2018-10-16, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Du skriver olika saker om hur du har kopplingar till Anna och hennes dotter. Du skriver i detta inlägg att du följer efter Felicia till de butiker hon arbetar på, lite stalkervarning. I ett annat inlägg påstår du att du känner en bekant som känner Anna eller om det var Felicia. Med vänner som dig så behöver Book inga fiender.

jag har inte sagt att jag har koppling till Anna, bara kollat lives och vet allmän fakta om henne. Jag har varit kund och handlat från F i de butiker hon jobbat ja. Är man en stalker för det?
Citera
2018-10-16, 05:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Finns det förutsättningar för realityn "Toledanos Värld" eller? Nu när Wahlgrens Värld blir tramsigare och tramsigare behövs en ny show där en diva krälar i misären och försöker ordna upp allt.

Även om det mesta redan har hänt finns de säkert fler godsaker framför oss!

Det måste väl hänga mest på om något produktionsbolag eller någon tv-kanal vill satsa på en sådan serie? Det är väl rätt uppenbart att den skulle få många tittare, i alla fall i början. Den här tråden är ju ett resultat av att Anna Book fått så oerhört mycket press under många år för att hon varit kontroversiell på olika sätt. Hon chockar, då får hon press och vanligt folk stör sig, som skriver en rad på Flashback. Det är ju också ett sätt att hålla sig aktuell.

Personligen skulle jag nog hellre se Anna Book som en av flera kvinnor. Typ någon slags Stockholms-dokusåpa där hon var en av 4-5 kvinnor som följdes, något om kvinnor som lever för Gala och glamour eller liknande. Det är ju också en värld som folk i gemen inte har en del av. Typ "Premiär", det skulle ju funka och förmodligen ge pengar eftersom alla dessa premiärer faktiskt är försäljningstillfällen.

Att vara kontroversiell och att ständigt vara aktuell skulle ju inte ligga henne i fatet i ett sådant upplägg och om hon bara var en av flera skulle andra kunna vara mer produktvänliga. Det är som Svenska Hollywoodfruar. Gunilla Persson får mest press, men företagens favorit blir snälla Maria Montazami. Utan den ena blir det inga konflikter, utan den andra inga pengar.
Citera
2018-10-16, 06:54
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Finns det förutsättningar för realityn "Toledanos Värld" eller? Nu när Wahlgrens Värld blir tramsigare och tramsigare behövs en ny show där en diva krälar i misären och försöker ordna upp allt.
Även om det mesta redan har hänt finns de säkert fler godsaker framför oss!
Hon hade ju ett erbjudande om att vara med i en egen realityserie förra hösten enligt egen uppgift i denna intervju, men kände sig tvingad att tacka nej pga familjeskäl.
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/7lOlow
Citat:
En egen realityserie har länge legat högt på Anna Toledano Books lista över drömmar, och efter vinsten i ”Biggest loser VIP” förra året var det nära att drömmen blev sann.
– Jag hade kämpat och drömt om en egen realityserie i nio år, och helt plötsligt står jag där med mejlet: ”Nu är vi hemma, vi kör!”, säger Anna.
Men allt snurrade fort i höstas och sångerskan kände att hon inte riktigt hängde med. Tajmingen var heller inte den rätta.
– Det var så mycket som hände runt mig och min familj under den här tiden, så jag var tvungen att tänka några varv till och kom fram till att familjen måste komma i första hand, säger hon och fortsätter:
– Det var min dröm men jag kunde inte utsätta min familj för det just då. Så jag var tvungen att tacka nej. Och det gjorde lite ont
Citera
2018-10-16, 08:41
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Det måste väl hänga mest på om något produktionsbolag eller någon tv-kanal vill satsa på en sådan serie? Det är väl rätt uppenbart att den skulle få många tittare, i alla fall i början. Den här tråden är ju ett resultat av att Anna Book fått så oerhört mycket press under många år för att hon varit kontroversiell på olika sätt. Hon chockar, då får hon press och vanligt folk stör sig, som skriver en rad på Flashback. Det är ju också ett sätt att hålla sig aktuell.

Personligen skulle jag nog hellre se Anna Book som en av flera kvinnor. Typ någon slags Stockholms-dokusåpa där hon var en av 4-5 kvinnor som följdes, något om kvinnor som lever för Gala och glamour eller liknande. Det är ju också en värld som folk i gemen inte har en del av. Typ "Premiär", det skulle ju funka och förmodligen ge pengar eftersom alla dessa premiärer faktiskt är försäljningstillfällen.

Att vara kontroversiell och att ständigt vara aktuell skulle ju inte ligga henne i fatet i ett sådant upplägg och om hon bara var en av flera skulle andra kunna vara mer produktvänliga. Det är som Svenska Hollywoodfruar. Gunilla Persson får mest press, men företagens favorit blir snälla Maria Montazami. Utan den ena blir det inga konflikter, utan den andra inga pengar.
Aha - det är så Tant Fyrkant tänker sig sin nya karriär. Stå i position "höfter fäst" på Premiääääärer
Citera
2018-10-16, 09:09
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av commonfuckingsense
jag har inte sagt att jag har koppling till Anna, bara kollat lives och vet allmän fakta om henne. Jag har varit kund och handlat från F i de butiker hon jobbat ja. Är man en stalker för det?

Kan du förklara vad som är "allmän fakta" om Anna Book? Med extra betoning på FAKTA! Något som går att verifiera, till exempel att hon skulle ha blivit erbjuden att spela in ett eget TV-program är inte fakta, det är bara något som hon själv påstår, lång tid efter att det skulle ha skett.

Annas lives och ordet fakta hör inte hemma i samma mening, det finns väldigt lite fakta i hennes lives.
Citera
2018-10-16, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Aha - det är så Tant Fyrkant tänker sig sin nya karriär. Stå i position "höfter fäst" på Premiääääärer

Ja, jag vet inte, men hon kanske köper idén, vem vet? För egen del skulle jag föredra att tidningarna skrev om Anna Book för att hon gjorde något på riktigt. Det är tröttsamt med löpsedlar om sex på Ica Maxi, eller var det nu var, och liknande. Ge kvinnan ett jobb, hon kunde vara domare för ett musikprogram, vad som helst.
Citera
2018-10-16, 12:19
Medlem
DjPuttes avatar
Japp hon är på Frank Anderssons begravning nu också lite medialt utrymme ger det väl åt hon.....
Citera
2018-10-16, 13:47
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Japp hon är på Frank Anderssons begravning nu också lite medialt utrymme ger det väl åt hon.....

Hon är inte klok någon stans. Och Lazy F är medsläpad...

https://i.postimg.cc/W3JpTh6g/331909...D7-A353-DA.png

https://www.expressen.se/tv/nyheter/...ank-andersson/
Citera
2018-10-16, 14:05
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover

Lazy F's urringning ser väldigt illa ut. Det är en begravning!!
Mundiarrén släppte Tant Fyrkant loss direkt hon såg mikrofonen.
Citera
2018-10-16, 16:18
Medlem
Gabriel Knights avatar
Hur kände hon och dottern Frank Andersson? Har de medverkat i samma program?
Citera
2018-10-16, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover

Ni är såna idioter allihopa, osmakligt! Det är Felicia som kände Frank och vart vän med honom när dom jobbade med farmen, hon hjälpte till att få Frank till Stockholm har jag läst på en bild på franks exfrus insta.
Så Anna är bara med Felicia. Vafan kallar ni henne lazy F för??
Citera
2018-10-16, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av commonfuckingsense
Ni är såna idioter allihopa, osmakligt! Det är Felicia som kände Frank och vart vän med honom när dom jobbade med farmen, hon hjälpte till att få Frank till Stockholm har jag läst på en bild på franks exfrus insta.
Så Anna är bara med Felicia. Vafan kallar ni henne lazy F för??
Lazy är nog för att hon snart är 30 år och aldrig haft ett arbete = aldrig betalat skatt. Ja, kanske några kr men inte mycket. Felicia kände Frank ytligt men mamma fyrkant ska med för att pressen är där. Patetiskt är ordet när ska Anna bli vuxen i huvudet inte kroppsligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in