska hjälpa henne. Hon har redan problem med ett knä och hon har gång på gång klagat över ont i axlar, nacke och rygg.

Ta bort silikonmelonerna och träna. Det är muskler som stagar upp skelettet, inte fettkuddar.
Citera
2020-06-27, 11:13
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Hon är dessutom otäckt manipulativ och har ett obehagligt sätt att hantera sanningen.

Nu har hon äntligen kommit på ett sätt att visa sina nippels
https://postimg.cc/fJVLHF2G

Dessutom visar hon upp sin plastikopererade mage och försöker inbilla oss att det är promenaderna (Holstens 30-dagars utmaning) som givit resultat. Skulle inte tro det du men om hon får med den bilden på hans IG sida då är hon nog nöjd
Bläh!!!
Senast redigerad av Boopidoo 2020-06-27 kl. 11:38.
Citera
2020-06-27, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Hon är dessutom otäckt manipulativ och har ett obehagligt sätt att hantera sanningen.

Nu har hon äntligen kommit på ett sätt att visa sina nippels
https://postimg.cc/fJVLHF2G

Dessutom visar hon upp sin plastikopererade mage och försöker inbilla oss att det är promenaderna (Holstens 30-dagars utmaning) som givit resultat. Skulle inte tro det du men om hon får med den bilden på hans IG sida då är hon nog nöjd
Bläh!!!

ja med lite fix så kan hon få folk o tro att hon ser ut så! man ser tydligt hur hon drar in magen o brösten kan man ju fixa till så de ser bra ut i bhn...herregud människan är ju inte naturlig nånstans
Citera
2020-06-27, 11:51
Medlem
här är texten till senaste insta inlägget

https://postimg.cc/3dBNKn93
Citera
2020-06-27, 11:51
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ja, har tidigare jämfört henne med GW och Edward Blom (som folk faktiskt gillar). Dem hymlar aldrig med att dem äter och dricker för mycket och därför är feta.
Anna däremot är fet på grund utav sjukdom, gener eller för att hon äter för lite... Att vägra ta eget ansvar är det som gör att ingen gillar henne och att hon aldrig kommer nånstans.

Hon skulle vinna mycket på att börja vara ärlig om sitt matmissbruk.
Citera
2020-06-27, 12:43
Medlem
TPLs avatar
Citat:
här är texten till senaste insta inlägget

https://postimg.cc/3dBNKn93
Varför häller man på sig parfym innan man går ut och solar?
Citera
2020-06-27, 13:04
Medlem
TPLs avatar
Anna visar bröstvårtorna eller pratar mest om dem.
Från Bloggbevakning.se.

https://youtu.be/EJTj4bZ6EkE
Citera
2020-06-27, 13:40
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna visar bröstvårtorna eller pratar mest om dem.
Från Bloggbevakning.se.

https://youtu.be/EJTj4bZ6EkE
Denna människa ska fylla 50 i år. Vem pratar ens så om sig själv? även bebis rösten används.
Citera
2020-06-27, 13:53
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senil-with-style
Denna människa ska fylla 50 i år. Vem pratar ens så om sig själv? även bebis rösten används.

Hon måste vara påverkad av något!
Citera
2020-06-27, 13:56
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senil-with-style
Endast Anna. Efter fyllda 13 pratar man inte så om man inte är ordentligt på fyllan eller står på en revyscen.
Förr pratade man ofta bäbisspråk med spädbarn men på 70- och 80-talet nådde informationen fram till de flesta vuxna. Annars mamma kan ha missat det. Anna pratade säkert så där till sina barn.
Citera
2020-06-27, 14:18
Medlem
Citat:
ja med lite fix så kan hon få folk o tro att hon ser ut så! man ser tydligt hur hon drar in magen o brösten kan man ju fixa till så de ser bra ut i bhn...herregud människan är ju inte naturlig nånstans

Händerna i sidan för att skapa en illusion av midja...well. Bilden i profil vågar nog inte ens Anna titta med öppna ögon på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in