2019-11-11, 14:46
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Nä men hon vill bra gärna

https://nojeslivet.newsner.com/kandisar/anna-book/
https://www.hant.se/noje/anna-book-o...k-kanner-till/
Att Anna Book säger i media att hon förtjänar att vara med i så mycket bättre visar bara på att hon inte har någon koll alls. Skulle vilja kalla det storhetsvansinne.
De artister som har haft en lång karriär och är med där är alla folkkära, har en stor talang och har åstadkommit mycket med sin musik. Har ett eget musikaliskt uttryck. De har haft hits på hits mm. Vilket gjort att folk är nyfikna på att veta mer om dom. Och vad mer de kan åstadkomma med sin musikalitet.

Anna Book är inte folkkär. Det är hennes eget fel. Hon har gjort sig själv till åtlöje och tröttat ut folk genom att hela tiden yttra sig i media om sin kropp, hälsa och privatliv. Samt att hon ser ner på andra människor. Hon har ingen integritet. Folk som tycker om smb som program vill inte veta mer om henne. Det räcker nu.

Om hon skulle vara med i smb så skulle det inte handla om hennes musik. Det skulle handla om cirkus Anna Book. Vilket skulle vara ett helt annat program. Hon får gärna var med i ett sådant program. Det skulle kanske vara som terapi för henne. Och skulle faktiskt vara intressant att titta på med ett öga. 🤓

Hon har inte åstadkommit mycket med sin musik. Folk är inte nyfikna på hennes musikalitet.
Hon har inte haft ngn hit. Möljigvis är ABC en känd låt. Men blev tidigt en låt man skämtar om. Punkt.
Citera
2019-11-11, 16:58
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Hur försörjer sig Anna Book egentligen? Har läst i tråden att det är maken som står för inkomsterna, fast det måste ju vara jävligt knapert med nytt hus, lånen på detta, bilar osv.
Försörjningsstöd kan hon väl ändå inte ha då dom bor i hus, är hon förtidspensionerad eller har hon sparade pengar?

Måste ju vara fruktansvärt för gubben att behöva ha två arbeten när hon sitter hemma och spammar på sina sociala medier, fixar naglar och allt vad hon nu gör, för hans pengar.
Det är ju inte sådär jättemycket som hon dubbat film, de senaste åren. Mest älvan Mary... Jessie har hon gjort förut så det är väl därför som hon fick den rollen igen i år.
Titel: Rollfigur År
Toy Story 4 Jessie 2019
Tingeling och piratfen Älvan Mary 2014
Tingeling - Vingarnas hemlighet Älvan Mary 2013
Toy Story 3 Jessie 2010
Tingeling och den förlorade skatten Älvan Mary 2009
Tingeling Älvan Mary 2008
Tarzan & Jane Hazel 2003
Som hund och katt Sophie 2001
Pokémon - Filmen Misty & Kvinnlig forskare 2000
Stuart Little Fru Keeper 2000
Toy Story 2 Jessie 2000
Järnjätten Övriga röster 2000
Antz Övriga röster 1999
Citera
2019-11-11, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Det är ju inte sådär jättemycket som hon dubbat film, de senaste åren. Mest älvan Mary... Jessie har hon gjort förut så det är väl därför som hon fick den rollen igen i år.
Titel: Rollfigur År
Toy Story 4 Jessie 2019
Tingeling och piratfen Älvan Mary 2014
Tingeling - Vingarnas hemlighet Älvan Mary 2013
Toy Story 3 Jessie 2010
Tingeling och den förlorade skatten Älvan Mary 2009
Tingeling Älvan Mary 2008
Tarzan & Jane Hazel 2003
Som hund och katt Sophie 2001
Pokémon - Filmen Misty & Kvinnlig forskare 2000
Stuart Little Fru Keeper 2000
Toy Story 2 Jessie 2000
Järnjätten Övriga röster 2000
Antz Övriga röster 1999

HAHAHAHAHAHHAHAHA!
Vilken jävla lista! Jag tror jag smäller av!!!

Sophie i "Som hund och katt"...
Älvan Mary i "Tingeling"

Nu är kollegan Celine Dion riktigt avundsjuk! RIKTIGT AVUNDSJUK!
Citera
2019-11-11, 17:07
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Om hon skulle vara med i smb så skulle det inte handla om hennes musik. Det skulle handla om cirkus Anna Book. Vilket skulle vara ett helt annat program. Hon får gärna var med i ett sådant program. Det skulle kanske vara som terapi för henne. Och skulle faktiskt vara intressant att titta på med ett öga. 🤓

Jag håller med om att jag skulle titta skiten ur ett program som "Cirkusen Anna Book" eller "Books Universum". Det är liksom synd att två av hennes barn uppenbarligen inte kan låta bli att vara kriminella, annars så skulle det nog mycket väl kunnat hända. Förnedringsteve när den är som bäst (sämst?) liksom.
Citera
2019-11-11, 17:13
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
HAHAHAHAHAHHAHAHA!
Vilken jävla lista! Jag tror jag smäller av!!!

Sophie i "Som hund och katt"...
Älvan Mary i "Tingeling"

Nu är kollegan Celine Dion riktigt avundsjuk! RIKTIGT AVUNDSJUK!

Garva på du. Vad jag har hört ger dubbningarna rätt bra betalt.
Citera
2019-11-11, 17:19
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Det gör dom säkert men det är inte ofta hon får uppdraget. Det ser ut som att det inte blir nya roller...
Citera
2019-11-11, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpie

Vi har ju alla sett hennes inkomster här i tråden. Skatteverkets uppgifter senaste 15-20 åren.
Där inkomsten är runt 13 000:-/snitt per månad. Vissa år 0:- och andra år några hundratusen pga förnedrings-TV.

Inte fett om du frågar mig En pensionär drar in mer.
Citera
2019-11-11, 17:30
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Vi har ju alla sett hennes inkomster här i tråden. Skatteverkets uppgifter senaste 15-20 åren. Där inkomsten är runt 13 000:-/snitt per månad. Inte fett om du frågar mig En pensionär drar in mer.

Beror väl på hur du ser det - med tanke på hur lite jobb det antagligen är för henne att dubba (kanske en dag eller två i studion?) så är det nog extremt bra betalt för det arbete hon gör.
Citera
2019-11-11, 20:44
Medlem
Mrflinks avatar
Åhh nej!
Såg att Anna skulle ta en ny paus från socialamedier.
Fan vad det måste ta emot. Anledningen kan väl inte vara hennes ouppfostrade snorungar.
Hon kanske kan skriva en bok som beskriver hur man inte ska uppfostra barn.
”Annas anti barnbok”
Citera
2019-11-11, 23:38
Medlem
http://www.engelen.se/schlagerfest-med-anna-book/

"Anna Book lämnar sällan någon oberörd i sitt artisteri". Positivt eller negativt menat?
Citera
2019-11-11, 23:55
Medlem
Studsbolls avatar
Bookskan borde satsa på att bli politiker. Att ha grovt kriminella barn är inget hinder, det vet vi sedan Soraya Post, och ljuger obehindrat gör hon också. Så nog borde hon kunna få in en fot i t ex Miljöpartiet?
Citera
2019-11-12, 07:54
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
http://www.engelen.se/schlagerfest-med-anna-book/

"Anna Book lämnar sällan någon oberörd i sitt artisteri". Positivt eller negativt menat?
Halli, hallå? Har detta evenemang ägt rum eller ska det äga rum? Har det annonserats och även verkställts? Varför har ingen talat om det för mig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in