2020-06-10, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Nu har hon varit och fikat hemma hos Pernilla Whalgrens fd svärföräldrar..
Anna känner väl dem sen tidigare ,de har bott i närheten i Solna och de har umgåtts med sonen Lucky bla ..
men tycker bara att det var ett märkligt sammanträffande att hon hälsar på dem på just nu.
Sedan så undviker ju iallafall jag att umgås med äldre nu ,iallafall om man inte kan ses utomhus och på distans .
https://imgur.com/gallery/eLqIY3W
Sonen "Lucky" är ju dömd för att ha misshandlat Anna med en tändare, eller vad det var.
Btw, trodde föräldrarna bodde i Italien sen många år.
Ang äldre, utomhus och distans håller jag helt med dig!
Men vi har sett flera exempel på att vår Anna inte riktigt tänker på det..
Citera
2020-06-10, 05:14
Medlem
KnugenAfKnungsans avatar
Ursäkta om man inte hängt med riktigt, men vad är det sista som Pernilla har gjort för att Anna ska gå in i The Shining mode?
Citera
2020-06-10, 05:37
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnugenAfKnungsan
Ursäkta om man inte hängt med riktigt, men vad är det sista som Pernilla har gjort för att Anna ska gå in i The Shining mode?

Det här https://www.aftonbladet.se/nojesblad...till-anna-book
Kort sammanfattat..
Pernillas bror la upp en filtrerad bild på IG
Som får Pernilla att kommentera:
Citat:
"Taskigt att sno Anna Books filter."
Vilket får brodern att replikera
Citat:
"Du är bara en bitterkärring".
Vilket Anna kallade Pernilla i förra filterdebaklet.
Anna i sin tur lägger upp på IG att hon minsann inte bryr sig
http://imgur.com/gallery/dVk9qgk...
Skulle inte tro det, Anna är för omtänksam mot sig själv Som vanligt för att inte bry sig..
Därefter ruvar Anna på HÄMND och åker och hälsar på hos Pernillas Fd svärföräldrar, bara så där.. De som aldrig haft en bra relation med Pernilla.. 🤔 Anna ljuger som bekant aldrig och hon menar ju att hon inte bryr sig...
Senast redigerad av cece123 2020-06-10 kl. 05:43.
Citera
2020-06-10, 06:10
Medlem
Och alla dessa sms som måste läggas ut offentligt varje dag. Vem gör så mer än tunnan?
Citera
2020-06-10, 06:31
Medlem
Knullkungens avatar
Tramsfransbloggar om Wahlgren/Book bråket. Han är inte nådig mot Anna.

https://tramsfrans.aftonbladet.se/20...mot-anna-book/
Citera
2020-06-10, 06:51
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Och alla dessa sms som måste läggas ut offentligt varje dag. Vem gör så mer än tunnan?
Ja det är hon tillsammans med bekräftelsesökande 13-åringar. Att inte dottern skäms över sin mor, men äpplet faller väl inte så långt från trädet.
Citera
2020-06-10, 07:00
Medlem
trottwells avatar
Kaninkokerska?

Har Wahlgren någon kanin?

Det är bäst att hålla ett öga på kaninen och låsa dörrar och fönster.
Senast redigerad av trottwell 2020-06-10 kl. 07:29.
Citera
2020-06-10, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Herregud, Annas liv är som gjord för en skräckfilm.
Folk kommer att hoppa högt i biosalongen när den mörkhåriga skådisen öppnar käften och visar sina lösgaddar och skrattar hest mellan bebispratet. 👹

Hjälp! jag är inte kunnig på skräck men för många år sen såg jag motorsågsmassakern men den känns som en barnfilm jämfört med Anna , hur störd är hon ? usch
Citera
2020-06-10, 07:24
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Nu har hon varit och fikat hemma hos Pernilla Whalgrens fd svärföräldrar..
Anna känner väl dem sen tidigare ,de har bott i närheten i Solna och de har umgåtts med sonen Lucky bla ..
men tycker bara att det var ett märkligt sammanträffande att hon hälsar på dem på just nu.
Sedan så undviker ju iallafall jag att umgås med äldre nu ,iallafall om man inte kan ses utomhus och på distans .
https://imgur.com/gallery/eLqIY3W

Nu har det verkligen brunnit i huvudet på henne. Så extremt obehagligt gjort! Vem går hem till andras gamla släktingar under denna pandemi? Kaninkokerska skrev någon ovan, och det är precis vad hon är.
Citera
2020-06-10, 07:53
Medlem
She wants a fight - she will get a fight. Kan bli en rolig sommar och Hänt extra gnuggar säkert sina händer
Citera
2020-06-10, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Hon utnyttjar detta äldre par och låtsas som om hon bryr sig om dem för att kunna tagga barnen Ingrosso och slå Pernilla på fingrarna. Så Jävla äcklig hon är. Hon är MYCKET värre än jag någonsin förstått innan. Anna är så skruvad. SÖK HJÄLP!!!

Nu är till och med jag chockad över Annas beteende. Det här visar med all tydlighet att hon saknar såväl respekt för andra människor som dåligt omdöme. Hennes beteende är RIKTIGT, RIKTIGT sjukt...

Hur kan man i dessa Covid19-tider besöka ett äldre par på 70+ när ALLA vet att dessa människor behöver skyddas? Sen lägga upp en bild av deras bröllopsfoto på sitt IG?

Jag är på riktigt mållös!
Citera
2020-06-10, 08:27
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Nu har galningen hälsat på Emilio Ingrossos föräldrar! Tagit med sig blommor. Allt är såklart adresserat till Pernilla. Hon har även skrivit meddelanden till Christina Schollin, Bianca och Benjamin sista tiden. Hon beter sig exakt som i Dede historien. Hon är på riktigt sjuk. Hoppas de ansöker om kontaktförbud och att Lazy F inte var med och stal.Sjukt också att våldgästa äldre och smitta ner dem.

Vad menar du med den meningen..🤔 Att stjäla var ju just precis vad lilltjockisen gjorde..🤷🏼‍♀️

Hon har bara inte blivit dömd än eftersom hon tydligen inte klarar av en rättegång just nu..📚 Men att stå hemma i köket hos mamsen och skapa mat värdig en michelinstjärna varje kväll, det klarar hon..🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in