2019-01-08, 10:28
Medlem
satt på bussen när liven började, ville inte ha för högt ljud på med tanke på medresenärerna men de åkte bil, folk frågade saker, bla en tjej som frågade om anna körde bil, då gick hon igång o börja med "va tror du det är böter etc etc så malde hon aggressivt på om det en stund så visa hon upp roberto som körde, hon fick tjejen som frågade att framstå som nån som gjort nåt hemskt som ifrågasatt drottning bam bam. Roberto såg sur ut. några skärmdumpar togs iallafall

https://postimg.cc/gallery/fa5eekpo/
Citera
2019-01-08, 10:34
Medlem
hon fick frågan nu om Darin svarat o hon påstår att de ska sjunga nåt ihop sen rörde hon till det o sa att hon tagit bort kommentaren på darins insta för det kommit en kommentar under hennes som va så dum, men daaarin veeet hur jag känner i looove him loooove him sa anna
Citera
2019-01-08, 11:29
Medlem
ebba112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Åh jisses jävlar - fram med skämskudden igen.
Förutom att Tant Fyrkant har sliskberömt Darin 🤮 så försöker hon nu att (på ett helt oblygt sätt) tigga/ragga spons på allt till nya huset.
https://postimg.cc/NymPDzjX
Vilken konstig person hon är 🥺. Ingen stolthet, ingen integritet, låg intelligens och jäkligt dålig självinsikt!!

Då jag vägrar gå in på bloggen och läsa så undrar jag om hon har skrivit att inlägget innehåller reklam eller samarbete ? Om inte kan ni alla anmäla henne till konsumentverket för fusk...

https://www.konsumentverket.se/aktue...kan-du-anmala/
Senast redigerad av ebba112 2019-01-08 kl. 11:34. Anledning: Lägger till en länk
Citera
2019-01-08, 11:35
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
satt på bussen när liven började, ville inte ha för högt ljud på med tanke på medresenärerna men de åkte bil, folk frågade saker, bla en tjej som frågade om anna körde bil, då gick hon igång o börja med "va tror du det är böter etc etc så malde hon aggressivt på om det en stund så visa hon upp roberto som körde, hon fick tjejen som frågade att framstå som nån som gjort nåt hemskt som ifrågasatt drottning bam bam. Roberto såg sur ut. några skärmdumpar togs iallafall

Anna verkar ha en stor nedsatt förmåga att förstå konsekvenser.Hon är extremt lättkränkt.
Anna har ju suttit och kört samtidigt som hon kört live tidigare och det verkar inte slå henne
det är rätt naturligt att fråga,vare sig man känner till att Anna kört samtidigt som hon läst mobilen.
Senast redigerad av cece123 2019-01-08 kl. 11:38.
Citera
2019-01-08, 12:45
Medlem
Citat:
hon fick frågan nu om Darin svarat o hon påstår att de ska sjunga nåt ihop sen rörde hon till det o sa att hon tagit bort kommentaren på darins insta för det kommit en kommentar under hennes som va så dum, men daaarin veeet hur jag känner i looove him loooove him sa anna

Stor fet lögn som vanligt! Med vilken orsak skulle Darin spela in en låt med henne när det finns betydligt många fler bättre kandidater!
Citera
2019-01-08, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Stor fet lögn som vanligt! Med vilken orsak skulle Darin spela in en låt med henne när det finns betydligt många fler bättre kandidater!

Han skulle inte sjunga en snapsvisa engång med henne om han är rädd om karriären. Hon är patetisk. Kan hon inte sikta på någon i hennes låga liga om hon nödvändigtvis vill sjunga duet.
Citera
2019-01-08, 14:06
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna verkar ha en stor nedsatt förmåga att förstå konsekvenser.Hon är extremt lättkränkt.
Anna har ju suttit och kört samtidigt som hon kört live tidigare och det verkar inte slå henne
det är rätt naturligt att fråga,vare sig man känner till att Anna kört samtidigt som hon läst mobilen.

Hon är så vansinnigt otrevlig.
När någon frågar: Kör du? (eftersom inte alla vet att det blir spegelvänt i mobilen) hugger hon direkt. Spydig och överlägsen startar hon en mindre föreläsning
Anna (du som inte läser här ), ett litet tips.
Testa det här svaret: Förstår att du undrar, för det ser ut så när man filmar med mobilen, men jag har min alldeles egna privatcaufför med mig”.
(Om du vill kan du givetvis lägga till ditt ”charmiga”... he he he-skratt som du ofta använder när du skrattar åt dina egna skämt)
Citera
2019-01-08, 14:09
Medlem
Citat:

Är det Ulla Bellas glasögon, hon lånat som hon har på sig :-)
Under när flytten går då till villan.
Citera
2019-01-08, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Han skulle inte sjunga en snapsvisa engång med henne om han är rädd om karriären. Hon är patetisk. Kan hon inte sikta på någon i hennes låga liga om hon nödvändigtvis vill sjunga duet.

Precis, men däremot jag skulle personligen tycka det var läckert om Molly Sanden och Darin gjorde en duett ihop
Citera
2019-01-08, 15:13
Hon är på omslaget av en kvällstidnings bilaga..tror det var Expressen
Citera
2019-01-08, 15:50
Medlem
Någon i denna tråd som vet när hon ska flytta till villan? :-)
Citera
2019-01-08, 16:16
Medlem
Pearsagas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Någon i denna tråd som vet när hon ska flytta till villan? :-)
Hon har väl inte köpt nån villa än om jag förstått det rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in