Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-06-18, 15:21
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erp.b
Klart som hmhm att jycken sprattlar och är obekväm när hon håller den på det sättet. Hon måste hålla en hand/arm under baken på den för att den ska känna sig trygg och säker.
Precis. Somliga har ingen aning om hur man hanterar djur. Samtidigt så tänker jag att Märstatanten behandlar sin familj som djur. Dessa donnor ihop, ha. Jag börjar nästan tro att Märstatanten har en hållhake på sin nyinflyttade, i närheten boende, kära älskade vän. Hur i helsefyr står man annars ut med henne? Ingen normalt funtad människa väljer ju frivilligt att umgås med denna familj. Grannarna har ju Märstatanten lyckats dupera eller så är dom för artiga och väluppfostrade, för att säga ifrån, när kärringen fiskar efter vilka hon kan utnyttja, och gör. Märstakärringen har noll spärrar och det gör mej och många andra till trogna följare här på Flashback. Hennes andra media är vi ju portade ifrån för länge sedan.
Citera
2020-06-18, 17:25
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Klart som hmhm att jycken sprattlar och är obekväm när hon håller den på det sättet. Hon måste hålla en hand/arm under baken på den för att den ska känna sig trygg och säker.
En hundring på att Anna tror att hon håller hunden rätt och kan inte förstå varför den sprattlar som den gör.
Citera
2020-06-18, 18:06
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
En hundring på att Anna tror att hon håller hunden rätt och kan inte förstå varför den sprattlar som den gör.
Jag såg aldrig Märstatanten hålla i jycken. Däremot hennes älskade vän, och det såg inte bra ut. Djur är inga leksaker och dom ska man behandla med respekt. Barn också, men det har Märstakärringen missat. Nu är hennes ungar vuxna och har gått i hennes fotspår och mer därtill. Jag har alltid gillat Selma och Lilla Fridolf och nu kan jag uppleva dom live. Åsa-Nisse och hans tant, tycker jag också platsar i Märstatantens kategori.
Citera
2020-06-18, 18:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zoologen
Jag håller med att Anna Book har ett minst sagt besynnerligt beteende, men huvuddelen av skribenterna i den här tråden verkar rätt snurriga själva. Snacka om mobbingtendenser. Om ni retar er på AB kan ni låta bli att följa henne. Eller har ni inte bättre för er?
Både märkligt och komiskt att du är här och lusläser...Sluta följa flashback om du tycker vi mobbar fettot från märstagettot.
Citera
2020-06-18, 18:24
Medlem
erp.bs avatar
Citat:
Är det inte Vanessa som håller hunden?
Citera
2020-06-18, 18:28
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Jag såg aldrig Märstatanten hålla i jycken. Däremot hennes älskade vän, och det såg inte bra ut. Djur är inga leksaker och dom ska man behandla med respekt. Barn också, men det har Märstakärringen missat. Nu är hennes ungar vuxna och har gått i hennes fotspår och mer därtill. Jag har alltid gillat Selma och Lilla Fridolf och nu kan jag uppleva dom live. Åsa-Nisse och hans tant, tycker jag också platsar i Märstatantens kategori.

Citat:
Är det inte Vanessa som håller hunden?
Var snabb på tangenterna. Självklart var det Vanessa som höll i hunden.
Citera
2020-06-18, 18:38
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Var snabb på tangenterna. Självklart var det Vanessa som höll i hunden.
Jaha, var det hon. Det spelar ingen större roll egentligen, vem som höll i hunden. Så gör man inte, om man bryr sej om djuret. Det ska alltid ha stöd under baken, för att känna sej tryggt. Märstakärringens ungar fick inte stöd där, eftersom dom är som dom är.
Citera
2020-06-18, 18:54
Medlem
TPLs avatar
Hur länge står My ut med Annas spontanbesök varje dag? Vänskapen över innan hösten?
Citera
2020-06-18, 18:59
Medlem
Är det nån som sett hennes senaste story på insta? Nåt har ju hänt.
Citera
2020-06-18, 19:04
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hur länge står My ut med Annas spontanbesök varje dag? Vänskapen över innan hösten?

Inte åker hon väl varje dag? Det blir ju jobbigt om det är mitt i flytten och allt om nu inte Annas familj hjälper till med flytten

Tidigare var ju My bara med på Annas insta någon gång sporadiskt tex som nu i vintras när de var i Åre eller i fjol sommar när My hälsade på i Spanien och de var på utomhusgymmet. Däremot har det stått här i tråden något om att Anna troligen ringer till My ganska ofta. Jag minns att vi då spekulerade kring att My troligen var Annas i princip enda kompis. Dr Alban har inte synts till på Annas insta på flera år så de kanske också är ovänner.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2020-06-18 kl. 19:06.
Citera
2020-06-18, 19:06
Medlem
ja nu väntas drama igen

https://postimg.cc/gallery/VcN7pTs
Citera
2020-06-18, 19:12
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Inte åker hon väl varje dag? Det blir ju jobbigt om det är mitt i flytten och allt om nu inte Annas familj hjälper till med flytten

Tidigare var ju My bara med på Annas insta någon gång sporadiskt tex som nu i vintras när de var i Åre eller i fjol sommar när My hälsade på i Spanien och de var på utomhusgymmet. Däremot har det stått här i tråden något om att Anna troligen ringer till My ganska ofta. Jag minns att vi då spekulerade kring att My troligen var Annas i princip enda kompis.
Har fattat det av olika foton att Anna varit där 2 gånger, en med Roberto och efter det en vardag när han borde ha jobbat. Kan ha fattat helt fel, följer inte Annas Instagram nu, glömt lösenordet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in