2016-03-03, 12:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Hon har all rätt att bli förbannad när någon antyder att hon supper på dagtid.

Kombinationen av att ta det som en antydan och att reagera på det sättet är ju så avslöjande!
Senast redigerad av brasnyggman 2016-03-03 kl. 13:42.
Citera
2016-03-03, 13:49
Medlem
Hon önskar sig en roll där hon får spela kaxig polisbrutta, helst mot Persbrandt .. framkom det ur gårdagens periscope då hon antydde att hon hade ett frikort på honom. Stackarn 😱
Citera
2016-03-03, 14:48
Medlem
JBernards avatar
Mycket rolig reaktion över vodkaincidenten. Stackars hennes make.
Citera
2016-03-03, 15:24
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Mycket rolig reaktion över vodkaincidenten. Stackars hennes make.
Var ju någon användare i tråden för länge sedan som skvallrade om hennes ungdom där hon fyllnade till på några folköl och villigt lät sig bli påsatt på motorhuven till någon bil.
Tydligen så blir hon väldigt brunstig om man lyckas få i henne lite alkohol.
Citera
2016-03-03, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Var ju någon användare i tråden för länge sedan som skvallrade om hennes ungdom där hon fyllnade till på några folköl och villigt lät sig bli påsatt på motorhuven till någon bil.
Tanken på en brunstig tunna får mig att må illa på riktigt!
Citera
2016-03-03, 15:49
Medlem
Knullkungens avatar
http://www.expressen.se/noje/anna-bo...er-dodsfallet/

"Anna Book tappade minnet efter dödsfallet
Publicerad 2 mar 2016 kl 22.09

Anna Books minne försämrades kraftigt efter hennes mammas död.

På Periscope berättar hon om konsekvenserna – hon minns knappt vad hon gjort.

– Då satte det sig liksom på minnet, säger hon."
Citera
2016-03-03, 15:56
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Hon har all rätt att bli förbannad när någon antyder att hon supper på dagtid.
Öh nej? Någon frågade om hon drack vodka och hon ballar ur fullständigt istället för lugnt och sakligt förklara nej, jag dricker inte vodka.
Citera
2016-03-03, 16:06
Medlem
enfindams avatar
Periscope måste vara idealiskt för någon som måste synas och höras hela tiden. Jag tror inte att Anna förstår hur väl alla hennes sidor i hennes personlighet blir synliga,, även dom mindre bra.
Senast redigerad av enfindam 2016-03-03 kl. 16:09.
Citera
2016-03-03, 18:00
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan

Nej, det var väl ett påhitt om Carola? Men han kanske skrev samma i den här tråden?
Citera
2016-03-03, 18:14
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Nej, det var väl ett påhitt om Carola? Men han kanske skrev samma i den här tråden?
Möjligt att jag tagit fel.
Citera
2016-03-03, 22:39
Medlem
ebba112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phjk
Någon som tittade in på hennes Periscope idag? Hon verkar ha en obekväm relation till alkohol, precis som tidigare av hennes livesändningar blir hon rasande när någon frågar något om alkohol men ignorerar alla andra frågor hur lätt som helst.

https://vid.me/iGtk

Kan ingen passa på att fråga henne om Tråden på Flashback och om det ligger någon sanning i det som står där ang att hon åkt dit för snattning flera gånger, att hennes man har en älskarinna och varför hennes svärfar betalat lägenheten i spanien.... Då lär det explodera rätt rejält. Jag vägrar att skaffa periscope för jag skär hellre av mig öronen än att orka lyssna på damen i fråga...
Citera
2016-03-04, 05:01
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phjk
Någon som tittade in på hennes Periscope idag? Hon verkar ha en obekväm relation till alkohol, precis som tidigare av hennes livesändningar blir hon rasande när någon frågar något om alkohol men ignorerar alla andra frågor hur lätt som helst.

https://vid.me/iGtk

Haha, ja om hon ville dissa skvaller om att hon kanske är lite för glad i glaset så gjorde hon precis tvärtom. Det där är en typisk reaktion för en alkoholist och man blir inte direkt mindre misstänksam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in