2019-05-26, 15:12
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Har hon fått en egen bil nu ? Varför ? Hon har ju undvikit att ta bilen så mkt som möjligt sedan i höstas . Och tagit bussen eller cykeln istället . Pga miljön och att det kändes så onödigt dyrt . Det har hon själv sagt på sina lives .

Såvida, Anna bara fick en bilnyckel..eller kanske ett nyckelskydd från Burberry...
Om inte, lär det framöver bli mååååånga fler "jag kör bil och tycker jag är läcker, när jag ser mig själv pluta munnen bilder" på Anna, som hon har serverat ett antal gånger..
Citera
2019-05-26, 15:41
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Har hon fått en egen bil nu ? Varför ? Hon har ju undvikit att ta bilen så mkt som möjligt sedan i höstas . Och tagit bussen eller cykeln istället . Pga miljön och att det kändes så onödigt dyrt . Det har hon själv sagt på sina lives .

Gissning (kvalificerad). Hon har tidigare noga valt ut en bil (Peugeot) och nu vill hon få oss att tro att Halmpyntet bara så där plötsligt ”out of the blue” kommer hem med en bil som present.
Well keep on trying(lying) Märsta-Morsan
Han vågar ju inte göra särskilt mycket utan ditt godkännande.
Att hon dessutom repostar yngsta dotterns kärleksförklaring på IG är ...... (Jag avstår från det adjektivet).... men usch vilka obehagliga vibbar jag får av familjens överdrivna publika kärleksförklaringar
Citera
2019-05-26, 21:00
Medlem
Men vad har hänt med hennes ögonbryn? Ett tag så såg de faktiskt bra ut, nu ser de ut som fån!
Citera
2019-05-26, 21:18
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Men vad har hänt med hennes ögonbryn? Ett tag så såg de faktiskt bra ut, nu ser de ut som fån!

Anna är numera ingen bra reklampelare för microblading och allt vad hon nu har gjort.
För två år sen jublade Flashbacktråden åt hennes ögonbryn som äntligen hittat hem,
men nu är hon på ruta ett igen, liksom sina
kilon som gör en smygande comeback.
Det är (inte) stabilt som hennes vän Dr
Alban brukade säga.(inte, la jag till)..
Senast redigerad av cece123 2019-05-26 kl. 21:34.
Citera
2019-05-26, 21:21
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Såvida, Anna bara fick en bilnyckel..eller kanske ett nyckelskydd från Burberry...
Om inte, lär det framöver bli mååååånga fler "jag kör bil och tycker jag är läcker, när jag ser mig själv pluta munnen bilder" på Anna, som hon har serverat ett antal gånger..

Är det en cab hon har fått ? Eller är det någon kompis cab Flizan glider runt i med tjock dunjacka ?
https://imgur.com/gallery/tyEOOCf
Citera
2019-05-26, 21:29
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Är det en cab hon har fått ? Eller är det någon kompis cab Flizan glider runt i med tjock dunjacka ?

Nja, Felicia har väl inte överväldigande många vänner, det är nog Big Moma som kör cabben.
Misstänker jag.
Citera
2019-05-26, 21:36
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Anna är numera ingen bra reklampelare för microblading och allt vad hon nu har gjort.
För två år sen jublade Flashbacktråden åt hennes ögonbryn som äntligen hittat hem,
men nu är hon på ruta ett igen, liksom sina
kilon som gör en smygande comeback.
Läget är (inte) stabilt som hennes vän Dr
Alban brukade säga.(inte, la jag till)..
Anna har en förvriden verklighetsuppfattning. Ungefär som i filmen där en kille blir kär i en väldigt fet tjej men han ser det han vill se (vidrig amerikansk smörja). Hon ser sexiga markerade ögonbryn och en smal kropp. Inte så många utspel nu om hur mkt hon och maken orkar hålla på, att det ska fixas en trekant med två män som tillfredsställer henne (för så var det väl tänkt?), att de ska förnya äktenskapslöftena, etc, etc. Jag tror att missbedömningen av brynens omfång är ett tecken på att Anna mår dåligt, tyvärr.Hon har misslyckats med att hålla vikten efter den sensationella nedgången, och av någon anledning kan hon inte vara glad över det hon är och har, utan tror att hon måste vara snygg och sexig. Till något helt annat: vet någon varför man får en guldstjärna efter sitt namn i Merinfo...? Anna och Carola har det, den senare har också en portfölj, tror jag, vilket ju betyder att man har ett företag registrerat. Veronica Maggio t ex har ingen stjärna. Vem definierar en artist, liksom?
Citera
2019-05-26, 21:57
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Anna har en förvriden verklighetsuppfattning. Ungefär som i filmen där en kille blir kär i en väldigt fet tjej men han ser det han vill se (vidrig amerikansk smörja). Hon ser sexiga markerade ögonbryn och en smal kropp. Inte så många utspel nu om hur mkt hon och maken orkar hålla på, att det ska fixas en trekant med två män som tillfredsställer henne (för så var det väl tänkt?), att de ska förnya äktenskapslöftena, etc, etc. Jag tror att missbedömningen av brynens omfång är ett tecken på att Anna mår dåligt, tyvärr.Hon har misslyckats med att hålla vikten efter den sensationella nedgången, och av någon anledning kan hon inte vara glad över det hon är och har, utan tror att hon måste vara snygg och sexig. Till något helt annat: vet någon varför man får en guldstjärna efter sitt namn i Merinfo...? Anna och Carola har det, den senare har också en portfölj, tror jag, vilket ju betyder att man har ett företag registrerat. Veronica Maggio t ex har ingen stjärna. Vem definierar en artist, liksom?

Mjo, Veronica har en stjärna, när jag kollade nyss.De har väl någon form av kriterier man ska uppfylla på merinfo för att få en stjärna.

Annars skulle jag mycket väl kunna tänka mig att hybrisAnna och hybrisCarola säkert själva skulle utan att känna sig pinsamma,kontakta merinfo och kräva en stjärna vid sitt namn.
Citera
2019-05-26, 22:16
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Mjo, Veronica har en stjärna, när jag kollade nyss.De har väl någon form av kriterier man ska uppfylla på merinfo för att få en stjärna.

Annars skulle jag mycket väl kunna tänka mig att hybrisAnna och hybrisCarola säkert själva skulle utan att känna sig pinsamma,kontakta merinfo och kräva en stjärna vid sitt namn.
Du har rätt, jag kollade slarvigt. Undrar bara vad stjärnan står för, Anna har väl inte varit artist på många år.
Citera
2019-05-26, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Du har rätt, jag kollade slarvigt. Undrar bara vad stjärnan står för, Anna har väl inte varit artist på många år.

Stjärnan står för ”kändis”.
Citera
2019-05-26, 22:18
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:

Lol! Jag har ett litet önskemål angående den nedersta bilden där Anna tittar fram med psykopatblick och mat: Kan ingen som är photoshopkunnig ta den kända bilden med clownen nere i brunnen från filmen "Det" och sätta in ovanstående Annabild istället?
Jag lovar, den skulle bli mer skrämmande än originalet.

Så nu har det köpts både fuskbyggd kåk och dessutom en Peugot? Detta bäddar för tårar, tandgnissling, och långa hashtags men framför allt, stor komik.
Tänk i vinter, en halvmeter nysnö, kolsvart och kallt. Så startar inte LaDivas nya fina franska bil.
Vems fel kommer det vara då? Bilhandlarens, Robertos, meterologernas, alla dummingars? Ja det kommer säkert bli en vinter med många goda skratt.

MVH/Gnomegirl.
Citera
2019-05-26, 22:23
Medlem
SmygarBerits avatar
Varför vill henens barn inte flytta hemifrån?
Är det kulturellt, att alla ska bo hemma tills de är 40 och sen ev skaffar sig ngn partner som kan ta över ansvaret att ta hand om dem?

Tänker främst på Felicia.
Efterblivna sonen kanske behöver livslångt stöd i vardagen. Ngn som går med honom, en kompis på stan, och får punktmarkera honom när det går snett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in