2019-02-18, 14:51
Medlem
nickomyras avatar
Hon får använda hur mkt filter och fillers hon vill för mig .Och hon har helt rätt i att de flesta gör det ibland & alla helst ” kändisar ”. Det roligaste som alltid med Anna är dock hennes uppenbara lögner .
Citera
2019-02-18, 15:30
Medlem
Nu livesänds det igen, Roberto & Anna sitter i bilen och de pratar om olika schlagersångerskor. Enoooormt intressant. Eller inte. Dock är Annas hår intressant, det ser ut som om hon har peruk eller dylikt, det ser inte naturligt ut i pannan/hårfästet... Ser jag rätt eller är det dags att gå till optikern?
Citera
2019-02-18, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
Nu livesänds det igen, Roberto & Anna sitter i bilen och de pratar om olika schlagersångerskor. Enoooormt intressant. Eller inte. Dock är Annas hår intressant, det ser ut som om hon har peruk eller dylikt, det ser inte naturligt ut i pannan/hårfästet... Ser jag rätt eller är det dags att gå till optikern?

Och tjatar om filter - undrar var hon fått ifrån att hennes följare tjatar om filter... Hennes följare är ju väldigt timida och snälla.

Vidare tjat om ögonen som är så naturliga, som svar till den/dem här som tyckte dem är för korta, antar jag.

Ingen kändis interagerar med sina Flashbackfans på samma sätt - vi känner oss priviligierade!

🔥🔥🔥🔥🔥
Citera
2019-02-18, 15:52
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:

Om hon är tvungen att ha peruk är det frisörens dunderpillers fel. Man blir apelsinfärgad och tappar håret av dem tydligen.
Citera
2019-02-18, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicadH
Och tjatar om filter - undrar var hon fått ifrån att hennes följare tjatar om filter... Hennes följare är ju väldigt timida och snälla.

Vidare tjat om ögonen som är så naturliga, som svar till den/dem här som tyckte dem är för korta, antar jag.

Ingen kändis interagerar med sina Flashbackfans på samma sätt - vi känner oss priviligierade!

🔥🔥🔥🔥🔥

Och nu berättade hon om att hon aldrig betalat för en följare, så nu vet ni det ni som haft fe tankarna.
(Jag tror faktiskt inte hon gjort det men med tanke på hir hon blockat följare som skaffat nya alias är det inte så konstigt att hon har många. Dessutom många följare som kanske inte är aktiva eller ”riktiga” konton men ej betalda.)

Extremt sur ton när hon pratar. Varför detta behov att få sista ordet?
Citera
2019-02-18, 16:28
Medlem
Funderar på Knivsta, men kanske är för långt borta. Annars finns andra nybyggen med större villor kring Sigtuna (massor av dem antar jag).

Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Hon förnekar att det är Steninge Slottsby.

Så det kan vi stryka.

Oavsett ställe; stackars, stackars grannar. Håll inne alla småbarn och värdesaker!

Tillägg.
Anna - eller snarare Roberto - har en hälsning till oss! De kör inte längre Volvo utan Toyota.
Citera
2019-02-18, 16:43
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Dock är Annas hår intressant, det ser ut som om hon har peruk eller dylikt, det ser inte naturligt ut i pannan/hårfästet... Ser jag rätt eller är det dags att gå till optikern?

Ja , jag skrev om det för någon dag sedan i ett inlägg . Håret ser alldeles för blankt ut och för tätt i hårbotten sedan hennes senaste besök hos Bobbie .

De kanske inte längre får hårförlängningar gratis hos Bobby ( ala 8000:- ) . Såg att Lazy F sökte någon som kunde sätta in nya extensions .
Citera
2019-02-18, 16:50
Medlem
På ratsit står fortfarande Volvon på Roberto
Citera
2019-02-18, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
På ratsit står fortfarande Volvon på Roberto
Kanske är våldtäktsmannen Antonio som kör den nu fast den står på Roberto?
Citera
2019-02-18, 17:35
Medlem
Så..Anna återanvänder foton. Kan inte länka men det senaste fotot på Anna,har hon ju använt förut 18/6-18
Citera
2019-02-18, 18:05
Medlem
"Jag vet att jag är fin, så tråkigt att det alltid ska komma nån och picka lite..." Haha... inget fel på självförtroendet iaf.
Citera
2019-02-18, 18:22
Medlem
Killthepoors avatar
Haha men snälla Anna. Inte för att vara sån, men den här ”generösa inbjudan” som hon inte vet om hon kommer hinna med? Det är ju en vanlig inbjudan som alla brukar få om man prenumererar på en salongs nyhetsbrev🙂 Eller? Ser ni något exklusivt med den? Jag letar efter en personlig inbjudan till Anna och någon slags exklusivitet eftersom hon lägger upp bilden till allas beskådan😁

https://minfil.com/T9l8u5u7b6/40B7D7...C9E286763C_png
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in