Vår kära tunna tog en bild på en kopp kaffe och ett par smörgåsar och författade denna text:
"du är mig närmast & har noterat att jag äter mer & mer sällan nu igen😔 & DET ÄR INTE BRA FÖR DIG!!!"
Vad i helvete menar hon? Att det inte är bra för honom att lägga märke till (den kompletta lögnen) att hon äter mer och mer sällan? Hennes minsta problem är väl att äta mindre? Eller menar hon att han på något sätt tar skada av att hon bara äter som en elefant istället för som en blåval?
"Men det blir lätt så för mig när jag stressar, har fullt upp & framför allt sätter allt & alla framför mig själv"
Nej, Anna, allt verkar handla om dig. Precis allt som händer i ditt liv åker upp på Instagram med en lång harang om hur svårt du har det, samtidigt som du har det bättre än någonsin och är starkare än tidigare samt... Suck.
"MEN JAG ska & jag lovar att vara rädd om mig själv med, fullt ut & inte börja slarva med mig själv."
Anledningen till att du är fet, bankrutt och har åstadkommit nästan exakt noll i livet efter ABC är att du slarvat med dig själv sedan du lärde dig torka dig i arslet.
Det gör ju ont i skallen att läsa hennes alster!
Citat:
Ursprungligen postat av Anna Tunnedano-Book
Tack min fina, kärleksfulla man för att du kysste mig hejdå, då du gick till jobbet i morse ❤️❤️❤️ & hade fixat lite frukost till mig ~ du är mig närmast & har noterat att jag äter mer & mer sällan nu igen😔 & DET ÄR INTE BRA FÖR DIG!!! Som du så klokt observerat & förstår. Så nu har jag LOVAT att vara duktig igen & inte glömma bort mig själv ~ Men det blir lätt så för mig när jag stressar, har fullt upp & framför allt sätter allt & alla framför mig själv ~ för nu händer sååå mycket kul & fint & det är så många som förlitar sig på mig nu i de olika uppdragen😉 & JAG vill inte göra någon eller alla snälla fina människor besvikna. Utan jag vill att dom ska känna att jag bryr mig & är så innerligt peppad, glad, förväntansfull & tacksam för allt det fantastiska som kommer att växa fram inom en mycket snar framtid 🙏🏼 MEN JAG ska & jag lovar att vara rädd om mig själv med, fullt ut & inte börja slarva med mig själv. #vararäddommig #passion #hardwork #framtidenärsåljus #tacksam #glad #peppad #förväntansfull #älskarA
"du är mig närmast & har noterat att jag äter mer & mer sällan nu igen😔 & DET ÄR INTE BRA FÖR DIG!!!"
Vad i helvete menar hon? Att det inte är bra för honom att lägga märke till (den kompletta lögnen) att hon äter mer och mer sällan? Hennes minsta problem är väl att äta mindre? Eller menar hon att han på något sätt tar skada av att hon bara äter som en elefant istället för som en blåval?
"Men det blir lätt så för mig när jag stressar, har fullt upp & framför allt sätter allt & alla framför mig själv"
Nej, Anna, allt verkar handla om dig. Precis allt som händer i ditt liv åker upp på Instagram med en lång harang om hur svårt du har det, samtidigt som du har det bättre än någonsin och är starkare än tidigare samt... Suck.
"MEN JAG ska & jag lovar att vara rädd om mig själv med, fullt ut & inte börja slarva med mig själv."
Anledningen till att du är fet, bankrutt och har åstadkommit nästan exakt noll i livet efter ABC är att du slarvat med dig själv sedan du lärde dig torka dig i arslet.
Det gör ju ont i skallen att läsa hennes alster!