2020-05-23, 20:27
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/7y8wtMV

Inte ofta en vuxen kvinna är så fascinerad av sina egna bröst som Anna är.
Eller girlisar som hon kallar dom.
Citera
2020-05-23, 20:42
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Han bor i Stockholm väl?
Hur som helst så kan han skriva i sitt testamente att arvet blir enskild egendom till Roberto. Då har inte Anna rätt till det vid ev bodelning.
Om Halmpyntets far fortfarande är spansk medborgare, eller har dubbelt medborgarskap, så gäller väl de spanska lagarna, där bröstarvingarna får ärva och Halmpyntet verka vara det enda barnet, om jag inte är fel underrättad.
Anna kan väl bara hoppas att Halmpyntet överlever sin far, annars kan det kanske bli lite knepigt, rent juridiskt.
Senast redigerad av Rimbert 2020-05-23 kl. 20:53.
Citera
2020-05-23, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Om Halmpyntets far fortfarande är spansk medborgare, eller har dubbelt medborgarskap, så gäller väl de spanska lagarna, där bröstarvingarna får ärva och Halmpyntet verka vara det enda barnet, om jag inte är fel underrättad.
Anna kan väl bara hoppas att Halmpyntet överlever sin far, annars kan det kanske bli lite knepigt, rent juridiskt.
Har han dubbelt medborgarskap så gäller det landets lagar där han hade sin hemvist vid sin död.
Han kan dock välja bort det genom att tydligt ange det i sitt testamente.
Man kan läsa mer i EU:s arvsförordning
Även här https://europa.eu/youreurope/citizen...e/index_sv.htm
Senast redigerad av Tesla83 2020-05-23 kl. 21:11.
Citera
2020-05-23, 21:12
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Trodde jag aldrig skulle säga detta, men Anna verkade närmast normal och nästan sympatisk i sin senaste IG-live,
Om man bortser från hennes dubbelhakor är hon faktiskt lite attraktiv på sitt sätt..,.
Vad har du intagit i afton? Räkmacka med vitt vin, eller. Hittade du en fin växt på balkongen ?
Citera
2020-05-23, 21:12
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Har han dubbelt medborgarskap så gäller det landets lagar där han hade sin hemvist vid sin död.
Ok, det låter rimligt.
Citera
2020-05-23, 21:13
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/7y8wtMV

Inte ofta en vuxen kvinna är så fascinerad av sina egna bröst som Anna är.
Eller girlisar som hon kallar dom.
Jag är en småbystad dam, vem bryr sej. Passar det inte så bara dra.
Citera
2020-05-23, 21:18
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Vad har du intagit i afton? Räkmacka med vitt vin, eller. Hittade du en fin växt på balkongen ?
Jag råkade se hennes senaste live i natt och blev faktiskt lite positivt överraskad. Fast jag får medge att jag inte var i ett helt nyktert tillstånd då..
Citera
2020-05-23, 21:21
Medlem
Frammes avatar
Citat:
EU:s arvsförordning går inte att tolka på ett lagligt sätt. Dom vet inte själva vad som gäller. Inte verkar parlamentarikerna heller vara läskunniga. Snacka om att EU är förlegat. Det går inte att förena så många olika länder med så många olika lagar och regler. Sen så ska en del icke kunniga sitta och bestämma över folket. Nä, uppror verkar snart bara vara den enda utvägen för att slippa detta.
Citera
2020-05-23, 21:27
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Jag råkade se hennes senaste live i natt och blev faktiskt lite positivt överraskad. Fast jag får medge att jag inte var i ett helt nyktert tillstånd då..
Dina ögon måste ha gått i kors. Vad såg du och hörde? Delge oss. Hoppas du håller dej lite nyktrare i natt. Själv har jag problem med att följa kärringen hela tiden. Måste ju softa lite med Timbuktu, Jerry Williams och Lars den Wilde.
Citera
2020-05-23, 21:52
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Dina ögon måste ha gått i kors. Vad såg du och hörde? Delge oss. Hoppas du håller dej lite nyktrare i natt. Själv har jag problem med att följa kärringen hela tiden. Måste ju softa lite med Timbuktu, Jerry Williams och Lars den Wilde.
Det jag såg var något fantastiskt, en lugn och sansad Anna, som bland annat lärde oss att koka ägg på rätt sätt.
Citera
2020-05-23, 21:54
Medlem
Mune Sangss avatar
Kan man fortfarande buda på Annas gamla Sloggytrosor ?
Citera
2020-05-23, 21:56
Medlem
Frammes avatar
Kärringen har så många psykiska problem, att dom som jag stöttar i deras psykiska ohälsa, verkar vara duvungar. Paranoida, inbillningssjuka, narkomaner, alkisar, spelberoende, ensamma pensionärer, o s v. Själv är jag sjuk, men mitt hjärta och min ork finns för dom som har det värre än jag. Kärringen skulle jag inte ens bidra med en spottloska till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in