2020-01-19, 15:29
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Hon yrade väl något om att bli en nagelskulptris?

Skolan börjar ju nu i veckan så kanske ska Anna faktiskt skaffa sig en utbildning?

Hoppas ! Tror faktiskt att det skulle passa henne och att hon skulle må bra av det .
Citera
2020-01-19, 15:44
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Hon yrade väl något om att bli en nagelskulptris?

Skolan börjar ju nu i veckan så kanske ska Anna faktiskt skaffa sig en utbildning?

Nja.... i liven påstod hon att hon redan gått den utbildningen ”för många år sedan för att kunna göra naglarna på sig själv”
Kan iofs vara ett sedvanligt Ljug á la Book-Toledanos
Citera
2020-01-19, 16:31
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Nja.... i liven påstod hon att hon redan gått den utbildningen ”för många år sedan för att kunna göra naglarna på sig själv”
Kan iofs vara ett sedvanligt Ljug á la Book-Toledanos

Jag tror det kan vara sant till den graden att hon kan ha gått någon enstaka dagskurs, men knappast en hel utbildning. Även om det inte rör sig om långa utbildningar så har jag svårt att tro att Anna skulle gått en utbildning på flera veckor och inte dragit upp det i tid och otid.

Plus att de kostar väl kring 30-40k, vilket vore galenskap att kasta ut för att lära sig att fila naglarna på sig själv, vilket betyder att det är fullt möjligt att hon gjort det.
Citera
2020-01-19, 18:26
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hehehe ja då är det inte handmodell hon ska vara åtminstone

Hahaha! Nä, verkligen inte. Har du sett hennes händer? Det är ju julskinkor med utstickande bratwurstar.
Jag gissar att det är något reklamjobb för någon obskyr produkt som knappt någon har hört talas om, och som vanligt kommer Anna fucka upp det igen. Vänta bara...
Citera
2020-01-19, 18:31
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
från insta

https://postimg.cc/gallery/1uwuho56w/

Har hon gjort slut med tvillingarna månne?
Citera
2020-01-19, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis

Snarare tvärtom kanske
Citera
2020-01-19, 18:48
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Troligtvis. De har inte nämnt henne på länge och dessutom skrev de ett vasst inlägg för ett tag sedan, som tror var direkt riktat till Märstamorsan.
Citera
2020-01-19, 18:50
Medlem
godboys avatar
Citat:
Vad har hon fått för inbjudan nu då? Om en massa kvinnor drömt om det måste det väl vara som någon slags modell av något slag? Ska hon gå på catwalken?
Hon kanske har fått inbjudan till ett Tupperware-party av någon grannkvinna som inte har en aning om Fläsk-Tunnans långa fingrar eller lynnighet.
Citera
2020-01-19, 19:30
Medlem
Citat:
Troligtvis. De har inte nämnt henne på länge och dessutom skrev de ett vasst inlägg för ett tag sedan, som tror var direkt riktat till Märstamorsan.

Alla, precis alla, blir Tunnan ovän med. Det slår aldrig fel.
Citera
2020-01-19, 20:13
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:

Jasså, det har jag missat. Det enda jag kommer ihåg var att de sjöng jullåten med en massa barn före jul. Låten har väl kanske inte heller gått så bra på Spotify kan jag tänka.
Citera
2020-01-19, 22:08
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Jasså, det har jag missat. Det enda jag kommer ihåg var att de sjöng jullåten med en massa barn före jul. Låten har väl kanske inte heller gått så bra på Spotify kan jag tänka.
Vad tror ni om att The Twins prenterar låten som sin egen? ”Två egna låtar....,,

https://postimg.cc/xNjm91Gc

Gissar att Märstamorsan inte är särskilt lycklig
Citera
2020-01-19, 22:29
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Vad tror ni om att The Twins prenterar låten som sin egen? ”Två egna låtar....,,

https://postimg.cc/xNjm91Gc

Gissar att Märstamorsan inte är särskilt lycklig

Fast det står ju på deras hemsida att de äger alla rättigheter till låtarna samt alla intäkter från Spotify. Förstod inte Anna det menar du? Hon måste väl kunna läsa ett kontrakt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in