2015-09-26, 19:02
Medlem
GemytligGentlemans avatar
Vår kära tunna tog en bild på en kopp kaffe och ett par smörgåsar och författade denna text:

Citat:
Ursprungligen postat av Anna Tunnedano-Book
Tack min fina, kärleksfulla man för att du kysste mig hejdå, då du gick till jobbet i morse ❤️❤️❤️ & hade fixat lite frukost till mig ~ du är mig närmast & har noterat att jag äter mer & mer sällan nu igen😔 & DET ÄR INTE BRA FÖR DIG!!! Som du så klokt observerat & förstår. Så nu har jag LOVAT att vara duktig igen & inte glömma bort mig själv ~ Men det blir lätt så för mig när jag stressar, har fullt upp & framför allt sätter allt & alla framför mig själv ~ för nu händer sååå mycket kul & fint & det är så många som förlitar sig på mig nu i de olika uppdragen😉 & JAG vill inte göra någon eller alla snälla fina människor besvikna. Utan jag vill att dom ska känna att jag bryr mig & är så innerligt peppad, glad, förväntansfull & tacksam för allt det fantastiska som kommer att växa fram inom en mycket snar framtid 🙏🏼 MEN JAG ska & jag lovar att vara rädd om mig själv med, fullt ut & inte börja slarva med mig själv. #vararäddommig #passion #hardwork #framtidenärsåljus #tacksam #glad #peppad #förväntansfull #älskarA

"du är mig närmast & har noterat att jag äter mer & mer sällan nu igen😔 & DET ÄR INTE BRA FÖR DIG!!!"

Vad i helvete menar hon? Att det inte är bra för honom att lägga märke till (den kompletta lögnen) att hon äter mer och mer sällan? Hennes minsta problem är väl att äta mindre? Eller menar hon att han på något sätt tar skada av att hon bara äter som en elefant istället för som en blåval?

"Men det blir lätt så för mig när jag stressar, har fullt upp & framför allt sätter allt & alla framför mig själv"

Nej, Anna, allt verkar handla om dig. Precis allt som händer i ditt liv åker upp på Instagram med en lång harang om hur svårt du har det, samtidigt som du har det bättre än någonsin och är starkare än tidigare samt... Suck.

"MEN JAG ska & jag lovar att vara rädd om mig själv med, fullt ut & inte börja slarva med mig själv."

Anledningen till att du är fet, bankrutt och har åstadkommit nästan exakt noll i livet efter ABC är att du slarvat med dig själv sedan du lärde dig torka dig i arslet.

Det gör ju ont i skallen att läsa hennes alster!
Citera
2015-09-26, 19:20
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GemytligGentleman

Anledningen till att du är fet, bankrutt och har åstadkommit nästan exakt noll i livet efter ABC är att du slarvat med dig själv sedan du lärde dig torka dig i arslet.

Anna Book tjänar sannolikt betydligt mer pengar än dom flesta i den här tråden. Alltid lika populär och eftersökt.

Anna är dessutom snygg och kurvig till skillnad från många platta och beniga åbäken som poppar upp ibland.

Citera
2015-09-26, 19:49
Medlem
colberttts avatar
Citat:
Vår kära tunna tog en bild på en kopp kaffe och ett par smörgåsar och författade denna text:

"du är mig närmast & har noterat att jag äter mer & mer sällan nu igen😔 & DET ÄR INTE BRA FÖR DIG!!!"

Vad i helvete menar hon?

Jag har under många dagar spekulerat kring detta. Kan det inte vara så enkelt att hon tagit fel på mig och dig, trots att m och d sitter långt ifrån varandra på tangetbordet? Det som talar emot att hon skulle skrivit just 'dig' med flit är ju hennes uppblåsta ego. Jag blev alldeles häpen när jag såg att hon skrivit något annat än första persons pronomen.
Citera
2015-09-26, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Anna Book tjänar sannolikt betydligt mer pengar än dom flesta i den här tråden. Alltid lika populär och eftersökt.

Tvivlar innerligt på det, i synnerhet efter hennes utspel om att hon har usel ekonomi etc. Men kom gärna med något som bevisar ditt påstående.

Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
Kan det inte vara så enkelt att hon tagit fel på mig och dig, trots att m och d sitter långt ifrån varandra på tangetbordet?

Jag tänkte också på det, evt kan ju hennes fingrar ha en sådan häpnadsväckande omkrets att d och m för henne sitter oroväckande nära varandra. Annars det väl vara så att hon är så sanslöst självupptagen att hon instinktivt skriver "mig" när hon menar "dig". Det sitter troligen i muskelminnet.
Citera
2015-09-26, 22:24
Medlem
Citat:

Vad i helvete menar hon? Att det inte är bra för honom att lägga märke till (den kompletta lögnen) att hon äter mer och mer sällan? Hennes minsta problem är väl att äta mindre? Eller menar hon att han på något sätt tar skada av att hon bara äter som en elefant istället för som en blåval?

"Men det blir lätt så för mig när jag stressar, har fullt upp & framför allt sätter allt & alla framför mig själv"

Nej, Anna, allt verkar handla om dig. Precis allt som händer i ditt liv åker upp på Instagram med en lång harang om hur svårt du har det, samtidigt som du har det bättre än någonsin och är starkare än tidigare samt... Suck.

"MEN JAG ska & jag lovar att vara rädd om mig själv med, fullt ut & inte börja slarva med mig själv."

Dagens absolut Bästa inlägg. Jag skrattade så tårarna rann..
Citera
2015-09-26, 22:25
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:

Anna Book är C-kändisarnas Arnstad. Det tjänar inget till att föröka förstå vad hon menar, ty det som rör sig i hennes hjärna är känslostyrt snömos. Även om hon hade haft förmågan att uttrycka sig förståligt i skrift skulle innehållet ändå vara arnstadskt, det vill säga frikopplat från verkligheten. Anna Book skall ses som underhållning, som Mr Bean på riktigt, inte analyseras i detalj.
Senast redigerad av Studsboll 2015-09-26 kl. 22:37.
Citera
2015-09-26, 22:35
Medlem
colberttts avatar
Flodhästens senaste inlägg på Instagram får mig att ifrågasätta hennes frekvent använda hashtag #13kgkvar. Hon har ju definitivt gått upp i vikt. Att hon kan stå på de benen är ju helt otroligt - hennes vader är ju så feta att de nästan viker sig (https://instagram.com/p/8Gk9BnDe_Y/). Så hur är det nu, Anna, är det kanske #31kgkvar nu?

Angående att Anna skulle vara välbärgad. Den fula väskan hon bär på armen har hon ju köpt med födelsedagspengar från nära och kära. Låt mig poängtera att hon är nyligen fyllda 45, för er som missat den trendande (haha åh om ändå...) hashtagen #annabook45år. Jag tycker det är obekvämt pinsamt att köpa en väska av presentpengar (vEM FAN GER PRESENTPENGAR TILL EN 45-ÅRING!!???????????!!!!??!) och att gå och köpa en väska för det... Åh gud hjälp mig.

"annatoledanobookNu har jag Äntligen köpt väskan jag funderat på ganska alldeles för länge 😂😂😂skulle jag egentligen vilja säga 😀Men nu är den min och jag vill tacka alla mina fina vänner som gav mig massa födelsedagspengar. Så att jag till att börja med kunde köpa en sak utav alla de saker som jag vill ha 😉👍🏼😉 Så tack tack, love you all soooo😘 #annabook45år #såglad #tacksam #finavänner #finfamilj #cumpleaños #contenta #miamor #michaelkors #love #thisbag @michaelkors"
Citera
2015-09-26, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Anna Book är C-kändisarnas Arnstad.

Den parallellen har passerat genom mitt huvud också. De har ju en del likheter:
  • Uppblåst självbild och total brist på självinsikt
  • Usla skribenter
  • Lever i en helt annan verklighet
  • De är mästare på att göra sig själva till åtlöje
  • Båda har en mycket speciell röst

Det vore ju minst sagt ohyggligt roligt att tussa ihop dem och få dem att inleda ett dödfött samarbete mot SD, som i slutändan enbart kommer att handla om Anna Books problem, (brist på) intellekt och uteblivna framgång, vilket Arnstad konstaterar är typiska tecken på att Sverige är ett rasistiskt land, samtidigt som han höjer Sveriges fascistindex ytterligare ett snäpp.
Citera
2015-09-27, 07:05
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666

Anna är dessutom snygg och kurvig till skillnad från många platta och beniga åbäken som poppar upp ibland.

Njae - om man får pengar av folk i födelsedagspresent när man är 45 så tyder det väl inte direkt på att man har det så där värst bra ekonomiskt. Och hur skulle hon kunna ha det. Men hon har ju en man som försörjer henne så de klarar sig säkert hjälpligt. Trots att hon inte gjort ett skit av sitt liv under alla dessa år.
Citera
2015-09-27, 17:26
Medlem
ABCD1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Njae - om man får pengar av folk i födelsedagspresent när man är 45 så tyder det väl inte direkt på att man har det så där värst bra ekonomiskt. Och hur skulle hon kunna ha det. Men hon har ju en man som försörjer henne så de klarar sig säkert hjälpligt. Trots att hon inte gjort ett skit av sitt liv under alla dessa år.

Hennes fjolla till man brukar man se utanför klockbutiken i PK huset.
Skröt inte hon om att han var livvakt?...

Hela den familjen är så pinsamma så jag tycker faktiskt synd om dom.
De har verkligen noll självinsikt.
Citera
2015-09-28, 12:03
Medlem
[quote=ABCD1|54842176]Hennes fjolla till man brukar man se utanför klockbutiken i PK huset.
Skröt inte hon om att han var livvakt?...

Hela den familjen är så pinsamma så jag tycker faktiskt synd om dom.
De har verkligen noll självinsikt.[/QUOT
Citera
2015-09-28, 14:11
Medlem
Råkade snubbla över denna DN-intervju med allas vår bokstavskombinationssångerska och kan inte låta bli att gapskratta åt följande uttalande:

Citat:
Ursprungligen postat av Tunnan
Skivbolagen har sett mig som en kalv som de kan tjäna pengar på. Men jag har växt och blivit en härlig ko som man kan ha mer användning av, säger Anna och skrattar.

Återigen ställer jag mig starkt frågande till vad hon menar. Fattar hon dessutom inte att ko-liknelsen är som mest träffande om den tillämpas på hennes kroppshydda?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in