2018-11-29, 08:31
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norpisch
Det är inte extremt mycket pengar de tjänar ihop, för att vara så pass "kända" som de är.

Jag förväntade mej nog på riktigt att de va uppe någonstans mellan 1,5-2.0 miljoner/år.

Men dubbningsjobben och att diva runt på en blogg kanske inte ger så mycket deg som man tror.
Jag vet inte det, t. ex. tillför våldtäktsgossen hela 97 kronor som Inkomst av kapital...

Vore dock intressant med en aktuell uppgift på såväl Bam Bam som Lazy F. Jag anser mig ha gjort mitt genom att ta fram uppgifter för maken
Senast redigerad av DreamTwister 2018-11-29 kl. 09:26.
Citera
2018-11-29, 12:22
Medlem
Men vilket dravel i podden som hon har gjort

http://unnadigpodden.libsyn.com/

kan det bli sämre? Tunnan kommer inte med något nytt, och offerkoftan sitter på stenhårt, och hennes insikt om sig själv är lika med noll hon ä så grandios enligt sig själv!
Detta var avskyvärt, stor varning om ni lyssnar
Citera
2018-11-29, 13:26
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs

kan det bli sämre? Tunnan kommer inte med något nytt, och offerkoftan sitter på stenhårt, och hennes insikt om sig själv är lika med noll hon ä så grandios enligt sig själv!

Hon har nu slagit klorna i Louise Hafdell. Luncherna avlöser varandra. Live- och poddsändningarna också. Tant Fyrkants mundiarré är lika hemsk som vanligt. Hon pratar ca 90% av tiden. Flosklerna travas på varandra. Det är jag, mig, min, mitt hela tiden. Hon hintar vilt om att hon tycker att hon och Louise ska samarbeta i framtiden.
Undrar hur länge det dröjer innan Louise fått nog?
Citera
2018-11-29, 14:29
Medlem
snowbells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Hon har nu slagit klorna i Louise Hafdell. Luncherna avlöser varandra. Live- och poddsändningarna också. Tant Fyrkants mundiarré är lika hemsk som vanligt. Hon pratar ca 90% av tiden. Flosklerna travas på varandra. Det är jag, mig, min, mitt hela tiden. Hon hintar vilt om att hon tycker att hon och Louise ska samarbeta i framtiden.

Vad hände med hennes väninna tandläkaren? Är hon fortfarande vän med My Martens?
I övrigt, vad har hon och familjen för umgänge?
Citera
2018-11-29, 14:52
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snowbell
Vad hände med hennes väninna tandläkaren? Är hon fortfarande vän med My Martens?
I övrigt, vad har hon och familjen för umgänge?

Inte särskilt stort. Hon får vara med på ett hörn när tjejgänget kring Dr Alban ses (Kin, Åza, Tarja, Annika + någon mer).
My träffar hon ibland (då ute på krogen, eller på ”jobbet”).
Hur många selfies hon än tar när hon ”kletar” på alla (Brrrrr) verkar nära vänner gå att räkna på .... ett finger. Det är nog ”syster” (kusin) Susanne som gäller.... förlåt två fingrar ... glömde Bobby frisör förstås
Citera
2018-11-29, 14:57
Medlem
QueerSchilvias avatar
Fortfarande bosatt i Solna?

Det var ju över året sedan jag hörde om att hon skulle ut i nån förort söder om söder.
Citera
2018-11-29, 20:16
Medlem
Var inte anna bästa vänn med denice el vad hon nu heter? För ett par år sedan iaf
Vad hände där?
Citera
2018-11-29, 20:32
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Hon är bara en D-kändis som strävar efter att umgås med C-kändisar, i brist på A och- B-kändisar, för att kanske få stanna kvar i rampljuset ett litet tag till.
Vem i hela friden är denne Lousie Hafdell?
Någon nagelskulptris eller You Tube influencer?
Senast redigerad av Rimbert 2018-11-29 kl. 20:39.
Citera
2018-11-29, 21:18
Medlem
jävlar va hon lagt på sig igen

https://postimg.cc/Y4NPRfpJ
Citera
2018-11-29, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
jävlar va hon lagt på sig igen

https://postimg.cc/Y4NPRfpJ

Ja hon börjar närma sig sin original vikt som hon hade innan biggest looser
Citera
2018-11-29, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs

Lyssnade en dryg minut, sedan kröp det i hela kroppen av obehag. AB: "Ja du hann ju få en kram av Roberto när han skulle gå till jobbet"
LH: "Nej jag missade honom precis"
Förtroendeingivande start? Inte!!!
Citera
2018-11-29, 22:44
Medlem
alicewonderlands avatar
Jag tycker att den här fyndiga sloganen, som Anna så härligt spontant kläckte ”en blondin och en brunett, vad kan gå snett?”, som symbol för sitt och Louise Hafnells samarbete, inte är så välfunnen trots allt. Louise är ju rejält blonderad, förmodligen råttfärgad, och Anna är ju gråhårig under det svartfärgade. En beige och en grå, alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in