2020-06-26, 21:20
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zassaz
Intressant, jag har också undrat...så lilla Anna bor i ett så litet hus med 5 vuxna personer till.
Och kallar det Casa Blanca?
Vännen lilla My har liknande storlek på sin bostad som Anna kallar lilla hus, lilla framsida osv.
Sedan undrar jag varför en ung kille klämmer in sig hos Stolledanos och agerar pojkvän till klåfingriga Flisan.
Har ni en bleka ste om vad " boyta" är för något??? Ni kan lätt lägga till boytan och hux flux är boendet låter än dubbelt så stort
Men slvallerkärringar som ni fattar bara att prata skit
Citera
2020-06-26, 21:25
Medlem
Citat:
Intressant, jag har också undrat...så lilla Anna bor i ett så litet hus med 5 vuxna personer till.
Vännen lilla My har liknande storlek på sin bostad som Anna kallar lilla hus, lilla framsida osv.
Sedan undrar jag varför en ung kille klämmer in sig hos Stolledanos och agerar pojkvän till klåfingriga Flisan.
Men de bor liksom på biarean med.
Citera
2020-06-26, 21:26
Medlem
Citat:

Ja, det är Annas Casa Blanca!
Vem förstår den löjliga familjen?... inte jag iaf.
Citera
2020-06-26, 21:28
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mg57
Felicia den lilla rasblandningen har iallafall riktigt bra storlek på tuttarna

De där lökarna kommer hon kunna ha kul med den här sommaren och nästa... innan hon blir en mora som morsan. Dock ser det ut som hon har herpes. Då blir det svårhånglat.

Men allvarligt, vem fan är så smaklös att man har rostad lök på sushi? Det är som att ha ketchup på pannkakor. Eller vad är det annars?
Citera
2020-06-26, 21:43
Medlem
nickomyras avatar
Hur kan man komma på tanken att lägga sig i ett solarium just nu ! De måste ju få sola gratis ? Gratis är gott .
Citera
2020-06-26, 21:56
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Hur kan man komma på tanken att lägga sig i ett solarium just nu ! De måste ju få sola gratis ? Gratis är gott .

Helt sanslöst!! Här har vi haft mellan 25-30 grader varmt och folk har solat hemma på tomten som normala människor med badbyxor eller bikini. Varför gör inte de här stollarna likadant istället för att åka till ett risigt solarium?
Citera
2020-06-26, 22:13
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nivijag
Nu hittat jag.
Annas hus har,
Boarea: 91 kvm
Biarea: 114 kvm
Rum: 6 varav 4 sovrum
Tomt: 2294 kvm
Pris: 4 800 000 kr utgångspris.

Det tycker jag att dom bor trångt, 91 kvm och 6 vuxna person.
https://asterixia.se/2019/04/anna-books-nya-hus/
Fast nu bor de inte på 91 kvadrat. Biarean har omvandlats till bostad. Anna och Robertos sovrum ligger i det som var garage.
Citera
2020-06-26, 22:17
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
De där lökarna kommer hon kunna ha kul med den här sommaren och nästa... innan hon blir en mora som morsan. Dock ser det ut som hon har herpes. Då blir det svårhånglat.

Men allvarligt, vem fan är så smaklös att man har rostad lök på sushi? Det är som att ha ketchup på pannkakor. Eller vad är det annars?
Rostad lök på sushi är inget nytt. Crunchy rolls brukar alltid ha det. Varken smaklöst eller konstigt.
Citera
2020-06-26, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
mer mys från egentiden, jäkla filter de har

https://postimg.cc/gallery/y37YS7v
Stackars Anna.Det ser ut som hennes tjocka korta ben med sina smutsiga korvliknande tår tillhör ett gammalt troll. Märkligt att lägga ut den typen av osmickrande bilder upprepade gånger.
Vem vill se det?
Anna ser ju upp till kändisar så kanske skulle hon kolla in vad andra 50-åringar lägger upp på Insta?...kolla tex in Agnetha Sjödin?
Citera
2020-06-27, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra

Förmodligen nåt betalt samarbete, måste lägga ut lite reklam då och då.
Citera
2020-06-27, 07:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Har ni en bleka ste om vad " boyta" är för något??? Ni kan lätt lägga till boytan och hux flux är boendet låter än dubbelt så stort
Men slvallerkärringar som ni fattar bara att prata skit
Slvallerkärringar???och ändå är du här och läser...verkar veta mer, berätta!
Citera
2020-06-27, 10:28
Medlem
visst fanken har hon väl gått upp nästan allt och jag har inga synpunkter på om hon är tjock eller smal MEN hennes vidriga beteende får mig stt spy! Alla minns väl efter BL vip hur hon satt o sa att nu minsann har hon inga ursäkter mer utan nu vet hon hur detta ska bibehållas för hon har rätt verktyg. Hon skulle sldrig gå upp igen etc etc. Det är ju inte hennes storlek jag retar mig på utan hennes groteska elaka egoistiska mm beteende. usch!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in