2019-11-12, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Halli, hallå? Har detta evenemang ägt rum eller ska det äga rum? Har det annonserats och även verkställts? Varför har ingen talat om det för mig?
27:e februari 2012
Citera
2019-11-12, 10:58
Medlem
100 spänn på att det ställs in!
Jag tror Engelen drar öronen åt sig och ersätter ABT med, typ Anki Bagger.
Citera
2019-11-12, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
100 spänn på att det ställs in!
Jag tror Engelen drar öronen åt sig och ersätter ABT med, typ Anki Bagger.

Tveksamt då det var tydligen 2012
Citera
2019-11-12, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Att Anna Book säger i media att hon förtjänar att vara med i så mycket bättre visar bara på att hon inte har någon koll alls. Skulle vilja kalla det storhetsvansinne.
De artister som har haft en lång karriär och är med där är alla folkkära, har en stor talang och har åstadkommit mycket med sin musik. Har ett eget musikaliskt uttryck. De har haft hits på hits mm. Vilket gjort att folk är nyfikna på att veta mer om dom. Och vad mer de kan åstadkomma med sin musikalitet.

Anna Book är inte folkkär. Det är hennes eget fel. Hon har gjort sig själv till åtlöje och tröttat ut folk genom att hela tiden yttra sig i media om sin kropp, hälsa och privatliv. Samt att hon ser ner på andra människor. Hon har ingen integritet. Folk som tycker om smb som program vill inte veta mer om henne. Det räcker nu.

Om hon skulle vara med i smb så skulle det inte handla om hennes musik. Det skulle handla om cirkus Anna Book. Vilket skulle vara ett helt annat program. Hon får gärna var med i ett sådant program. Det skulle kanske vara som terapi för henne. Och skulle faktiskt vara intressant att titta på med ett öga. 🤓

Hon har inte åstadkommit mycket med sin musik. Folk är inte nyfikna på hennes musikalitet.
Hon har inte haft ngn hit. Möljigvis är ABC en känd låt. Men blev tidigt en låt man skämtar om. Punkt.

Det Anna Book är mest känd för att hon är fet. Äckligt fet.
Citera
2019-11-12, 12:12
Medlem
Nyss presenterades årets julvärd i SVT: Marianne Mörck.

Det blev inte Anna i år heller. Trots att hon har "så mycket som folk inte inser".
Citera
2019-11-12, 23:28
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jag håller med om att jag skulle titta skiten ur ett program som "Cirkusen Anna Book" eller "Books Universum". Det är liksom synd att två av hennes barn uppenbarligen inte kan låta bli att vara kriminella, annars så skulle det nog mycket väl kunnat hända. Förnedringsteve när den är som bäst (sämst?) liksom.
Jag hävdar ändå fortfarande att "Books bubbla" skulle vara det självklara namnet.
Vi som tittare skulle få följa med henne in i bubblan och uppleva världen så som den ser ut, för henne..
Skräckblandad förtjusning..
Jag tror att en sådan serie faktiskt skulle kunna dra ganska bra tittarsiffror.
Freakshow, hur man än klipper, redigerar, fokuserar eller marknadsför...
Sånt lockar tittare.
Citera
2019-11-13, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
Jag hävdar ändå fortfarande att "Books bubbla" skulle vara det självklara namnet.
Vi som tittare skulle få följa med henne in i bubblan och uppleva världen så som den ser ut, för henne..
Skräckblandad förtjusning..
Jag tror att en sådan serie faktiskt skulle kunna dra ganska bra tittarsiffror.
Freakshow, hur man än klipper, redigerar, fokuserar eller marknadsför...
Sånt lockar tittare.

Istället för American Horror show its Swedish Horror show
Citera
2019-11-13, 08:18
Medlem
Nu pratar vi om ab's relation med Johannes Brost istället länka videos där hon nämner honom
Citera
2019-11-13, 10:49
Medlem
Boopidoos avatar
Märstamorsans dotter Lazy F (aka ”Tjuven”) har väckt sin IG till liv.
Hon ska tydligen till Mallis på teamutveckling med jobbet
Nya jobbet = Valutahandlare hos AvaTrade (ett företag som är svartlistat hos de flesta stora banker enligt info).
Det går bra nu
Senast redigerad av Boopidoo 2019-11-13 kl. 11:00.
Citera
2019-11-13, 12:06
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=km3LAP4dglU&t=91s

undra hur hon ska förklara sig ur detta nu när hon åter har tagit sin ökade vikt
Citera
2019-11-13, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
https://www.youtube.com/watch?v=km3LAP4dglU&t=91s

undra hur hon ska förklara sig ur detta nu när hon åter har tagit sin ökade vikt

Ja gud så kaxigt det lät här
Citera
2019-11-13, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
o Vanessa lägger ut saknad efter mamma

https://postimg.cc/Jy7cPW2X

Har de inte pulversås nere i Spanien?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera