2019-03-06, 09:09
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Om man någon gång tvekar kring om hon är störd på riktigt så har man beviset här. Vem tar kort på en begravning och lägger ut på nätet sen, när man inte ens tillhör familjen. Det är något som fattas i huvudet på henne. Saknar folkvett.

Anna har vissa problem med sociala koder och det är inte enkelt för
omgivningen att påtala för Anna när hon gör bort sig, för då blir det utbrott
och tårar.Hon är enormt lättkränkt.
Citera
2019-03-06, 12:24
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Är det sant som sägs om Halmpyntet, att han börjat uppträda som en clown på barnkalas, för att dra in några ytterligare kulor till det Bookska hushållet?
Stackars krake i så fall. Han jobbar ju redan 12-16 timmar per dygn, med dubbla arbeten.
Nu får han även uppträda som en clown på sin lediga tid, medan Anna fixar naglarna.
Det måste ju bara vara en skröna.
Citera
2019-03-06, 13:07
Medlem
nickomyras avatar
Undrar varför hon inte våldsgästar bekantas vigslar oxå ?
Citera
2019-03-06, 13:16
Medlem
BigFatCones avatar
Såg Anna på framsidan av Hänt i Häcken eller Extra Mycket i Häcken och allt vad dom nu heter. Talminuset var "Jag är bara människa" eller vad fan det var.

Nej Anna, du är mer än människa. Du är ett spektakel.
Citera
2019-03-06, 13:43
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
År 2003 var Anna Book inbjuden till Rednex-sångerskan Annika *Ljungbergs bröllop, och det minns vi väl alla hur det gick
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...javla-flodhast

Citat:
– När ceremonin var som vackrast och tårarna rann kom Anna Book in som en jävla flodhäst och förstörde allt, säger Annika Ljungberg till tidningen.
Höll två tal
Enligt Ljungberg ska fadäs*en vid vigselceremonin följts av att Book höll inte ett, utan två tal vid middagen, som ”handlade mest om hennes bukoperation”.
Bröllopsinbjudningarna kanske inte längre haglar över Anna Book, hon var exempelvis inte inbjuden till "bästa vänninnan" Camilla Läckbergs bröllop 2017.
Citera
2019-03-06, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Dom hemlighåller sina vigslar för att inte Book ska trampa in och förstöra tillställningen. Så gjorde Camilla Läckberg eftersom Book var som en fästing på författarinnan. På Noppes begravning tror jag inte hon blev insläppt för kungafamiljen var visst där och det går inte att blanda tattare och hög adel i Sverige trots att alla är lika mycket värda.

Sen har jag en fråga till dom som vet. Frank Andersson var ju i 2 delar och skulle begravas på olika orter. Var Book på båda begravningarna eller delade familjen upp sig och gick på varsin?
Senast redigerad av gurkelurkan 2019-03-06 kl. 19:27.
Citera
2019-03-06, 21:04
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Dom hemlighåller sina vigslar för att inte Book ska trampa in och förstöra tillställningen. Så gjorde Camilla Läckberg eftersom Book var som en fästing på författarinnan. På Noppes begravning tror jag inte hon blev insläppt för kungafamiljen var visst där och det går inte att blanda tattare och hög adel i Sverige trots att alla är lika mycket värda.

Sen har jag en fråga till dom som vet. Frank Andersson var ju i 2 delar och skulle begravas på olika orter. Var Book på båda begravningarna eller delade familjen upp sig och gick på varsin?

Jo, Anna var på Noppes begravning och tog massor av kort, inte bara på kistan med blommor
utan även på de närmast sörjande som hon publicerade på sitt instagram.
Anna var bara på begravningen i Stockholm, där Filip och Fredrik, Patrick Sjöberg och en massa andra folk var med, tyckte jag mindes Dr Alban med.
Citera
2019-03-06, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan

Nja, var det inte askan som skulle delas senare, efter kremeringen?
( min fetning ).
Citera
2019-03-06, 21:52
Medlem
Nytt tråk-bittert inlägg på bloggen. Alla dessa pikar och hintar.
Citera
2019-03-06, 22:29
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagicadH
Nytt tråk-bittert inlägg på bloggen. Alla dessa pikar och hintar.

Läste den enda kommentaren som var konstruktiv, där Anna svarar med att hon är lite dålig
på att uttrycka sig skriftligt...
Jag tycker Anna har lika stora svårigheter att tyda folk face to face.
Hon påminner mig om en aspergertjej under min skoltid som inte kunde tyda om folk,
om någon sa Oh,du har läppstift på dig i dag, tolkade hon det som kritik och gav sig
omedelbart på den stackare sig yttrat sig, till omgivningen förvåning.
För ingen hade tolkat det som något negativt.
Anna har väl svårt med folk, när det kommer till kritan.Det är väl bl.a. därför hon inte
fixar ett riktigt jobb.Att sjunga lite, utan skivkontrakt, för skojs skull...är inget jobb.
Men bra Daglig Verksamhet..
Citera
2019-03-07, 06:30
Medlem
Hur går det med flytten till den förmente "Herrgården"?
Citera
2019-03-07, 08:40
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
År 2003 var Anna Book inbjuden till Rednex-sångerskan Annika *Ljungbergs bröllop, och det minns vi väl alla hur det gick
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...javla-flodhast

Bröllopsinbjudningarna kanske inte längre haglar över Anna Book, hon var exempelvis inte inbjuden till "bästa vänninnan" Camilla Läckbergs bröllop 2017.

Haha. Åh gode gud. Det här hade man ju velat veta mer om, finns något av bukoperationstalen dokumenterade eller finns det något mer från det här bröllopet någonstans som man kan gotta ner sig i?
Det börjar ju närma sig fredag och allt, måste börja tänka på vad jag ska ha för underhållning till chipsen🙂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in