2019-02-12, 10:20
Medlem
Anna har fått en bok i present , sååå fint

https://postimg.cc/ZvyrbNSf
Citera
2019-02-12, 10:45
Medlem
Utav igen!
Citera
2019-02-12, 11:20
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
Utav igen!

Kryddat med "...all fortsatta lycka till"

Svenska språket är inte lätt när man är till hälften spanjorska.
Citera
2019-02-12, 11:48
Medlem
50% ziggespanjor
50% ziggefinska från Wermland
Citera
2019-02-12, 11:48
Medlem
Att hon blev vald till årets kvinna 2006 är en sak. Det är 13 år sedan så mycket har hunnit hända med både kropp o själ på de åren. Jag kommer ihåg att hon blev mycket hyllad och uppskattad just för sin insats i Let's Dance men på den tiden var hon rätt trevlig och ödmjuk, iaf om man jämför med hur hon är nu.
Men nu är det ett narcissistiskt storhetsvansinne som tyvärr inger allt annat än respekt och hon gör både sig själv och familjen till åtlöje trots att hon är det rakt motsatta i sin egna värld.

På ett sätt tycker jag mycket synd om henne. Hon kan inte rå för den uppväxten hon blev formad av, och det är svårt att bryta gamla mönster. Som många här spånar på, så är det något fel som är trasigt. Och att leva så under omgivningens lupp frestar nog på psyket. Hon kan inte ens släppa en fjärt utan att lägga upp det på IG så hon har ju verkligen blivit formad till att suga åt sig så mycket uppmärksamhet som möjligt.

Man kan inte annat än lida med de blivande grannarna, de får första parkett till spektaklet. Jag gissar på att en och annan kommer nog att flytta UTAV den anledningen.
Citera
2019-02-12, 12:08
Medlem
Hoppas det inte är en ny kåk vill se Våldtäckarungen och Halmpyntet som renoverare med Tunnan som verkmästare
Citera
2019-02-12, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Här är från instagram nu, bild på privat väg

https://postimg.cc/gallery/39zoqtdps/

Privat väg minsann!
Det låter ju väldigt fint det, men kostar en slant att hålla den i skick.
Det blir till att betala samfällighetsavgift varje år till vägföreningen då, eller, hemska tanke...om de ska bo utan grannar på en alldeles egen privat väg till herrgården, då blir det dyrt!

Nu får väl Roberto se till att skaffa både snöslunga och spade, samt ett jäkla gott humör
Citera
2019-02-12, 12:41
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
50% ziggespanjor
50% ziggefinska från Wermland

Är det på något sätt säkerställt att Anna Book är av zigensk släkt?

På mödernet eller fädernet?
Citera
2019-02-12, 13:09
Medlem
Såg lite från "Live´n" hon körde nyss. Startade tid tid=0 vid Järva krog. Svängde vänster norrut på E4. Därefter körde de 30min för att sedan vara framme vid sitt nya hus. Gör man detta så hamnar man i Sigtuna-Knivsta området. När de sedan säger att de ska dit för att mäta och kolla, mitt på dagen, så borde det betyda nybyggt (om inte de som de köper av jobbar hemifrån). Skulle kunna satsa lite pengar på att de köper nytt i Sigtunatrakten.....
Citera
2019-02-12, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Privat väg minsann!
Det låter ju väldigt fint det, men kostar en slant att hålla den i skick.
Det blir till att betala samfällighetsavgift varje år till vägföreningen då, eller, hemska tanke...om de ska bo utan grannar på en alldeles egen privat väg till herrgården, då blir det dyrt!

Nu får väl Roberto se till att skaffa både snöslunga och spade, samt ett jäkla gott humör

Vilken höjdare att vara på samfällighetsmöte med någon ur fam Book-Toledano. Eller grannsamverkansmöte. De har ju inte lyckats så bra med att samverka med sina grannar i Solna iaf.
Citera
2019-02-12, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thomthen
Såg lite från "Live´n" hon körde nyss. Startade tid tid=0 vid Järva krog. Svängde vänster norrut på E4. Därefter körde de 30min för att sedan vara framme vid sitt nya hus. Gör man detta så hamnar man i Sigtuna-Knivsta området. När de sedan säger att de ska dit för att mäta och kolla, mitt på dagen, så borde det betyda nybyggt (om inte de som de köper av jobbar hemifrån). Skulle kunna satsa lite pengar på att de köper nytt i Sigtunatrakten.....

Hehe, se några inlägg upp. Påminner återigen om att de var på ”möte” i Sigtuna för några veckor sedan. Jag tippar på Steninge Slottsby.

Bonus: granne med kollegan Carola. Gissar på ännu mer plagiatinlägg från Sigtuna med omnejd.

😺😸😹😻😼😽🙀
Citera
2019-02-12, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
Vilken höjdare att vara på samfällighetsmöte med någon ur fam Book-Toledano. Eller grannsamverkansmöte. De har ju inte lyckats så bra med att samverka med sina grannar i Solna iaf.

Hahaha...där skulle man vilja vara en fluga på väggen!

Ett gyllene tips ska Anna med familj få av mig iaf;
- Vad än ni gör, bli inte osams med snöröjaren, för då lägger han all snö i eran infart!

Såna killar/tjejer ska man se till att hålla sig väl med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in