2020-05-24, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Hahah kan vara det bästa inlägg jag läst tack för ett gott skratt!
Cece levererar alltid. Säker källa till skratt 😂
Citera
2020-05-24, 21:37
Medlem
Tuttlutts avatar
Nu var det någon som frågade vad det blev för gräsklippare vilket inte uppskattades!
Citera
2020-05-24, 21:48
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Cece levererar alltid. Säker källa till skratt 😂
Ja CeCe sviker aldrig
Citera
2020-05-24, 21:55
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Varför så tidigt? Vad jag vet har Anna väll inget jobba som hon ska vidare till sedan? Nog för att det är skönt att träna på morgonen men 04,20 är ju okristligt även för någon som är morgonpigg
Ute och stulit gräsklippare?

"Skön söndag - nysolad, nyduschad, nytvättat vågigt hår efter att ha sovit med flätor, skönkläder på, dem grå börjar göra sig påminda igen, lite småfinnar här och var eftersom jag snart ska ha min tid i månaden och jag har bara mascara på = ändå jävligt nöjd med livet måste jag säga PLUS att jag/vi är nybliven/nyblivna ägare till vår första gräsklippare whoohooooo så nu ska vi klippa gräsmattorna OM det inte hinner börja regna"

Ja, vad ska man säga... Dem grå...
Vems gräsklippare äger de nu? Hoppas på regn, gräset var redan för långt, efter regn lägger det sig och det blir svårt att klippa. Hur många gräsmattor har "DEM"? Normala människor säger "klippa gräset eller gräsmattan även om den är avdelad av gångar, rabatter och trätrall.
Vill se bevis på klippandet. Nyhetens behag går snabbt över.
Citera
2020-05-24, 22:05
Medlem
MrsATs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Nu var det någon som frågade vad det blev för gräsklippare vilket inte uppskattades!

Och nu är kommentarerna till inlägget borta...
Citera
2020-05-24, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAT
Frågan om vad det blev för gräsklippare är ju helt naturlig och inget konstigt, ändå svarar Anna bitskt ”vad spelar det för roll??”
Citera
2020-05-24, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Frågan om vad det blev för gräsklippare är ju helt naturlig och inget konstigt, ändå svarar Anna bitskt ”vad spelar det för roll??”
Korrigering. ”Spelar det någon roll?”
Citera
2020-05-24, 22:26
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAT

Så här stod det ☺

https://postimg.cc/gallery/ghWSLQy
Citera
2020-05-24, 22:29
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75

Anna vill nog inte att modell och fabrikat ska bli känt för det KAN ju hända att nån i grannskapet kanske saknar en gräsklippare...
Citera
2020-05-24, 22:33
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Anna vill nog inte att modell och fabrikat ska bli känt för det KAN ju hända att nån i grannskapet kanske saknar en gräsklippare...
Nejdå, Anna har så mycket tonfisk och bajs så hon kan påkosta en sprillans ny gräsklippare.
Citera
2020-05-24, 22:35
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk

Säljer Lidl gräsklippare?
Citera
2020-05-24, 22:36
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av objektivmuggen
Haha "nytvättat vågigt hår efter att ha sovit med flätor". Lägger upp bilden kl 16. Hur länge är ett hår nytvättat? 20 timmar?

Nu har den helt sinnessjuka kärringen uppdaterat sitt inlägg gällande just den grejen!

https://www.instagram.com/p/CAkv7m_FJTU/?hl=sv

Men det är ju naturligtvis inte för att hon läser här inne... Nää-ää då!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in