Citat:
Ursprungligen postat av
Zoom008
Hon ljög i Expressen nyligen och sa att dom ägt stället sedan 20 år tillbaka och att altanen hade enorm havsutsikt. Man måste vara premiunprenumerant för att kunna läsa artikeln vilket jag är.
Oxblod sväljer allting som Anna påstår - helt otroligt! Ingen omdömesgill kritik utan samma historia återkommer hela tiden om "klippet" som Anna med mke gjort... Samma sk-tsnack om att Anna blivit erbjuden miljoner för en realityserie, haha! Någon här borde ju känna till om ett stort produktionsbolag har blivit nobbade av fru Book Toledano, men Anna ljuger på som vanligt och lyckas få en halvsida. usch. (Inte f-n har den där lägenheten någon havsutsikt, då hade vi sett bilder på den!)
Jag är SÅ nyfiken på hur hon ska lyckas mörka upplägget med huset, med tanke på hur många duktiga privatspanare vi är här!
Det vore jättekul att se en parodiserie på Toledanos, jag tror att en skicklig komedienne kunde göra mycket av den rollen! Vilka tror ni kunde göra rollen som Anna och hennes familjemedlemmar på ett förtjänstfullt sätt? Själv älskar jag Babben men hon skulle nog vara väldigt rolig som Anna! Olle Sarri som Roberto kanske? Finns oändliga möjligheter!