2020-05-23, 19:13
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Nån är lite jante här. 😂
Hon har en fin kåk. So what?
Skulle du ha bättre inkomst hade du också kunnat bo bättre.

Jag vet inte var du bor, men i Stockholm är Robertos hus inte "en fin kåk". Det är en ombyggd sommarstuga i Märsta.
En "fin kåk" i Stockholm kostar minst 15 miljoner och då är det inget märkvärdigt.
Det finns en anledning till att Anna vill låtsas att hon bor i Sigtuna.
Senast redigerad av trottwell 2020-05-23 kl. 19:30.
Citera
2020-05-23, 19:13
Medlem
Teleslingas avatar
Vad händer om man försiktigt försöker fråga lite om flashback på hennes insta? Man blir blockad på fem röda, va?
Citera
2020-05-23, 19:17
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElimGarak
Nej, verkligen inte!

Jag halkade in på denna tråd då Corona-eländet tog död på hockeysäsongen och allt annat socialt liv. Upptäckte av en händelse att denna tråd hade så oerhört många poster och undrade varför. I dag vet jag.

Stundtals finner jag denna såpopera närmast komisk.

Och ibland så finner jag den endast tragisk.

Nej, jag hatar inte Anna Book. Däremot tycker jag att hon lyckas göra ett spektakel av sig själv.

Att lägga ut hela sitt liv på Instagram som hon gör är tragikomiskt. Finns väl ingen annan kändis eller halvkändis som gör det.

Däremot tror jag att hennes impopularitet har mycket att göra med hennes elakhet, oärlighet och hur hon försöker bortförklara barnens kriminella agerande.

Du glömde bort nog en av de viktigaste orsakerna till att Anna är så impopulär.. Det beror nog på att Annas offerkofta är så stor att hela Sverige ryms i den, om det skulle bli riktigt kallt.
Anna har gråtit och tyckt synd om sig själv i så många intervjuer och tv program, att det står upp i halsen på många svenskar.
Det blir alltid övertydligt då kvällstidningarna lägger upp en artikel på Facebook, kommentarerna haglar av folk som tröttnat på Anna, det har de redan gjort för några decennier tillbaka i tiden.
Senast redigerad av cece123 2020-05-23 kl. 20:00.
Citera
2020-05-23, 19:25
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Vad händer om man försiktigt försöker fråga lite om flashback på hennes insta? Man blir blockad på fem röda, va?
Då går du samma öde tillmötes som många av oss andra. He, he.
Citera
2020-05-23, 19:39
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Du glömde bort det viktigaste... Annas offerkofta är så stor att hela Sverige ryms i den, om det skulle bli riktigt kallt.
Anna har gråtit och tyckt synd om sig själv i så många intervjuer och tv program, att det står upp i halsen på många svenskar.
Det blir alltid övertydligt då kvällstidningarna lägger upp en artikel på Facebook, kommentarerna haglar av folk som tröttnat på Anna, det har de redan gjort för några decennier tillbaka i tiden.
Vad händer när offerkoftan blir för liten? Altanen har brunnit p g a makens eldande av sly och annat ogräs när det är förbjudet, fasaden på sommarstugan rasar, ursäkta det ska vara herrgården, grannarna slutar vinka till henne, den haklöse rakar av sej hakstubben , Felicia spricker av all matlagning och bakning, hennes kille drar fortare än ögat vid polisrazzia, kärringen råkar tappa en drink på telefonen där hon har alla vänner och följare, tänderna ramlar ur samt tuttarna, peruken och lösnaglarna trillar av. Jag undrar fortfarande hur det går med grannarna, det har jag gjort i månader, och ännu inga svar.
Citera
2020-05-23, 19:46
Medlem
Rimberts avatar
Trodde jag aldrig skulle säga detta, men Anna verkade närmast normal och nästan sympatisk i sin senaste IG-live,
Om man bortser från hennes dubbelhakor är hon faktiskt lite attraktiv på sitt sätt..,.
Citera
2020-05-23, 20:01
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Trodde jag aldrig skulle säga detta, men Anna verkade närmast normal och nästan sympatisk i sin senaste IG-live,
Om man bortser från hennes dubbelhakor är hon faktiskt lite attraktiv på sitt sätt..,.

Klassiskt Stockholm syndrom har du åkt på.
Doktorn rekommenderar att stänga av datorn och göra något annat i 72 timmar. samt två skedar salt .
Citera
2020-05-23, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeahLikeWhoa
Er hat kärlek till Anna Book fascinerar mig mycket, hur kan man ens lägga tid på att kommentera och följa nån man inte gillar? Vad är grejen? Är ni incels?

Mitt ogillande kom i samband med hennes agerande kring hennes sons våldtäkt. Att inte fördöma det han gjort utan istället lägga skuld på offret och hävda att sonen är oskyldig väckte mitt förakt mot henne. Nu gör hon precis samma sak när det gäller Felicias stöld hos den gamla damen.

Anna har all rätt att älska sina barn och finnas där för dem trots vad de gjort men att inte ta avstånd från deras handlingar visar att allt inte står rätt till med henne. Att försöka släta över och bortförklara vad de gjort tycker jag visar på väldigt dåligt omdöme. Att svamla om att det finns saker som folk inte känner till blir bara löjligt med tanke på att FUP och domar är offentliga handlingar som alla kan ta del av.

Även när Paolo Roberto avslöjades med att ha köpt sex började hon svamla om att höra bådas sidor osv. Först när folk började protestera mot hennes svammel valde hon att öppet ta avstånd från det han gjort. Hon har inte alla hästar hemma, det står allt mer klar ju längre man följer henne.
Citera
2020-05-23, 20:02
Medlem
När nu farfar kolavippar vilket lands arvsregler gäller då? Jag menar han bor ju i Spanien och de har kanske inte samma arvsregler som här. Tänk om han (kan) testamenterar allt till någon avlägsen hårt arbetande släkting med vettig familj. Undrar vad Tunnan gör i ett sånt läge. Eller att Halmpyntet bara får ut arv om han lämnar Tunnan. Jaja den som lever får se.
Citera
2020-05-23, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mostersmonster
När nu farfar kolavippar vilket lands arvsregler gäller då? Jag menar han bor ju i Spanien och de har kanske inte samma arvsregler som här. Tänk om han (kan) testamenterar allt till någon avlägsen hårt arbetande släkting med vettig familj. Undrar vad Tunnan gör i ett sånt läge. Eller att Halmpyntet bara får ut arv om han lämnar Tunnan. Jaja den som lever får se.
Han bor i Stockholm väl?
Hur som helst så kan han skriva i sitt testamente att arvet blir enskild egendom till Roberto. Då har inte Anna rätt till det vid ev bodelning.
Citera
2020-05-23, 20:09
Medlem
Rimberts avatar
Om bortser från hennes dubbelhakor är hon faktiskt lite attraktiv på sitt sätt, men dessvärre har hon inte gjort sig av med ovanan att prata med mat i munnen...
Citera
2020-05-23, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeahLikeWhoa
Er hat kärlek till Anna Book fascinerar mig mycket, hur kan man ens lägga tid på att kommentera och följa nån man inte gillar? Vad är grejen? Är ni incels?
Jag har ingen hatkärlek till Anna. Anledningen till att jag läser här ibland är att jag ofta finner tråden underhållande. Dels pga Annas fadäser och dels är det mycket roliga och underfundiga inlägg i tråden.

Anledningen till att jag inte tycker om Anna är pga hennes patetiska lögner, hennes ständiga gnäll och gråt, självgodhet, hennes sätt att försvara sina kriminella barns handlingar, hennes ilska och hur lätt hon låter sig provoceras, hennes beteende att försöka lura folk på pengar osv. osv
Hon framstår som en rätt elak och obehaglig figur.
Hennes utseende är helt ok, hon är ganska söt. Men hennes insida är katastrofal.
Senast redigerad av Tesla83 2020-05-23 kl. 20:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in