2019-12-11, 22:04
Medlem
Får väl se. Bad som är uppfriskande är att fler än jag själv noterat hennes behov Av att synas. Gråta ut om menlösa ting hela tiden, skriva inlägg om ingenting som tillrättalägga, fejkas, info som undanhålls osv.

Skönt, helt enkelt. Inte för att jag bryr mig. Har inga känslor involverade inför henne. Säkert en snäll mor. Men rent ”intellektuellt” känns det skönt att inte bara ensam.
Citera
2019-12-11, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Tack och lov sker Marie Fredrikssons begravning i kretsen av de närmaste så slipper de våldgästas av främmande människor som A.B med familj
Nåväl skämt å sido; Har A.B skrivit något mer på Facebook eller andra sociala medier under veckan?

Tunnan var väl Fredrikssons allra bästa vän? Storstjärnor - kollegor!
Givetvis är Tunnan inbjuden till begravningen, lika mycket som hon är bjuden till kollegan Celine Dions bröllop och begravning.
Citera
2019-12-12, 07:57
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Jag hittade åtminstone en av låtarna, både Annas och Maries versioner.

Anna Book- Det finns mycket som man inte känner till
https://www.youtube.com/watch?v=HRa5_c6s8Js

Marie Fredriksson - Det finns mycket som man inte känner till
https://www.youtube.com/watch?v=vqFSiYZv0Ag

Där ser man, dessa två stora låtskrivare och artister ger inte bort sina låtar till vem som helst. Uppenbart såg de potentialen i hennes röst för hon har ju en sjujävla pipa.

Tycker det luktar lite avundsjuka här i tråden. Det är väl hennes sak om hon köpt en gård i Sigtuna! Carola bor ju också där tydligen. Graaf också, antagligen på väg att bli nya tillhållet för svenska stjärnor.
Citera
2019-12-12, 08:49
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Där ser man, dessa två stora låtskrivare och artister ger inte bort sina låtar till vem som helst. Uppenbart såg de potentialen i hennes röst för hon har ju en sjujävla pipa.

Tycker det luktar lite avundsjuka här i tråden. Det är väl hennes sak om hon köpt en gård i Sigtuna! Carola bor ju också där tydligen. Graaf också, antagligen på väg att bli nya tillhållet för svenska stjärnor.

Gård i Sigtuna, det är veckans skämt.

Anna Book bor i ett ombyggt fritidshus i Märsta.
Citera
2019-12-12, 09:31
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman

Helt sant - Anna borde spela in en skiva där hon sjunger Marie Fredrikssons största hits som en hyllning. Jag ser fram mot en technoversion av Tro med Annas ljuvliga röst ovanpå.
Citera
2019-12-14, 03:43
Medlem
Gnomegirls avatar
Hej vänner.
Nu måste jag bara fråga en sak. Jag har hört från en källa att Megastjärnan numera är fett osams med sin f.d. bff Camilla Läckberg.
Detta ska tydligen bero på att hon anser att det var Läckbergskans fel att hon blev diskad i mellon.

Jag vet ju hur världens ödmjukaste och snällaste världsartist resonerar, men detta verkar lite väl galet även för att komma från henne.
Någon av er trådföljare som vet om det ligger nån sanning bakom detta påstående? (det skulle visserligen inte förvåna mig ett dugg.)

MVH/Gnomegirl.
Citera
2019-12-14, 03:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hej vänner.
Nu måste jag bara fråga en sak. Jag har hört från en källa att Megastjärnan numera är fett osams med sin f.d. bff Camilla Läckberg.
Detta ska tydligen bero på att hon anser att det var Läckbergskans fel att hon blev diskad i mellon.

Jag vet ju hur världens ödmjukaste och snällaste världsartist resonerar, men detta verkar lite väl galet även för att komma från henne.
Någon av er trådföljare som vet om det ligger nån sanning bakom detta påstående? (det skulle visserligen inte förvåna mig ett dugg.)

MVH/Gnomegirl.

Hon har väl hintat om detta själv i klippen på sina sociala medier, om jag inte minns fel.

Tunnan blir osams med allt och alla. Ingen orkar med fanskapet.
Citera
2019-12-14, 04:00
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Hon har väl hintat om detta själv i klippen på sina sociala medier, om jag inte minns fel.

Tunnan blir osams med allt och alla. Ingen orkar med fanskapet.

Nä det har du rätt i. Hon verkar ha förmågan att bli osams med alla hon träffar. Ger mig f-n på att hon skulle bli osams med självaste Jesus om han dök upp på hennes magnifika herrgård.
Men ändå: kom igen, det är ju knappast så att Läckan skrev en text för att jävlas med henne.
Eller förresten. I Annas värld är alla elaka och vill jävlas bara för att de är "adventskuka" på hennes glamour och enorma talang. Det glömde jag.
Fy på mig mitt lilla smuts.

MVH/Gnomegirl.
Senast redigerad av Gnomegirl 2019-12-14 kl. 04:04.
Citera
2019-12-14, 06:00
Medlem
Hur ska förklaringen bli! Väntar spänt på att pressen tar upp den saknade "världsstjärnan".
Vad har hänt, varför, saknad UTAV alla.

Bam! Bam! Bam!

https://postimg.cc/dk1WDTsK
Senast redigerad av Khun-T 2019-12-14 kl. 06:02.
Citera
2019-12-14, 08:53
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T
Hur ska förklaringen bli! Väntar spänt på att pressen tar upp den saknade "världsstjärnan".

Bam! Bam! Bam!

Hoppas hon får sitta i soffan och spela bingo också om hon nu klarar att hänga med. Jag måste köpa en lott för första gången sen barnen var små och ladda med popcorn.
Citera
2019-12-14, 09:10
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T

Bam! Bam! Bam!

Oj, har Anna blivit ditsatt som gäst igen? Kikade på tv4s hemsida och hon är där igen.

Kommer våra öron äntligen glädjas av att få höra Annas julklassiker Ett vykort från dig live?
Citera
2019-12-14, 10:12
Medlem
https://m.facebook.com/TV4/posts/3345855692155973

Hon vågar inte visa upp sig offentligt längre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in