2020-07-16, 23:08
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Så här kan det ha gått till: Anna hör torsdag morgon av sig till My och frågar om hon och familjen inte vill komma över på lite mys framåt kvällen nu när värmen kommit tillbaks. My tackar så mycket, men förklarar att hon ska ha över Åza som ju inte sett hennes nya hem än. Anna blir eld och lågor och frågar om de inte ska sammanstråla allihop, det var så längesen hon träffade Åza. My blir då tvungen att på ett fint sätt berätta att hon föreslog det för Åza men att hon då bad om att det bara blir de ikväll... ”hon är nog bara trött och vill inte träffa så mycket folk”. Anna som varit GENERÖS och bjudit in Åza till Segunda Casa blir nu rasande över detta svek. Medan Anna sitter och tjurar med en mikrovärmd frysburgare skålar My och Åza i bubbel och snackar skit. Ett av ämnena är en viss fru Toledano och hennes påträngande sätt, lathet och mytomaniska tendenser. Familjens brottsregister nämns också och My låter förstå att hade hon känt till det hade hon inte velat ha Bookbarnen så nära sin egen son.
Detta är fullt möjligt, för ingen orkar med Tunnan i längden. Hon är nog rätt lätt att bli vän med om man lägger den sidan till, problemet blir att hon ville hänga med en hela tiden. Hon kan liksom inte fatta att man kan ha andra vänner förutom henne. Vänner som man vill träffa öga mot öga utan att tunnan ska vara med och synas och höras i alla lägen.

Sen är ju Tunnan extremt lättkränkt, och hittar på hur mycket tokigheter som helst utan att hon själv förstår det, så det kan ju inte finnas nån som är orkar med henne i längden.
Citera
2020-07-16, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Riktigt pubertalt av en kvinna i 50-årsåldern att lägga tid och energi på subgramming. Lindar in sitt budskap i märkliga citat på engelska istället för att hantera konflikten som en vuxen människa och höra av sig direkt till personen som har en oförrätt med henne. Patetiskt.

Inte konstigt att hennes ungar misslyckats med att bli vuxna ansvarsfulla individer.
Det är sorgligt. Hade hon erkänt för sig själv och andra att hon har problem, att hon ljuger för att förfina sanningen, att hon är enormt ensam och vill ha en bästa väninna som alla andra, mm så hade folk slutat döma och tycka illa om henne. Jag tycker synd om henne men hennes totala frånvaro från ödmjukhet och självinsikt får mig att vilja spy och då tycker jag att hon får stå sitt kast och få skiten som hon förtjänar. Var ärlig Anna, och allt kommer att bli så mycket bättre!! Istället för att kasta skit på andra och ta på dig offerkoftan så se på dig själv utifrån! Det är ingen vacker syn och då talar jag inte om ditt utseende. Ta hjälp av psykolog!
Citera
2020-07-16, 23:40
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Det verkar vara mys hemma hos My Martens ikväll. Åza Brennander är där. Men Anna sitter hemma och tjurar...
Verkar ju som något har gått snett där. Förut hängde det ju väldigt mycket med varandra. Men senaste månaden verkar det inte blivit så mycket.
Citera
2020-07-16, 23:46
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senil-with-style
Verkar ju som något har gått snett där. Förut hängde det ju väldigt mycket med varandra. Men senaste månaden verkar det inte blivit så mycket.

Eh, Anna invaderade väl hennes egentid för någon vecka sedan?

Jag tror inte det är My det handlar om för övrigt. Tror det har att göra med mamma Marita och systern som faktiskt kom ihåg att mamman skulle fyllt år.
Citera
2020-07-16, 23:49
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Eh, Anna invaderade väl hennes egentid för någon vecka sedan?

Jag tror inte det är My det handlar om för övrigt. Tror det har att göra med mamma Marita och systern som faktiskt kom ihåg att mamman skulle fyllt år.
Aha mitt fel. Har inte sett så många bilder här på flashback på de. Så utgick ifrån att deras relation hade trappats ner.
Citera
2020-07-17, 00:15
Medlem
Necrobutchers avatar
Hur får man tillgång till Instastory?
Citera
2020-07-17, 00:22
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Hon har blivit utbytt. My orkade inte med Anna längre. Men vem gör det under en längre tid?
Citera
2020-07-17, 00:25
Medlem
jag gick in på åsa brennanders insta och kan inte se att hon och Anna följer varann, däremot fick jag se detta inlägg som gjorde att jag kollade hennes blogg...kanske långsökt men är Anna trollet?

https://postimg.cc/rKnBLJ4M
Citera
2020-07-17, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
jag gick in på åsa brennanders insta och kan inte se att hon och Anna följer varann, däremot fick jag se detta inlägg som gjorde att jag kollade hennes blogg...kanske långsökt men är Anna trollet?

https://postimg.cc/rKnBLJ4M

my mistake de följer visst varann
Citera
2020-07-17, 00:32
Medlem
Mumpss avatar
Citat:
Aha mitt fel. Har inte sett så många bilder här på flashback på de. Så utgick ifrån att deras relation hade trappats ner.
Den har trappats ner. My såg allt annat än glad ut när Anna och Roberto kom och störde hennes lunch för några dagar sedan och det verkar som att Anna har slutat kommentera Mys insta och vice versa.
Citera
2020-07-17, 01:00
Medlem
KurZks avatar
Det kan ju vara att en gammal skruttig Ford Mondeo skär sig bredvid en Porsche Boxster och en ny fin Merca...
Citera
2020-07-17, 01:08
Medlem
Citat:

My har varit på Öland väl?
Hon verkar rensa i sin blogg ifrån kommentarer angående Anna. Var någon som klagade på det
Senast redigerad av MissIs21 2020-07-17 kl. 01:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in